مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

بهترین روغن CBS شکلات سی بی اس جایگزین کره کاکائو

آنچه در این مقاله میخوانیم...

ویژگی های روغن شکلات CBSکاربرد روغن شکلات CBSخرید روغن جانشین کره کاکائو سی بی اس ارزان قیمت
روغن CBS شکلات

روغن CBS شکلات

جایگزین کره کاکائو یک روغن گیاهی به شمار می رود که خوراکی بوده و از بذرهای کاکائو تهیه می شود. از آنجایی که کره کاکائو از اصلی ترین مواد ترکیب شده ی شکلات به حساب می آید، در نتیجه دارای اهمیت بسیاری می باشد. کره کاکائوی طبیعی به سبب رفتار ذوبی منحصربه فرد و خاصیت خاص آن در تهیه شکلات به کار گرفته می شود، اما امروزه به سبب محدودیت و قیمت بالای آن، جایگزین های آن مورد استفاده قرار می گیرند. روغن شکلات CBS حاوی ۴۰ الی ۶۰ درصد چربی اشباع شده بوده و دارای عطر و طعم شکلات است. رنگ روغن شکلات CBS زرد بوده و نقطه ذوب آن اغلب بین ۳۴ الی ۳۸ درجه سانتی گراد است. این روغن برخلاف پودر کاکائو تنها دارای مقدار ناچیزی کافئین است و دارای مقدار بسیاری از چربی های اشباع شده است که از اسیدهای استئاریک و پالمیتیک استخراج می شوند.

CBS یک ترکیب چربی است که تا حدی هیدوژنه شده است. این ویژگی موجب سالم تر شدن این ماده در مقایسه با کره کاکائو می شود و علاوه براین اگر انتخاب ترکیبات به خوبی صورت گیرد تمام ویژگی های ظاهری و مزه کره کاکائو را هم به خوبی جبران خواهد کرد. اغلب روغن هسته پالم و یا روغن نارگیل به عنوان عامل شیرینی کره کاکائو به کار گرفته می شود.

 

ویژگی های روغن شکلات CBS

از ویژگی های روغن شکلات CBS شامل:

احتیاجی به اعمال ترکیب کردن شکلات ندارد و حاوی کریستالیزه سریعی است و در برابر بلوم ثابت است.

این روغن حاوی براقیت است و این براقیت اغلب ساکن است.

اندیس ید آن پایین است در نتیجه آلرژی کمتری در مقایسه با اکسایش نشان می دهد.

سازگاری با کره کاکائو، به اندازه حداکثر ۵ درصد در فاز چربی.

برحسب اسیدلوریک.

از نظر چشایی و نقطه ذوب همانند کره کاکائو است و در دهان ماسیده نمی گردد.

توانایی قالب گیری بالا

مقاومت حرارتی بالا

شکنندگی خوب

همچنین در دمای بالا ذوب نمی شود.

 

کاربرد روغن شکلات CBS

کاربرد روغن شکلات CBS

روغن شکلات CBS از عناصر اصلی در شکلات های شکلی و کارامل شکلات محسوب می شود.  به خاطر SFC متناسب  با CBS می توان این روغن گیاهی را در قاعده خامه قنادی و پنیرهای پروسس و تقلیدی جایگزین چربی حیوانی به کار گرفته شود. علاوه براین این روغن در پوشش دهی محصولاتی مانند ویفر، بسکویت و مارش مالو به عنوان یک ماده اولیه در صنایع قنادی مورد استفاده قرار می گیرد. به سبب نقطه ذوب مناسب در تولید بعضی از شیاف ها از روغن CBS به کار گرفته می شود و بنیان ایده آل برای روش های دارویی به شمار می رود.

 

خرید روغن جانشین کره کاکائو سی بی اس ارزان قیمت

خرید روغن جانشین کره کاکائو سی بی اس ارزان قیمت

تقاضای بالای مشتریان تولیدی و کارخانه های شکلات برای خرید روغن جانشین کره کاکائو که مصرف بالایی هم دارد با قیمت ارزان ، سبب شده است تا از این طریق ارتباط مستقیم با مشتریان گرامی برقرار نماییم. لذا تولیدی ها و بازرگانی ها می توانند برای خرید روغن جانشین کره کاکائو سی بی اس ارزان قیمت با ما در تماس باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

Call Now Buttonمشاوره + قیمت