مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

تولید و فروش شکلات تافی فله ۳ کیلویی کارتن ۱۲ کیلویی

آنچه در این مقاله میخوانیم...

انواع شکلات تافی 3 کیلویی در بازار ایران کدامند؟قیمت فروش شکلات تافی از کارخانه تافی شکلاتخرید عمده از کارخانه تافی شکلاتتافی مغزدار میوه ای برای صادرات به عراقتافی ترش میوه ایروش تولید تافی کاراملیروش تهیه تافی در خانهلیست قیمت تافی مغزدار صادراتی
قیمت تافی مغزدار میوه ای

کارخانه تافی شکلات سورن تولید و فروش شکلات تافی فله در بسته بندی های ۳ کیلوگرمی ، ۱ کیلوگرمی و ۵۰۰ گرمی و به صورت کارتن های ۱۲ کیلویی ارائه می نماید.

انواع شکلات تافی ۳ کیلویی در بازار ایران کدامند؟

تافی ها در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می شونذ و مشتریان با توجه به نیاز خود اقدام به خرید و فروش آنها می کنند. از جمله انواع تافی شکلات تولیدی که در بازارهای داخلی و خارجی فروش بالایی دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع تافی مغزدار
  • انواع تافی ترش
  • انواع میوه ای
  • انواع تافی کره ای
  • انواع تافی کاکائویی
  • انواع تافی نارگیلی

فروش شکلات تافی فله

قیمت فروش شکلات تافی از کارخانه تافی شکلات

شکلات تافی ها ، از محبوب ترین انواع شکلات های موجود در بازارهای داخلی و خارجی هستند. علت اصلی محبوبیت آنها بدون شک قیمت آنهاست. فروش شکلات تافی در حجم بسیار بالا نتیجه قیمت ارزان است. تافی ها جزو ارزان ترین محصولات شکلات و شیرینی هستند که با توجه به تنوع گسترده و طعم خوبشان از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند. لذا بسیاری از مردم تمایل زیادی به خرید و مصرف شکلات تافی شکلاتی دارند و از آنها به عنوان شیرینی با نوشیدنی ، چای و قهوه استفاده می کنند. این تمایل و حجم مصرف بالا نه تنها به ایران بلکه به بسیاری از سایر کشورها نیز مربوط می شود. لذا سالانه شاهد این هستیم که حجم بسیار بالایی در حد چندین هزار تن از تافی شکلات ها به سایر کشورها صادر می شوند. معمولا صادرات شکلات در کانتینر های ۲۰ فوت انجام می شود و لذا حجم بالایی از تافی Toffee  باید حمل شود. بنابراین به خاطر تنوع کالا و رغبت به مصرف انواع مختلف تولیدات با طعم های مختلفی را برای شکلات تافی فله در کارخانه تافی شکلات نظر گرفته ایم که امکان انتخاب از سبد  متنوعی را برای مشتریانمان ایجاد نماییم.

تافی مغزدار میوه ای

 

خرید عمده از کارخانه تافی شکلات

با توجه به تقاضاهای بالا از سراسر کشور برای خرید انواع تافی های میوه ای ، کره ای و غیره برای خرید عمده شکلات تافی از کارخانه به صورت مستقیم ، این امکان را فراهم کرده ایم تا از طریق تماس با واحد پشتیبانی و فروش نسبت به کسب اطلاعات تکمیلی و خرید عمده شکلات تافی از کارخانه اقدام نمایید. برای ثبت سفارش با ما در تماس باشید.

 

تافی مغزدار میوه ای برای صادرات به عراق

یکی ز فرصت های خوب تجارت برای فعالان حوزه شکلات و تافی که در حوزه صادرات به کشورهای اطراف و همسایه و خاورمیانه فعالیت می نمایند ، بی شک صادرات به عراق است. کشور عراق از لحاظ جغرافیایی بسیار نزدیک به ایران بوده و با وجود مرزهای بسیار زیاد مشترک با ایران از یک طرف و شناخت کافی تاجران هم دو کشور از وضعیت اقتصادی فرهنگی و سلایق همدیگر ، فرصتهای بسیار مناسبی برای تجارت دارد. از این رو کشور عراق یکی از اهداف اصلی صادراتی ایران در طول سال های گذشته بوده است. در این میان انواع شکلات ایرانی نیز سالانه در حجم بسیار بالا به عراق صادر می شود. در میان انواع شکلات ، تافی مغزدار میوه ای با بیشترین فروش سهم نخست را دارد که سالانه چندین هزار تن از این محصول به عراق صادر می شود. برای خرید تافی مغزدار میوه ای و صادرات تافی مغزدار به عراق می توانید با ما در تماس باشید. واحد پشتیبانی و فروش تافی مغزدار صادراتی در این زمینه پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.

 

تافی ترش میوه ای

تافی ترش میوه ای  ، یکی از جمله انواع شکلات تافی است که به تازگی بسیار طرفدار و تقاضای زیادی در بازار پیدا کرده است. تافی ترش میوه ای که از ترکیب شکر ، گلوکز و انواع اسانس های مجاز خوراکی ساخته می شود ، در بسته بندی های ۱۰۰۰ گرمی ، ۳۰۰۰ گرمی و کارتن های ۱۲ کیلویی تولید و برای فروش صادراتی و داخلی عرضه می گردد.

قیمت تافی مغزدار میوه ای

روش تولید تافی کاراملی

تافی از انواع شکلات و شیرینی جات است که از ترکیب شکر کاراملیزه شده همراه با کره درست می شود. برای تولید تافی کاراملی مخلوط عنوان شده تا دمای ۱۵۰ درجه داغ نموده و سپس مغز دلخواه با آن اضافه می کنند. پس از آن فرایند سرد کردن و شکل دهی انجام شده و نهایتا بسته بندی می شود.

روش تهیه تافی در خانه

 

لیست قیمت تافی مغزدار صادراتی

در فروش تافی مغزدار صادراتی ، معمولا حجم خرید و فروش به صورت کانتینری و وسیع انجام می شود. بنابراین در حجم فروش کانتینر که برای تافی مغزدار حدود ۲۴ تن می باشد ، قیمت بسیار مهم و تاثیر گذار است. بنابراین در موقع نهایی شدن سفارش می توانید از واحد فروش صادراتی تافی مغزدار نسبت به کسب لیست قیمت تافی مغزدار صادراتی اقدام نمایید.

 

Call Now Buttonمشاوره + قیمت