مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

برترین تولیدی شکلات مایع ایرانی عمده (کرم کاکائو)

آنچه در این مقاله میخوانیم...

کرم کاکائو مغزدار (شکلات مایع )کرم کاکائو (شکلات صبحانه) چیست ؟کرم کاکائو مغزدار (شکلات مایع )خوردن کرم کاکائو چه فایده ای دارد؟کاربرد کرم کاکائو مایع در کره بادام زمینیکرم کاکائو مغزدار (شکلات مایع )کاربری شکلات مایع سفید کرم کاکائو بادامشکلات مایع در کرم کاکائو کنجدیکرم کاکائو مغزدار (شکلات مایع )کرم کاکائو فندقی 
کرم کاکائو مغزدار (شکلات مایع )

کرم کاکائو مغزدار – شکلات مایع کاکائویی سطلی – شکلات مایع سفید -شکلات مایع ایرانی – شکلات مایع سطلی ۱۲ کیلویی ویژه

کرم کاکائو مغزدار (شکلات مایع )

کرم کاکائو مغزدار (شکلات مایع ) از مغزهای مختلفی مانند فندق، بادام زمینی، بادام درختی، کنجد  …. تهیه می شود و یکی از پرطرفدارترین محصولات به خصوص در بین کودکان، شکلات صبحانه است.

شکلات های صبحانه در بسته بندی های متنوع و با غلظت های مختلف در بازار موجود است. اگر کودک شما از صبحانه متنفر است، کرم کاکائو مغر دار می تواند محرک خوبی برای اشتیاق او به صبحانه باشد.

در مجموعه تولیدی کام کایا علاوه بر کرم کاکائو مغزدار، شکلات تخته ای، شکلات چیپسی، شکلات اشکی، شکلات سکه ای، ترافل رنگی، اسمارتیز و ده ها ماده اولیه دیگر تولید می شود که در قسمت های مختلف این سایت توضیح داده شده است و اگر شما تولید کننده شیرینی پزی هستید توصیه می کنیم این مطالب را نیز مطالعه کنید.

در ابتدا به معرفی کرم کاکائو و کاربرد آن اشاره می کنیم و سپس به انواع مغز دار آن میپردازیم.

کرم کاکائو مغزدار (شکلات مایع )

کرم کاکائو (شکلات صبحانه) چیست ؟

شکلات های صبحانه بیشتر شبیه «کرم کاکائو صبحانه» هستند و معمولاً از پودر کاکائو و شکر تشکیل شده اند و به آنها شکلات مایع نیز می گویند.

خوردن هر روز صبح یک تکه نان با کره و این شکلات های صبحانه تبدیل به یک وعده غذایی خاص در زندگی برخی

از ما شده است و اکثر کودکان از این روش استفاده می کنند. طعم خوب و مطبوع کاکائو شما را برای مهم ترین وعده غذایی بیشتر گرسنه می کند.

شکر، پودر کاکائو، پودر شیر، فندق یا بادام زمینی بو داده، روغن نباتی یا روغن سی بی اس، امولسیفایر و اسانس مواد اصلی کاکائو و طعم دهنده این غذای لذیذ و مقوی هستند. شکلات مایع سفید نیز مانند شکلات مایع کاکائویی برای برخی مصارف خانگی و کارگاهی کاربرد دارد.  شکلات مایع ایرانی ما با انتخاب بهترین و مرغوبترین مواد اولیه در کنار قیمت بسیار مقرون به صرفه آماده پذیرایی از مشتریان گرامی است.

اما این محصول پرکاربرد چگونه درست می شود؟

برای تهیه صبحانه، شکلات، پودر قند، پودر شیر، مقداری روغن و فندق تفت داده شده و خرد شده را در مخلوط کن مخلوط می کنیم.

بریزید و مقداری لسیتین به آن اضافه کنید. این مواد در دستگاه مخلوط و آسیاب می شوند و سپس وارد دستگاه می شوند و شکلات ورز داده می شود.

با توجه به نوع دستگاه، مواد بین ۸ تا ۴۸ ساعت فرآوری شده و طعم شکلاتی

قوام خامه کاکائو شکل می گیرد. در این مرحله مابقی روغن، امولسیفایر و اسانس ها اضافه می شود و بعد از یک ساعت کرم کاکائو برای پوشاندن آماده می شود.

کرم کاکائو مغزدار از مغزهای مختلفی مانند فندق، بادام زمینی، بادام درختی، کنجد  …. تهیه می شود. البته این دستور پخت خلاصه ساده مخصوص منزل بوده و در کارخانه ما با تجهیزات پیشرفته و خاص تری تولید در حجم انبوه انجام میشود.

کرم کاکائو مغزدار (شکلات مایع )

خوردن کرم کاکائو چه فایده ای دارد؟

اگر به دنبال خواص این محصول برای سلامتی هستید باید بگوییم بهترین شکلات همان شکلات است.
که حاوی شیر و شکر کمی و حاوی کره کاکائو است. کرم کاکائو حاوی کازئین غنی است
این از اسید آمینه پرولین است و در دسترس بودن آنتی اکسیدان های موجود در پودر کاکائو مانند پروسیانیدین ها را کاهش می دهد.

بنابراین اثرات تغذیه ای شکلات تلخ بیشتر از شیر و لبنیات است.

در این محصول به دلیل استفاده از پودر کاکائو منبع خوبی از آهن، مس، منیزیم و … می باشد.

خامه کاکائو حاوی مقدار زیادی روغن و شکر است و انرژی زا است. اگر در کرم کاکائو از فندق یا آجیل استفاده می شود به دلیل وجود اسیدهای چرب اولئیک و لینولئیک (امگا ۳) است.

