مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

بهترین قیمت خرید شکلات نوروز ترکمنستان در ایران

آنچه در این مقاله میخوانیم...

درباره شکلات پذیرایی نوروز ترکمنستان  Nowruz Chocolateخرید بهترین قیمت شکلات نوروز فله در بازارمرکز پخش شکلات نوروز در ایراننمایندگی شکلات نوروز ترکمنستان در تهرانفروش آنلاین شکلات نوروز ترکمنستانشکلات نوروز محصول کجاست؟ nowruzشکلات نوروز فلهتافی نوروز اصل
پخش شکلات نوروز

خرید شکلات نوروز ترکمنستان به عنوان یکی شکلات های پرطرفدار و محبوب در بازار ، یکی از اقلام اصلی در سبد خرید شکلات های خارجی محسوب می شود. بنابراین خرید شکلات نوروز اصل با شرایط خوب همواره از دغدغه های اصلی فروشگاه ها و عوامل پخش شکلات در بازارها است.

درباره شکلات پذیرایی نوروز ترکمنستان  Nowruz Chocolate

شکلات نوروز ترکمنستان محصول کارخانه هاسار این کشور است. کارخانه تولید شکلات و تافی هاسار در نزدیکی عشق آباد واقع شده است و با ارائه محصولات متنوع و باکیفیت از جمله شکلات نوروز ، توانسته است سهم خوبی از بازارهای کشورهای دیگر و مخصوصا ایران را داشته باشد. در حال حاضر شکلات پذیرایی نوروز در تمام شهرستان های کشور شناخته شده و مصرف می شود و یکی از گزینه های خوب برای مصرف در میهمانی ها و مجالس نیز هست. از دلایل اصلی محبوبیت شکلات نوروز علاوه برطعم خاص و جذاب آن قیمت مناسب نوروز است که در ادامه در خصوص آن صحبت می کنیم.

خرید شکلات نوروز

خرید بهترین قیمت شکلات نوروز فله در بازار

شکلات نوروز Nowruz  با این که شکلاتی خارجی و پرمصرف در بازار ایران محسوب می شود، یکی از شکلات های قیمت مناسب و مقرون به صرفه در بازار است. در این راستا یکی از دغدغه های اصلی تاجران ، فروشگاه ها و پخش کنندگان شکلات نوروز ، خرید بهترین قیمت شکلات نوروز در ایران و پخش آن با شرایط خوب است. علاوه بر این یکی از مسائل اصلی ، تاریخ اعتبار و انقضای شکلات نوروز nowruz است. تازگی و طعم خوب شکلات نوروز به خاطر تاریخ اعتبار آن است. متاسفانه در برخی از موارد دلالان برای سو استفاده و کسب سودهای بیشتر اقدام به خرید و فروش و یا انبار کردن شکلات نوروز کهنه و تاریخ مصرف گذشته می نمایند که باید در هنگام خرید عمده شکلات نوروز به این موضوع دقت ویژه ای داشت.

بیشتر بخوانید: پودر کاکائو خارجی 

خرید شکلات نوروز

مرکز پخش شکلات نوروز در ایران

مرکز شکلاتیران با فروش مستقیم و بی واسطه شکلات نوروز ترکمنستان و پخش شکلات نوروز در سراسر کشور به صورت عمده ، ارائه دهنده بهترین قیمت شکلات نوروز ترکمنستان در ایران برای خریداران عمده و فروشگاه های شکلات در سراسر کشور می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید شکلات نوروز ترکمنستان با واحد فروش در تماس باشید.

خرید شکلات نوروز

نمایندگی شکلات نوروز ترکمنستان در تهران

برای خرید از نمایندگی شکلات پسته ای نوروز ترکمنستان در تهران، راه های ارتباطی مختلفی موجود است. ارتباط از طریق ثبت سفارش در سایت و خرید اینترنتی شکلات نوروز و یا تماس با واحد فروش و مشاوره از جمله راه های ارتباطی می باشد. همچنین مشتریان گرامی می توانند از طریق عضویت در کانال تلگرامی به آدرس chocolatiran@ اطلاعات کامل را دریافت نمایند.

خرید شکلات نوروز

فروش آنلاین شکلات نوروز ترکمنستان

امروزه اب توجه به مسافت های طولانی ، هزینه حمل و نقل گران و بالا  و هزینه های بالای سفر و اقامت، در بسیاری از مواقع خرید به صورت حضوری و سنتی مقرون به صرفه نیست. از این رو و به درخواست مشتریان گرامی ، امکان فروش آنلاین شکلات نوروز فله امکان پذیر شده است.

خرید شکلات نوروز

شکلات نوروز محصول کجاست؟ nowruz

شکلات تخته ای نوروز اصل متعلق به کشور ترکمنستان می باشد. در حال حاضر شرکت آیدین نیز با طرحی مشابه به شکلات نوروز ، شکلاتی تولید می نماید که از لحاظ قیمتی هم در سطح شکلات Nowruz است و خیلی ها در بازار آن را به عنوان شکلات نوروز می شناسند. اما در واقعیت پاسخ سوال شکلات نوروز محصول کجاست؟ کشور ترکمنستان می باشد.

خرید شکلات نوروز

شکلات نوروز فله

معمولا کارخانه هاسار شکلات نوروز فله را به صورت کارتنی و در کارتن های سه کیلویی تولید و از طریق مرزهای مشتریک و تاجران در ایران عرضه می نماید. ممکن است شکلات نوروز را در بسته بندی های دیگری در بازار پیدا کنید ، ولی اصل شکلت نوروز فله در کارتن سه کیلویی است.

خرید شکلات نوروز

بیشتر بخوانید: تافی آبنبات ایرانی صارداتی

تافی نوروز اصل

برای شناسایی شکلات تافی نوروز اصلی علاوه بر اینکه باید به کارتنی بودن آن توجه کنید به مهر کارخانه هاسار و تاریخ تولید و انقضای روی جعبه تافی نوروز نیز باید دقت نمایید. تافی نوروز تازه و با کیفیت نرم و ژله ای است که از راه های شناسایی آن است.

 

Call Now Buttonمشاوره + قیمت