مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

ترافل رنگی رشته ای مخلوط قنادی | طرز تهیه ترافل رنگی

آنچه در این مقاله میخوانیم...

ترافل رنگی رشته ای  مخلوطترافل رنگی چیست؟طرز تهیه ترافل رنگی در منزلانواع ترافل رنگی نحوه استفاده از ترافل رنگی رشته ای خرید ترافل رنگی رشته ای مخلوط قنادیترافل شکلاتی چست؟آسان ترین طرز تهیه ترافل در خانه 
ترافل رنگی رشته ای مخلوط قنادی

ترافل رنگی رشته ای  مخلوط

ترافل رنگی رشته ای مخلوط قنادی برای تزیین انواع شیرینی و کاپ کیک و کیک و بستنی استفاده می شود.در تهیه این ماده اغلب از شکر، شربت ذرت، نشاسته ذرت و رنگ های مجاز خوراکی استفاده می شود.

این مواد در کارخانه با هم مخلوط شده و به خمیرهای رنگی تبدیل می شوند. سپس خمیر ها را رشته کرده و پس از خشک شدن به قطعات کوچک برش می دهیم.

ترافل رنگی رشته ای مخلوط قنادی

ترافل رنگی چیست؟

ترافل های ریز رنگی یکی از تزئینات کیک و شیرینی است که مهم ترین ویژگی آن تنوع در  رنگ این محصول پرطرفدار است. آنها اغلب ترکیبی از رنگ های مختلف هستند، اما ترافل های تک رنگ نیز موجود هستند. این محصول بهترین گزینه برای تزیین کیک، بستنی و دسر می باشد. این محصول در اشکال و اندازه های مختلف موجود هستند. ترافل قلب، ترافل ستاره ای، ترافل رشته  ای، ترافل رنگی درشت (ترافل توپی)، ترافل مرواریدی و …

ترافل در واقع به نوعی شیرینی که با روکش شکلات درست می شود و داخل آن معمولا از دانه های خوشمزه مثل بادام و فندق یا خرما استفاده می شود گفته می شود.دلیل اینکه در ایران به آنها ترافل می گویند این است که با آن ترافل شکلاتی را تزیین می کردند و نام ترافل روی آن باقی می ماند. این ترافل های رنگی در آمریکا به نام اسپرینکلز شناخته می شوند، اما در برخی مناطق به آن ها ان جیمز نیز می گویند.

ترکیبات و مواد اصلی ترافل؛ نشاسته ذرت، شربت ذرت، شکر و رنگ های خوراکی مجاز است.

مرحله تولید ترافل رشته ای در کارخانه به گونه ای است که پس از ترکیب مواد اولیه خمیری به دست می آید که اغلب در رنگ های متنوع است. خمیرهای رنگی ابتدا به صورت رشته ای هستند که پس از خشک شدن به شکل و اندازه دلخواه تولید و بسته بندی می شوند.

بهترین پودر کاکائو برای کیک

 

طرز تهیه ترافل رنگی در منزل

در این مقاله قصد داریم طرز تهیه ترافل رنگی  را به شما آموزش دهیم .این آموزش بیشتر مناسب کسانی است  که ذائقه خوبی و واقعاً حوصله آشپزی دارند. این روش بسیار ساده و خیلی مقرون به صرفه هست و با یک بار ساختن می تونید بارها ازش استفاده کنید. ترافل های از قبل آماده شده برای مواقعی که زمان زیادی برای تزیین نداریم بسیار مناسب است.ترافل رنگی رشته ای مخلوط قنادی

در دو مدل رشته ای و طرح دار:

مدل رشته ای :۱ پیمانه پودر قند را با ۱ عدد سفیده تخم مرغ، ۱/۴ قاشق چایخوری نمک و کمی وانیل مخلوط کنید تا مخلوط یکدستی به دست آید، آن را به رنگ های مختلف تقسیم کرده و در ظرف های جداگانه با رنگ های دلخواه بریزید. مخلوط کرده و در قیف های جداگانه بریزید. با وردنه ساده نوارهای بلندی را روی کاغذ روغنی بکشید. (می توانید از لوله ۵ سوراخ نیز استفاده کنید). کاغذهای روغنی را به مدت ۲۴ ساعت در جای خشک قرار دهید و بگذارید خشک شوند. بعد از خشک شدن با چاقو به اندازه دلخواه برش بزنید .

ترافل رنگی رشته ای مخلوط قنادی

مدل قلبی :در این نوع از خمیر فوندانت استفاده می کنیم. آدرس طرز تهیه خمیر فوندانت
(یک یا دو نوع خمیر دیگر وجود دارد که بعداً جداگانه ارائه خواهم داد)
فوندانت را به رنگ های دلخواه رنگ می کنیم و با وردنه به قطر حدود نیم سانتی متر باز می کنیم. سپس با کاتر و قالب قلبی شکل برش می دهیم و چند روز در جای مطمئنی قرار می دهیم تا سفت شود.

ترافل رنگی رشته ای مخلوط قنادی برای تزیین انواع شیرینی و کاپ کیک و کیک و بستنی استفاده می شود.در تهیه این ماده اغلب از شکر، شربت ذرت، نشاسته ذرت و رنگ های مجاز خوراکی استفاده می شود.

