مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

خرید از کارخانه تافی شکلات ایران با بهترین قیمت

آنچه در این مقاله میخوانیم...

کارخانه تافی و شکلاتتولید انواع تافی برای فروش در بازارهای خارجیتولید  شکلات تافی ایرانیقیمت مناسبتنوع بالاآمار خرید شکلات تافی از کارخانه شکلات و تافیخرید تافی شکلات ایرانی برای عراقخرید تافی شکلات ایرانی برای افغانستانخرید تافی ایرانی برای روسیهقیمت تافی میوه ای در کارخانه تافی و شکلاتتافی ایران تبریزشرکت تافی دلوارکارخانه تافی و شکلات ترش
تافی شکلات

تافی شکلات مغزدار میوه ای در انواع طعم های مختلف در کارتن های ۱۲ کیلویی ، بسته های ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی ، بهترین انتخاب برای صادرات می باشد.

تولید شکلات تافی در دنیا سابقه ای نزدیک به ۱۰۰ سال دارد. در سال های اول تولید تافی ، تکنولوژی و دستگاه های تولید شکلات تافی تنها در ۵ کشور اروپایی ساخته می شد و لذا فروش انحصاری آن در سراسر دنیا نیز از طریق همین کشورهای لروپایی انجام می شد. اما در طول سالیان بعد و با پیشرفت تکنولوژی و اطلاعات ، کشورهای دیگری نیز در سراسر دنیا در این صنعت وارد شده و شروع به تولید انواع شکلات تافی نمودند.

کارخانه تافی و شکلات

یکی از این کشورها ایران می باشد. سابقه تولید اولین شکلات تافی ها در ایران بیش از ۷۰ سال است. در طول سالیان اولیه محصول اولیه در ایران تافی کره ای بود که با استقبال داخلی خوبی روبرو بود. این تافی همجنان در بازارهای داخلی و خارجی محبوب و پرتقاضا می باشد. اما در کنار تافی کره ای ، بعد ها انواع تافی مغزدار میوه ای ، انواع تافی مغزدار و سایر انواع آبنبات تولید و عرضه شده است. امروزه ایران با تولیدات تافی شکلاتی و سایر انواع تافی و عرضه آن در بسیاری از بازارهای جهانی ، به یکی از عرضه کنندگان اصلی تافی تبدیل شده است. در خصوص حجم فروش بالای شکلات تافی ایران می توان موارد زیر را عنوان نمود:

تافی شکلات

تولید انواع تافی برای فروش در بازارهای خارجی

از دلایل اصلی تولید انواع تافی و فروش شکلات تافی در حجم بالا در بازارهای خارجی دلایل مهمی وجود دارند:

  • بهترین قیمت تافی در بین کشورهای تولید کننده شکلات تافی
  • انواع تولیدات مختلف و ظرفیت های بالای تولید تافی
  • هزینه های پایین و مناسب تولید تافی در ایران
  • تافی مغزدار میوه ای

تولید  شکلات تافی ایرانی

شکلات تافی های تولیدی ما همانطور که عنوان شد دو ویژگی اصلی دارند :

  1. قیمت مناسب

  2. تنوع بالا

در خصوص تنوع انواع تافی شکلات به طور خلاصه موارد عنوان می شوند:

  1. انواع تافی مغزدار میوه ای در طعم های مختلف میوه ای ، کاکائویی ، شیری ، زنجبیلی ، نعنایی و … در بسته بندی های ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی و بسته بندی در کارتن های ۱۲ کیلویی
  2. انواع تافی کاکائویی در بسته بندی های ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی و بسته بندی در کارتن های ۱۲ کیلویی
  3. انواع آبنبات میوه ای در طعم های مختلف در بسته بندی های ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی و بسته بندی در کارتن های ۱۲ کیلویی

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید انواع تافی و سفارشات با واحد فروش در تماس باشید.

تافی شکلات

آمار خرید شکلات تافی از کارخانه شکلات و تافی

در حال حاضر در سال ۲۰۱۹ صادرات شکلات تافی ایران به بیش از ۷۰ کشور در دنیا انجام شده است و بسیاری از تاجران در سراسر دنیا از این فرصت برای سودآوری استفاده کرده اند. طبق آمارهای رسمی ارزش دلاری صادرات تافی شکلات ایرانی در سال ۲۰۱۹ بیش از یک میلیارد دلار بوده است. اما در میان کشورهای خارجی کشورهای همسایه به دلیل نزدیکی و هزینه های حمل و نقل پایین تر و ارزان تر ، حجم بیشتری از خرید تافی ایرانی از کارخانه شکلات و تافی  را به خود اختصاص داده اند که بیشتر با آنها آشنا می شویم:

 

 

خرید تافی شکلات ایرانی برای عراق

یکی از بیشترین میزان تعاملات برای خرید تافی شکلات ایران ما ، کشور عراق می باشد. تاجران عراقی با شناخت کامل از بازار ایران ، از خرید تافی شکلات از ایران سودهای خوبی به دست آورده اند. از دلایل اصلی خرید و فروش تافی شکلات از ایران ، نزدیکی مرزی و هزینه های حمل و نقل ارزان تر می باشد.

خرید تافی شکلات ایرانی برای افغانستان

یکی دیگر از کشورهایی که حجم خرید بالایی از تافی شکلات را از ایران دارد ، کشور افغانستان است. از دلایل اصلی برای خرید شکلات تافی ایرانی برای افغانستان، نزدیکی مرزی ، قیمت مناسب شکلات تافی ایرانی ، زبان مشترک و شناخت خوب تاجران افغان از ایران است.

تافی شکلات

خرید تافی ایرانی برای روسیه

روسیه ، یکی دیگر از کشورهایی است که تاجران فعالی در زمینه واردات تافی از ایران داشته است. قیمت مناسب تافی و تنوع بالا و نیز دسترسی آسان ، از دلایل عمده برای خرید تافی ما برای تاجران روس محسوب می شود.

 

 

قیمت تافی میوه ای در کارخانه تافی و شکلات

تافی در دسته انواع شکلات ها ، جزو ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین آنها است. از این رو خرید و فروش تافی معمولا در حجم های بالا و به صورت کانتینری انجام می شود. بنابراین داشتن قیمت تافی میوه ای عمده به صورت دقیق از اهمیت بالایی برخوردار است. برای کسب قیمت تافی میوه ای برای ایران و صادرات تافی تولیدی ما با واحد فروش و مشاوره در تماس باشید.

تافی شکلات

تافی ایران تبریز

یکی از مراکز اصلی تولید شکلات در ایران شهر تبریز است. از این روز تاجران که در این صنعت مشغول هستند به دنبال خرید تافی ایران تبریز ، هستند  و به شهر تبریز سفر می کنند. البته در شهرهای دیگر مخصصا اطراف تهران نیز کارخانه ها مشغول تولید تافی هستند که در خیلی مواقع از نظر کیفی و قیمتی بالاتر هم هستند.

کارخانه تافی و شکلات

شرکت تافی دلوار

شرکت تافی دلوار تولید کننده تافی مغزدار و تافی ترش به منظور صادرات به کشورهای خارجی مخصوصا کشورهای اطراف می باشد. با توجه به کیفیت مناسب و قیمت رقابتی محصولات در شرکت تافی دلوار ، برای خرید صادراتی تافی مغزدار و تافی ترش یا تافی کره ای می توانید از طریق تماس با واحد فروش شرکت تافی دلوار در تهران اطلاعات تکیملی را کسب نمایید و سفاراشت خود را ثبت کنید.

شرکت تافی دلوار

کارخانه تافی و شکلات ترش

تافی ترش نیز یکی از انواع تافی های پرمصرف ، محبوب و پرتقاضا در کارخانه تافی و شکلات  است. تولید تافی ترش در بسته های ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی  و کارتن های ۱۲ کیلویی انجام می شود. برای ثبت سفارش ، خرید و کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص تافی ترش با ما در تماس باشید.

 

Call Now Buttonمشاوره + قیمت