بهتر است از افزایش کلسترول خون و بروز برخی سرطان ها و تاثیر آنها بر روند رشد جلوگیری شود.

در مورد نحوه نگهداری این محصول نیز باید بگوییم که نیازی به نگهداری خامه کاکائو در یخچال نیست و دمای ۱۸ درجه برای نگهداری آن مناسب است. فقط آن را در جای خشک و خنک و دور از نور خورشید قرار دهید. دقت داشته باشید که پس از باز شدن بسته خامه کاکائو، ظرف یک تا دو هفته مصرف شود.

در ادامه به انواع مختلف کرم کاکائو مغز دار (شکلات مایع ) اشاره می کنیم:

کرم کاکائو مغزدار (شکلات مایع )

کاربرد کرم کاکائو مایع در کره بادام زمینی

اگر از طرفداران پر و پا قرص شکلات و کاکائو هستید، این کرم کاکائویی را امتحان کنید و ترکیب دلچسب بادام زمینی و شکلات را امتحان کنید. . کره بادام زمینی کاکائو ترکیبی خوشمزه از کاکائو، شکر و بادام زمینی است که با نان سرو می شود. کافئین موجود در کاکائو هوشیاری را افزایش می دهد و بادام زمینی یک غلات صبحانه انرژی زا و معطر است.

افزودن این ماده غذایی به صبحانه میل به خوردن صبحانه را افزایش می دهد تا افرادی که تمایلی به خوردن صبحانه ندارند جذب آن شوند. یکی از کاربردهای جذاب شکلات مایع کاکائویی ، مخلوط کردن آن با کره کاکائو است که خواص بیان شده را ایجاد میکند. شکلات مایع کاکائویی ایرانی در کارخانه ما به صورت سطلی در سطلهای ۴ و ۱۲ کیلویی تولید و به صورت عمده عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: تفاوت شکلات تخته ای و سکه ای + کاربردها در شیرینی پزی

کرم کاکائو مغزدار (شکلات مایع )

کاربری شکلات مایع سفید کرم کاکائو بادام

کرم کاکائویی یا شکلات صبحانه یکی از معدود دسرهایی است که افراد زیادی بدون در نظر گرفتن سن آن را دوست دارند، خامه کاکائویی با بادام طعم بی نظیری دارد که برای بسیاری از افراد جذابیت دارد.

می توانید از کرم کاکائویی بادام برای تشویق کودکان به خوردن صبحانه مهم استفاده کنید.

با توجه به اینکه خوردن صبحانه از اولویت بالایی برخوردار است  بسیاری از افراد برای ایجاد تنوع همواره به دنبال غذاهای

پر انرژی و خوشمزه هستند تا افراد بتوانند روز خود را با انرژی آغاز کنند.

 شکلات مایع سفید یا شکلات مایع وانیلی فله، به عنوان افزودنی خوشمزه و سالم ، در کرم کاکائو بادام یا کرم ارده استفاده فراوانی دارد.

کرم کاکائو مغزدار (شکلات مایع )

شکلات مایع در کرم کاکائو کنجدی

طبیعت کنجد گرم و مرطوب است و برای بهبود خلق و خوی افراد سرد مزاج بسیار مفید است. ویژگی اصلی کنجد خاصیت انرژی زا بودن آن است و بهترین غذا برای فصل زمستان که بدن برای گرم نگه داشتن نیاز به انرژی بیشتری دارد، محسوب می شود.

یکی از فواید آرد کنجد کاهش کلسترول مضر خون است. گندم سیاه منبع خوبی از کلسیم برای بدن است. خوردن کرم شکلاتی کنجدی در صبحانه به دلیل تحرک زیاد کودکان علاوه بر تامین انرژی لازم حافظه آنها را نیز تقویت می کند. شکلات مایع کاکائویی و شکلات مایع سفید وانیلی در ترکیب با کرم کاکائو کنجدی از دیگر مصارف و کاربری های این محصول است.

کرم کاکائو مغزدار (شکلات مایع )

کرم کاکائو فندقی 

کرم کاکائو شیرین فندقی یکی از خوشمزه ترین محصولات شیرین عسلی است که توسط گروه صنایع غذایی کام کایا برای صنایع محصولات شکلاتی عرضه می شود.

ترکیب این ماده لذیذ به دلیل استفاده زیاد و محبوبیت آن با انواع غذاها مانند فندق، بستنی، کیک و سایر دسرها می تواند طعمی جادویی و دلپذیر به خود بگیرد.

ترکیب فندق و کاکائو یکی از ترکیباتی است که افراد زیادی را به خود جذب کرده است. می توانید از خامه کاکائویی با طعم فندق برای تهیه نان تست فرانسوی یا کروسانت رویایی استفاده کنید.

در مورد فندق می توان به این نکته اشاره کرد که این میوه خشک سرشار از مواد مغذی، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی است. کرم کاکائو فندقی به وزن ۲۲۰ گرم محصول شرکت شیرین عسل می باشد.

ارزش غذایی این کرم کاکائویی در ۱۰۰ گرم دارای ۳۳٫۵ گرم چربی، ۶٫۸ گرم پروتئین، ۵۸٫۲ گرم کربوهیدرات،

۹۰٫۶ میلی گرم کلسیم و ۱۴۰ میلی گرم سدیم است.

کرم کاکائو فندقی در کارخانه ما در چند سطح با درصد و ترکیب متفاوتی از فندق و کاکائو انجام میشود:

  1. کرم کاکائو فندقی ویژه قناد
  2. کرم کاکائو نوتلا
  3. کرم کاکائو نوتلا سوپر ویژه (درصد فندق بالاتر)
  4. کرم کاکائو وانیلی ( شکلات مایع سفید)

 

Call Now Buttonمشاوره + قیمت