ترافل رنگی رشته ای مخلوط قنادی

انواع ترافل رنگی 

ترافل ها اغلب به شکل ها و رنگ های مختلفی در بازار دیده می شوند که روز به روز بر تنوع آنها افزوده می شود.در اینجا به تعدادی از معروف ترین و پر کاربرد ترین آنها اشاره می کنیم:

رشته ای : رایج ترین و بیشترین نوع تولیدی ترافل رنگی به شکل رشته های نازک و باریک در ابعاد کوچک است

توپی(شنی): توپ های ریز رنگی هستند که به صورت تک رنگ  و یا ترکیب با چند رنگ یا طرح مختلف دیگر به فروش می روند.

مرواریدی: از این نوع ترافل با شکوه برای تزیین کیک، بستنی و شیرینی استفاده می شود و به صورت مروارید در دو رنگ نقره ای و طلایی تولید می شود. این ترافل کاملا خوراکی است.

قلبی: این ترافل رنگی نسبت به دیگر انواع آن از ابعاد بزرگتری برخوردار است.خمیر ترافل را پهن کرده و با قالب قلبی شکل آن را برش می دهند و برای تزئین انواع کیک و دسر از آن استفاده می کنند.

بهترین پودر کاکائو برای کیک

نحوه استفاده از ترافل رنگی رشته ای 

مرحله تولید ترافل رشته ای و همچنین شکلات تخته ای  در کارخانه به گونه ای است که پس از ترکیب مواد اولیه خمیری به دست می آید که اغلب در رنگ های متنوع است. خمیرهای رنگی ابتدا به صورت رشته ای هستند که پس از خشک شدن به شکل و اندازه دلخواه تولید و بسته بندی می شوند. بهتر است این محصول را در جای خشک و خنک استفاده کنید.

این محصول در دسته قنادی ها جالب توجه است .دانستن نحوه استفاده از این محصول ساده ترین بخش است در حال پختن است
فقط باید مقداری خامه، کرم ، روی سطح کیک بریزید. بستنی یا مربا را بریزید، سپس به مقدار لازم از این مقدار محصول را روی کیک یا بستنی خود بریزید تا خوب جذب آن شود.

از انواع مختلف ترافل رشته ای مخلوط می توان به: ترافل رشته ای پاییزی ، ترافل رشته ای ولنتاین، ترافل رشته ای کریسمس، ترافل رشته ای میوه ای ، ترافل رشته ای کاکائویی، ترافل رشته ای پاستیلی اشاره کرد.

ترافل های دو رنگ قرمز، سیاه و سفید بسیار پرطرفدار هستند و می توانید از آن ها برای کیک های خاص و تولد با تم های رنگی خاص استفاده کنید.

ترافل رنگی رشته ای مخلوط قنادی

خرید ترافل رنگی رشته ای مخلوط قنادی

در زندگی روزمره ترافل را به عنوان نوعی شیرینی می شناسیم اما در واقع ترافل های رنگی در بازار وجود دارد که به فروش می رسد و برای تزیین استفاده می شود.

ترافل مخلوط رشته ای از چندین رنگ مختلف تشکیل شده است. با استفاده از این محصول می توانید به راحتی شیرینی و کیک درست کنید و سپس کیک یا حتی بستنی شما را به زیباترین شکل ممکن تزئین کنید.

این محصول در اکثر قنادی ها موجود است اما همیشه یک برند خوب و با کیفیت و متناسب با طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.
شما می توانید  ترافل های رنگی زیبا را در تنوع بسیار زیاد، با بالاترین کیفیت از فروشگاه اینترنتی سورن  دریافت کنید.

 

 

بهترین پودر کاکائو برای کیک

ترافل شکلاتی چست؟

ترافل شکلاتی چیست؟ ترافل ها خوراکی های دلپذیری هستند. ترافل های شکلاتی را با غلتاندن شکلات در آنها می سازیم و شکل می دهیم. شکلات هایی که با ترافل توپی مخلوط می شوند، بسیار جذاب و خوش طعم می شوند

آسان ترین طرز تهیه ترافل در خانه 

ترافل های شکلاتی دسر مناسبی برای درست کردن یک مناسبت خاص (مانند روز ولنتاین!) هستند، اما درست کردن آن ها به قدری ساده است که می توانید در تمام طول سال از آن ها لذت ببرید. درست کردن ترافل شکلاتی خانگی واقعاً آسان است! مقداری خامه گرم روی شکلات خرد شده بریزید. بگذارید ۵ دقیقه بماند. حالا هیچ کاری دیگر انجام ندهید! بگذارید تا شکلات و خامه برای چند دقیقه بدون مزاحمت بمانند. بعد از ۵ دقیقه وانیل را اضافه کنید و شکلات را هم بزنید سپس کاسه را در یخچال قرار دهید. پس از سفت شدن ، آن را به شکل گلوله درآورید و سپس توپ ها را در پودر کاکائو بغلتانید. کار تمام است.
Call Now Buttonمشاوره + قیمت