مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

کارخانه تافی آبنبات تبریز | تافی شکلات مغزدار کارتن ۱۲ کیلویی

آنچه در این مقاله میخوانیم...

کارخانه تافی آبنبات تبریز فرآیند و تاریخچه تولید آبنبات و تافیمعرفی آب نباتتافی چیست ؟ترکیبات تشکیل دهنده مشترک تافی و آب نبات:معرفی و مشخصات آبنبات بن بن کارخانه تولید انواع تافی آبنبات در ایرانمعرفی کارخانه تافی آبنبات تبریزقیمت انواع تافی در شرکت تولیدی تافی و نباتبسته بندی تافی های ارزان قیمت ایرانعرضه تافی و آبنبات ایران به خارج از کشورخرید عمده انواع برند تافی
کارخانه تافی آبنبات تبریز

کارخانه تافی آبنبات تبریز

کارخانه تافی آبنبات تبریز با تاجران، بازرگانان و تامین کنندگان سایر کشورها روابط خوبی دارد. از زمان صادرات تافی ها و آبنبات های کارخانه، مدت زیادی می گذرد و این تعاملات بالا با افراد در کشورهای مختلف منجر به شناخته شدن بیشتر محصولات ما شده است. شرکت تافی تبریز، با عمل به برنامه ریزی ها و پیگیری اهدافی نظیر تولید باکیفیت ترین محصولات و کسب رضایت حداکثری مصرف کنندگان، راه را برای جهانی شدن محصولات باز کرده است. در ادامه به معرفی آبنبات و تافی و مراکز تولیدی اصلی آن میپردازیم.

 

کارخانه تافی آبنبات تبریز

فرآیند و تاریخچه تولید آبنبات و تافی

تاریخچه صنعت شیرینی سازی به چندین دهه قبل برمی گردد، در آن زمان چون شکر و شکر ارزش خاصی داشت، آب نبات به شکل فعلی مصرف نمی شد، بلکه به عنوان یک محصول لوکس عرضه می شد. با ورود ماشین آلات به کشور این محصول در انواع مختلف ساخته شده و مورد استفاده عموم قرار می گیرد.

تا حدود ۱۰ سال پیش، ۹۰ درصد از تولید عمده آب نبات جهانی در دست ۵ کشور اروپایی از جمله آلمان، ترکیه، اتریش، بلژیک و انگلیس بود. اما در سال های اخیر وسعت تولید این محصول و فناوری تولید آن به سایر قاره های جهان نیز رسید و گام های بزرگی در زمینه تولید صنعتی این محصولات در کشورمان برداشته شد.

شاید ایران اولین تولید کننده این محصولات در خاورمیانه باشد.. برندهای ایرانی را می توان برای صادرات به کشورهای همسایه نیز خریداری کرد. در کارخانه تافی این محصول با طعم های مختلف تولید و به نمایندگی ها و مراکز فروش در سراسر کشور عرضه می شود.

کارخانه تافی آبنبات تبریز

معرفی آب نبات

آب نبات انواع شیرینی هایی است که بیشتر از شکر یا سایر شیرین کننده ها تشکیل شده است. البته در ترکیب آنها اسیدهای آلی، اسانس ها و رنگ های مختلف وجود دارد. میزان رطوبت آب نبات بسیار کم و تقریباً خشک است.

انواع مختلفی از آب نبات وجود دارد، از جمله ساده، شیری، مغزی و میوه ای. البته نسخه بدون قند آن نیز وجود دارد که از شیرین کننده های مجاز استفاده می کند.

انواع آب نبات

۱- آب نبات های سخت (Rock Candy) که در آنها شکر به صورت کریستال وجود دارد

۲- نبات دانه دار که شکر در درجات مختلف تبلور است

۳- آب نبات های بدون دانه که شکر در آنها ساختاری غیر بلوری، بی شکل و شیشه ای دارد.

کارخانه تافی آبنبات تبریز

تافی چیست ؟

نوع دیگری از آب نبات ها تافی ها هستند. این نوع نبات از مخلوط شکر و گلوکز، شیر و مقداری چربی تهیه می شود. وجود چربی از چسبیدن آب نبات به دندان جلوگیری می کند و رطوبت موجود در آن را حفظ کرده و محصول را سفت نگه می دارد. در تولید تافی از مواد دیگری مانند قهوه، کاکائو، شربت و افزودنی هایی مانند اسانس و رنگ های خوراکی نیز استفاده می شود.

