مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

آشنایی با انواع کافی میت فله وارداتی ۳۵% + خرید

آنچه در این مقاله میخوانیم...

انواع کافی میت  35%قهوه میت 35% چیست؟قهوه میت از چه چیزی ساخته شده است؟کدام نوع قهوه با کافی میت بهتر می آید؟آشنایی با انواع کافی میتفروش کافی میت به صورت فله 
انواع کافی میت فله

انواع کافی میت  ۳۵%

انواع کافی میت به صورت فله ۳۵% به دو شکل اصلی پودری و مایع تولید می شود. مدل های پودری بیشتر شبیه سفید کننده ها (تقلید شیر) و شیرین کننده ها هستند و برای مخلوط کردن با چای نیز استفاده می شوند،

اما از نوع مایع آن بیشتر برای ایجاد حالت خامه ای و کرمی داخل قهوه استفاده می شود.

شرکت نستله با توجه به ذائقه افراد مختلف کافه مات را در طعم های مختلف تولید می کند که مهمترین آنها عبارتند از:

  • کرم بادام پاریسی
  • نان زنجبیلی
  • قهوه موکا نعنا
  • کارامل وانیلی
  • وانیل فرانسوی
  • فندق بدون شکر

انواع کافی میت فله

قهوه میت ۳۵% چیست؟

Coffeemate در سال ۱۹۶۱ به عنوان اولین “خامه ساز” غیر لبنی به بازار معرفی شد و امروزه یکی از محبوب ترین محصولات در جهان باقی مانده است. کافه میت در طعم های مختلف مانند زنجبیل، کرم بادام، موکا، نعناع و … موجود است.

پودر سفیدی که به قهوه خود اضافه می کنیم چیست؟

قهوه میت نوعی شیر به صورت پودر است که به عنوان جایگزین شیر در قهوه و چای استفاده می شود. معمولا هنگام خرید قهوه مات دو نوع کلاسیک و سبک وجود دارد. طعم کافی میت لایت به خوبی کافی میت معمولی نیست اما چربی کمتری دارد.

از آنجایی که خرید قهوه مات در کشورهایی مانند آمریکا بسیار رایج است، گزینه ها و طعم های زیادی برای آن وجود دارد. قهوه میت را کرم قهوه ۳۵ درصد نیز می نامند زیرا به صورت مایع و پودر موجود است.

Coffeemate نسبت به سایر شیرهای گیاهی به راحتی برای قهوه در دسترس است و همچنین به دلیل فرآوری انجام شده روی آن برای تهیه کاپوچینو و لاته بسیار بهتر عمل می کند.

انواع کافی میت فله

قهوه میت از چه چیزی ساخته شده است؟

بیشترین ماده استفاده شده در پودر قهوه میت شربت گلوکز است که بر پایه شکر است.

خوردن مقادیر کم شکر هیچ فایده ای ندارد و باید مصرف قند روزانه خود را به ۳۰ گرم محدود کنید.

این مقاله انواع شیرین کننده های قهوه را به شما آموزش می دهد: شیرین کننده های قهوه خوب هستند یا بد؟

اگر شکر را مستقیماً به نوشیدنی خود اضافه کنید، می توانید میزان قند آن را اندازه گیری کنید، اما هنگام استفاده از غذاهای آماده، باید از میزان قند آنها آگاه باشید.

بنابراین، باید در مصرف غذاهای آماده و افزودنی ها بسیار مراقب باشید.

خرید کافی میت ارزان

بنابراین باید در مورد مواد غذایی و افزودنی های آماده بسیار مراقب باشید.

شیر مستقیماً از گاو به دست می آید، در طول فرآوری تغییر چندانی نمی کند و مواد زیادی به آن اضافه نمی شود.

ترکیب اصلی قهوه مات شکر (شربت گلوکز) است، بنابراین در هنگام خرید قهوه مات به این نکته توجه کنید که مقدار مناسب آن یعنی یک یا دو قاشق چایخوری در یک فنجان قهوه برای شما کافی است.

روغن نباتی یکی از مواد تشکیل دهنده پودر قهوه مات است که به آن عطر و طعم می دهد و هر ۱۰۰ گرم آن حاوی ۲۶ گرم چربی است. خوردن مقدار کمی چربی اشباع شده اشکالی ندارد.

اگر به طور معمول از شکر برای شیرین کردن چای یا قهوه خود استفاده می کنید، به جای آن از قهوه میت استفاده کنید و به شکر نیازی نخواهید داشت زیرا طعم قهوه شما را بسیار بهتر می کند.

