مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

خرید از تأمین کننده مواد اولیه شکلات

آنچه در این مقاله میخوانیم...

ماده اصلی تشکیل‌دهنده شکلاتپودر و کره کاکائومراکز توزیع و تأمین مواد اولیه شکلات
تأمین مواد اولیه شکلات

تامین مواد اولیه شکلات

شکلات یکی از محصولات غذایی خوشمزه‌ای است که از آن در مهمانی‌ها و مناسبت‌های گوناگون استفاده می‌شود. این محصول دارای محبوبیت بالایی در میان ایرانیان می‌باشد. شکلات‌ها در طعم‌ها و برندهای مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. ممکن است این سؤال برای شما پیش آید که اصلی‌ترین مواد اولیه شکلات چیست و برای تولید این محصول به چه موادی نیاز است. مراکز مختلفی در سطح کشور مواد اولیه تولیدی‌های شکلات را تأمین می‌کنند. در ادامه بیشتر با مواد اولیه شکلات و مراکز تأمین مواد اولیه شکلات آشنا خواهید شد.

ماده اصلی تشکیل‌دهنده شکلات

شکلات‌ها دارای انواع مختلفی هستند به همین دلیل نوع مواد اولیه آن‌ها تا حدودی باهم متفاوت است. البته در تولید تمامی شکلات‌ها از مواد مشترکی استفاده می‌شود. ماده اصلی تشکیل‌دهنده شکلات پودر کاکائو، روغن کاکائو یا روغن جانشین کره کاکائو (cbs)، روغن لسیتین و شکر می‌باشد. با توجه به مزه و نوع شکلات از مواد فرعی دیگری همچون پودر نارگیل، چاشنی‌های میوه‌ای، شیر و یا انواع مغزها نیز استفاده می‌شود. مواد اصلی شکلات را می‌توان از طریق مراکز تأمین مواد اولیه شکلات خریداری کرد. این مراکز مواد اصلی شکلات را تولید و یا از کشورهای دیگر وارد می‌کنند؛ بنابراین میزان کیفیت و قیمت مواد اولیه شکلات با توجه به برند و نوع آن متفاوت است.

پودر و کره کاکائو

پودر و کره کاکائو

پودر کاکائو و کره کاکائو جزء اصلی‌ترین مواد شکلات‌سازی می‌باشند. پودر و کره کاکائو دارای برندهای مختلفی هستند. پودر کاکائو در دو نوع نچرال و آلکالایز تولید و توزیع می‌شود. پودرهای نچرال دارای رنگی روشن و طعم و عطری تند هستند. پودرهای آلکالایز دارای رنگی تیره‌تر هستند و طعم و رایحه آن‌ها ملایم‌تر است. در تولید شکلات بهتر است از پودرهای کاکائو مرغوب و تلخ استفاده کرد. کره کاکائو نیز دارای برندهای مختلفی است. درصد میزان چربی کره کاکائو متفاوت است. این ماده دارای قیمت زیادی است و دسترسی به آن دشوار می‌باشد. به همین دلیل بیشتر تولیدی‌ها به‌جای استفاده از کره کاکائو از روغن جانشین کره کاکائو استفاده می‌کنند. تمامی مواد ذکرشده را می‌توان از طریق مراکز تأمین مواد اولیه شکلات برای تولیدی خود خریداری کرد.

 

مراکز توزیع و تأمین مواد اولیه شکلات

تأمین مواد اولیه شکلات

یکی از مراکز توزیع و تأمین مواد اولیه شکلات، بازرگانی سورن است. تمامی محصولات این بازرگانی دارای نشان تأییدیه سلامت هستند و از درجه کیفی بالایی برخوردار می‌باشند. سورن محصولات خود را به‌صورت عمده و با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش سورن در تماس باشید.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت