مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

خرید بهترین قیمت تافی از کارخانه برای پخش عمده و صادرات Toffee

آنچه در این مقاله میخوانیم...

کارخانه تولید تافی ارزان قیمت شیرین آتام  Toffeeتولید انواع تافی ایراتی شیرین آتام با قیمت ارزان Toffee
قیمت تافی

قیمت تافی ارزان ، کارخانه تولید تافی ارزان ، تافی ارزان ایران ، خرید Toffee ارزان ، تولید تافی ارزان قیمت ایران

تافی ، قدیمی ترین و پر تقاضا ترین محصول از شکلات های ایرانی است. تاریخچه تولید و فروش تافی در ایران به بیش از ۷۰ سال پیش باز می گردد و اولین کارخانه های ایرانی به عنوان اولین محصولاتشان تافی تولید می کردند. در طول ده های گذشته و با پیشرفت علم و  تکنولوژی علاوه بر تافی محصولات متنوع دیگری به شکلات های ایرانی اضافه شده است که در زیر با انواع آنها به طور کلی آشنا می شویم:

  • انواع شکلات تلخ بسته بندی به صورت کیلویی و فله با درصدهای مختلف از ۲۰ % الی ۹۹%
  • انواع شکلات های کادویی با برندهای متنوع در طرح ها ، وزن ها ، ابعاد و طعم های متنوع
  • انواع شکلات های مغزدار از مغزهای تلخ گرفته تا انواع مغزهای میوه های مختلف مانند پرتقالی ، توت فرنگی ، سیب ، نعناع ، قهوه ، کاکائو ، نارگیل ، نسکافه …
  • انواع شکلات های تخته ای که مناسب برای پخش در قنادی ها و برای پخت و درست کردن شکلات ها هستند و مواد اولیه آن ها محسوب می شوند.
  • انواع مدل های شکلات های سفارشی

قیمت تافی

با این وجود و علی رغم مدل های بسیار متنوع و با کیفیت شکلات های ایرانی ، همچنان تافی ها پیشتاز در عرصه فروش داخلی و علی الخصوص صادرات هستند و طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور  دارند. از جمله عوامل موفقیت در این زمینه قیمت تافی است. اصولا کشورهای هدف صادراتی که کشورهای همسایه ما به شمار میروند ، به دنبال تافی ارزان قیمت هستند. بنابراین در کنار کیفیت و تنوع و شاید مهم تر از آن ها قیمت تافی  ارجچیت دارد. لذا به دست آوردن و خرید تافی ارزان  عامل مهمی در فروش موفق می باشد. از جمله کارخانه های با کیفیت و ارزان قیمت تافی  ایرانی کارخانه شیرین آتام است.

کارخانه تولید تافی ارزان قیمت شیرین آتام  Toffee

کارخانه شیرین آتام کارخانه قدیمی و با سابقه در تولید و تامین انواع تافی در ایران است. از جمله محصولات شیرین آتام که فرصت های بسیار خوبی برای مشتریان و صادر کنندگان قرار داده است، تولید و فروش انواع تافی ارزان قیمت Toffee است که شما با خرید آن می توانید از حاشیه سود آن لذت ببرید.

قیمت تافی

تولید انواع تافی ایراتی شیرین آتام با قیمت ارزان Toffee

همانطوز که گفته شد ، قیمت تافی شیرین آتام با برند سوگل  بسیار مناسب و ارزان در نظر گرفته شده است تا با خرید آن بتوانید فروش خوبی را تجربه نمایید. تافی های شیرین آتان با برند سوگل شامل انواع مدل های مغزدار در ۵ طعم شامل تنوع زیر است:

  • تافی مغزدار فندقی
  • تافی مغزدار توت فرنگی
  • تافی مغزدار نارگیلی
  • تافی مغزدار کره ای
  • تافی مغزدار کاکائویی

قیمت تافی

همچنین تولید تافی ترش  سوگل Sour Toffee هم از دیگر محصولات در طعم های مختلف است که با قیمت بسیار مناسبی در این مرکز ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت تافی ارزان و نحوه ثبت سفارش و شرایط خرید آن با ما در تماس باشید.

قیمت تافی

Call Now Buttonمشاوره + قیمت