انواع کافی میت فله

کدام نوع قهوه با کافی میت بهتر می آید؟

اصولاً هنگام خرید قهوه میت، همیشه قهوه فوری یا پودر نسکافه بخرید زیرا بهترین همراه قهوه میت، قهوه فوری است. اساساً به دلیل طعم تلخی که دارد، قهوه فوری بهتر است با قهوه مات یا شیر سرو شود تا از نوشیدن آن بیشتر لذت ببرید.

معمولاً از آنجایی که قهوه فوری به سرعت دم می‌کند، فقط کافی است مقداری قهوه آسیاب شده به آن اضافه کنید تا بدون رفتن به یخچال قهوه‌ای خوشمزه درست کنید.

بسیاری از مردم روزانه قهوه فوری مصرف می کنند.

می توانید پودر قهوه میت را با هر نوع قهوه ای، از قهوه اسپرسو گرفته تا قهوه فیلتر، استفاده کنید تا غلیظ تر، غلیظ تر و خوشمزه تر شود.

اگر می خواهید به سفر بروید یا جایی هستید که شیر وجود ندارد، خرید قهوه مات بهترین انتخاب برای شماست. همچنین می توانید قهوه فوری و قهوه فوری را از قبل مخلوط کرده و در ظرفی قرار دهید تا به محض نیاز بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

خرید کافی میت ارزان

آشنایی با انواع کافی میت

شکر و شیر دو ماده افزودنی اصلی هستند که برای کاهش تلخی قهوه با قهوه مخلوط می شوند. ۳ نوع اصلی شیر وجود دارد که می توان آنها را با قهوه مخلوط کرد:

  1. شیر لبنیات یا حیوانی ۲٫ شیر خشک ۳٫  غیر لبنی یا گیاهی

نستله که بسیاری از ایرانیان آن را به نام نسکافه می شناسند، تصمیم گرفت با حل مشکلات استفاده از شیر لبنیات در قهوه، محصول جدیدی تولید کند که به قهوه بافتی خامه ای، خوشمزه و با کاربری آسان می دهد.

به طور کلی قهوه میت در ۴ نوع اصلی تولید و به بازار عرضه می شود

۱٫ پودر پرچرب

۲٫ مایع پرچرب

۳٫ رژیم غذایی پودری

۴٫ رژیم غذایی مایع

همانطور که ممکن است تصور کنید، نسخه رژیمی یا کم چرب آن خامه کمتری دارد و معمولاً قند کمتری دارد، که آن را گزینه بهتری برای افرادی است که از سلامتی بیشتر آگاه هستند.

اما اگر طعم قهوه میت را ترجیح می دهید، پس باید قهوه مات پرچرب را بخرید که به قهوه شما بافتی کرمی و خوشمزه می دهد. نوع پرچرب آن از پوست سر برداشته شده و کرم بیشتری ایجاد می کند.

رژیم غذایی یا نسخه کم چرب حاوی خامه کمتری است و همچنین معمولاً قند کمتری دارد که آن را به گزینه ای سالم تر تبدیل می کند.

اما اگر جزو کسانی هستید که لذیذ بودن قهوه میت را در اولویت قرار می دهید، باید قهوه میت پرچرب بخرید که به قهوه شما حالت خامه ای و کرمی بیشتری می دهد و خوش طعم تر است. نوع پرچرب آن از پوست سر برداشته شده و کرم بیشتری ایجاد می کند.

کند.

انواع کافی میت فله

فروش کافی میت به صورت فله 

کافه میت که حاوی فوم و کرم است کاربردهای مختلفی دارد که در صنایع غذایی تقاضای زیادی دارد. به طور کلی از فوم و خامه در تولید قهوه، کاپوچینو و نوشیدنی هات چاکلت استفاده می شود. برای خرید کرم، فوم و لاک مات می توانید با واحد فروش تماس بگیرید.

به علاوه در مجموعه تولیدی سورن علاوه برکافی میت، شکلات تخته ای،کرم کاکائو،شکلات چیپسی،شکلات اشکی،شکلات سکه ای،ترافل رنگی، اسمارتیز و ده ها ماده اولیه دیگر تولید می شود که در قسمت های مختلف این سایت توضیح داده شده است.

انواع کافی میت فله

Call Now Buttonمشاوره + قیمت