انواع تافی شامل شیر، میوه، قهوه، کاکائو، کره و … می باشد که همه انواع تافی جنبه مشترک و خاصی دارند و آن طعم کاراملی است.

کارخانه تافی آبنبات تبریز

 

ترکیبات تشکیل دهنده مشترک تافی و آب نبات:

ترکیبات اصلی تافی و آبنبات: قندها (قند – گلوکز مایع)، چربی های گیاهی یا حیوانی (روغن های هیدروژنه – مارگارین – کره پاستوریزه)، شیر (خشک شیر – شیر تغلیظ شده) هستند. البته تافی ترکیبات دیگری مانند قهوه، شربت اینورت، مواد افزودنی سوربیتول، اسانس ها و رنگ های خوراکی نیز دارد.

دو راه برای ایجاد بافت نرم وجود دارد: ۱- افزایش رطوبت، ۲- وارد کردن هوا به توده مواد قندی.

قند موجود در فرآورده های قنادی به صورت کریستال های ریز و درشت متبلور می شود و ساختاری غیر بلوری، بی شکل و شیشه ای دارد.

گلوکز: جزء مونوساکاریدها با فرمول بسته C6H12O6 است که از هیدرولیز گندم، نشاسته یا ذرت به دست می آید. جزء گروه راست است و بیشتر به شکل دی گلوکز است و به صورت مایع استفاده می شود و از تبلور جلوگیری می کند.

رنگ های خوراکی: رنگ های خوراکی برای جذابیت و اشتها استفاده می شود. مثال: رنگ های مجاز مانند (کاراملی، کاروتن، زعفرانی) – اکسید آهن (رنگ قرمز) – دی اکسید تیتانیوم (رنگ سفید).

شیرخشک: یکی از فرآیندهایی که روی شیر انجام می شود، فرآیند تهیه شیرخشک است که باعث افزایش قابلیت نگهداری شیر برای مدت طولانی می شود.
روغن نباتی: از برخی میوه ها و دانه های روغنی مانند آفتابگردان و سویا به دست می آید. با دو روش فیزیکی و شیمیایی خالص سازی می شود که هدف هر دو جداسازی اسیدهای چرب آزاد شده از روغن ها است و وجود آن در تافی باعث نرم شدن و افزایش کالری آن می شود.

استرهای گلیسرول و لسیتین: امولسیون ساز هستند و نقش امولسیون کننده را در امولسیون سازی انجام می دهند. آنها کشش سطحی بین دو مایعی که باید مخلوط شوند را کاهش می دهند و از ادغام قطرات فاز داخلی یا پراکنده جلوگیری می کنند.

کارخانه تافی آبنبات تبریز

معرفی و مشخصات آبنبات بن بن 

آبنبات بن بن از انواع آبنبات است که در طرح ها و رنگ و طعم هی مختلف در بازارهای داخلی و خارجی وجود دارد.

از انواع آبنبات های بن بن به موارد زیر میتوان اشاره کرد:

  • ریز قرمز
  • میوه ای
  • ترش
  • زنجبیلی
  • عسلی
  • هلالی
  • دکمه ای
  • تگرگی
  • شیری
  • یخی خنک
  • نعنایی
  • خامه ای

کارخانه تافی آبنبات تبریز

 

کارخانه تولید انواع تافی آبنبات در ایران

کارخانه تافی ایران در شهرهای مختلف فعالیت می کند. تبریز یکی از مراکز اصلی تولید تافی است. برندهای مختلف تافی در تبریز فعالیت می کنند. برخی از برندها چندین سال تجربه دارند و قیمت های بالاتری دارند. تافی مینو، تافی شونیز، تافی چیچک، تافی آیدین و تافی شیرین عسل از برندهای معروف ایرانی هستند. بیشتر تولیدکنندگان در زمینه پودر ژله، آب میوه، نبات، ویفر و بیسکویت نیز فعالیت دارند. تافی انواع مختلفی دارد. لازم به ذکر است تمامی محصولات در کارتن ۱۲ کیلویی استاندارد بسته بندی می شوند. برخی از انواع تافی عبارتند از:

  • انواع تافی مغزدار
  • تافی میوه ای
  • تافی کاکائویی
  • تافی قهوه
  • تافی شیری
  • تافی کره ای
  • تافی نارگیلی
  • تافی ترش
  • انواع آبنبات و …

کارخانه تافی آبنبات تبریز

معرفی کارخانه تافی آبنبات تبریز

معرفی کارخانه تافی آبنبات تبریز

در ابتدا معرفی کارخانه تافی آبنبات تبریز باید بدانید که این کارخانه شکلات سازی در شهر تبریز قرار دارد و نزدیک به چهل سال است که از فعالیت اش می گذرد. شرکت در این مدت با استخدام حرفه ای ترین پرسنل و رساندن کیفیت تولیدات به بالاترین سطح به یکی از موفق ترین کارخانه های ایران در صنعت شکلات سازی تبدیل شده است و در گروه صادر کنندگان کشور نیز قرار گرفته است.

تولیدات کارخانه تافی آبنبات ایران

 

قیمت انواع تافی در شرکت تولیدی تافی و نبات

تافی دو نوع قیمت برای محصولات خود ایجاد می کند. قیمت خرید عمده با خریدهای جزئی متفاوت است. از دیگر عوامل موثر بر قیمت برندهای تافی می توان به طعم و نوع تافی و نوع بسته بندی آن اشاره کرد. برای اطلاع از لیست قیمت انواع تافی در شرکت تولیدی می توانید به سایت های فروش اینترنتی مراجعه و یا با نمایندگان فروش تماس حاصل فرمایید. اگر تافی ها را مستقیماً از عمده فروشان خریداری می کنید. واسطه ها حذف خواهند شد و شما هزینه کمتری خواهید پرداخت.

قیمت تافی خارجی نیز رابطه مستقیمی با نرخ ارز دارد. معمولا قیمت برندهای خارجی از طریق تجار وارداتی ارائه می شود. در کل خرید تافی ایرانی به صرفه تر است.

 

 

بسته بندی تافی های ارزان قیمت ایران

سبک بسته بندی تافی های ارزان قیمت ایران مطابق با استانداردهای جهانی در پیش گرفته شده است. بسته بندی ها از نظر ظاهری بسیار زیبا و ساده طراحی می شوند به طوری که برای هدیه نیز انتخاب بسیاری از افراد هستند. به طور کلی، تمرکز اصلی بر روی ترکیبات تولیدات و طعم محصولات معطوف می شود و در عین حال نیز مناسب ترین طراحی بر روی بسته بندی ها صورت می گیرد تا خریدار از همه جوانب تافی ها رضایت داشته باشد.

اگر سفارشات شما زیاد است، می توانید تافی با تناژ بالا را مستقیماً از تولیدکنندگان خریداری کنید. البته خرید تافی از مراکز دیگر مانند نمایندگی های فروش و سایت های فروش آنلاین نیز امکان پذیر است.

کارخانه تافی آبنبات تبریز

عرضه تافی و آبنبات ایران به خارج از کشور

عرضه تافی و آبنبات ایران به خارج از کشور

سال های زیادی است که عرضه تافی و آبنبات ایران به خارج از کشور انجام می گیرد. شرکت تافی ایران، تعامل بسیار خوبی با همسایه های غربی و شرقی کشور دارد و نیاز بازار این کشورها را به انواع تافی و آبنبات برطرف کرده است. ارتباط سازنده و عالی با بازرگانان و تاجران محترم برقرار شده است و تافی های باکیفیت و ارزان قیمت ایران توسط این عزیزان به کشورهای بسیاری صادر می شود.

خرید عمده انواع برند تافی

برای خرید عمده انواع برند تافی می توانید به شرکت تولیدی مراجعه نمایید. کارخانه تافی امکان خرید آنلاین را نیز برای دسترسی آسانتر مشتریان فراهم کرده است. با خرید آنلاین در هزینه ها و زمان شما صرفه جویی می شود. بنابراین خریدی مطمئن و آسان را با سورن تجربه خواهید کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

به علاوه در مجموعه تولیدی سورن علاوه برتافی و آب نبات، شکلات تخته ای،کرم کاکائو،شکلات چیپسی،شکلات اشکی،شکلات سکه ای،ترافل رنگی، اسمارتیز و ده ها ماده اولیه دیگر تولید می شود که در قسمت های مختلف این سایت توضیح داده شده است و اگر شما تولید کننده شیرینی پزی هستید توصیه می کنم این مطالب را نیز مطالعه کنید.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت