مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

خرید تافی فله | تافی مغزدار | تافی میوه ای | کارتن ۱۲ کیلویی | تافی کره ای

آنچه در این مقاله میخوانیم...

خرید تافی فله ایرانی ارزان قیمتکارخانه تافی میوه ای ، تافی مغزدار و تافی کره ای تولید ایرانصادرات انواع تافی Toffee به کشورهای مختلفصادرات تافی شکلات به پاکستانصادرات شکلات تافی به عراقصادرات شکلات تافی به افغانستانصادرات شکلات تافی به ترکمنستان
خرید تافی فله

خرید تافی فله با قیمت مناسب از نیازمندی های تامین کنندگان و عرضه کنندگان تافی در سراسر کشور می باشد. بیش از یک قرن است که از تولید تافی در جهان می گذرد. در ابتدا کشورهای کمی اقدام به تولید تافی می کردند ولی در حال حاضر این انحصار از بین رفته است و کشورهای زیادی در جهان به تولید تافی مشغول هستند.

خرید تافی فله

کشور ما نیز یکی از بهترین تولیدکنندگان تافی در خاورمیانه می باشد که ضمن تامین نیاز مراکز داخل کشور، آن را به کشورهای خاورمیانه نیز صادر می کند. تا پایان این بخش با ما همراه باشید تا جامع تر با تافی های تولید ایران و قیمت آنها آشنا شوید.

خرید تافی فله ایرانی ارزان قیمت

خرید تافی فله ایرانی ارزان قیمت

خرید تافی فله ایرانی ارزان قیمت توسط مراکز پخش نظیر هایپرمارکت ها، قنادی ها و … صورت می گیرد. علت اینکه تافی های ایرانی از قیمت مناسبی برخوردار هستند این است که برخی از مواد پایه تافی ها در داخل خود کارخانه تولید می شود و نهایتا با صرفه جویی در هزینه های تولید، قیمت نهایی آنها نیز کاهش می یابد. در بازرگانی سورن که مرکز فروش تافی های ایرانی است برندهای مختلفی که متعلق به کارخانه های کشورمان هستند فله ای و با بهترین قیمت ارائه می شوند.

کارخانه تافی میوه ای ، تافی مغزدار و تافی کره ای تولید ایران

تافی مغزدار تولید ایران

تافی مغزدار ، تافی میوه ای و تافی کره ای تولید کارخانه ایران با قرار گرفتن در جعبه های ۱۲ کیلویی آماده ارائه می شوند. فروش محصولات کارخانه با دریافت سفارشات عمده ای قابل انجام است و مراکز پخش با ثبت نوع تافی های مدنظر خود و وزن درخواستی شان، در مدت کمی به تافی ها جهت فروش دسترسی پیدا خواهند کرد. تافی های مغزدار از تافی های پرطرفدار ما به حساب می آیند و با توجه به ترکیباتی که دارند سعی شده است قیمت پایینی برایشان لحاظ شود.

صادرات انواع تافی Toffee به کشورهای مختلف

صادرات انواع تافی Toffee

مرکز ما، صادرات انواع تافی Toffee را انجام می دهد. ایران در بخش تولید انواع تافی عملکرد درخشانی دارد و برخی از کشورهای همسایه ما از طرفداران تافی های ایران هستند. تافی های ساخت تولید کنندگان کشور، هم طعم خوبی دارند و هم از قیمت رقابتی برخوردار هستند به همین دلیل مورد توجه کشورهای دیگر قرار گرفته اند.

پیشرفت روز افزون کارخانه های تافی کشور به خصوص در چند سال اخیر بسیار چشمگیر بوده است و موجب شهرت آنها در منطقه خاورمیانه شده است. با این سرعت پیشرفت و تلاش کادر تولیدی کشور عزیزمان، این امکان وجود دارد که صادرات را به کشورهای بیشتری انجام دهیم و برای تولید کنندگان ارجمند سودآوری به دست آوریم.

از جمله کشورهای اصلی طرفدار تافی میوه ای ، تافی مغزدار و تافی های کره ای و کاکائویی کشورهای زیر هستند:

  • صادرات تافی شکلات به پاکستان

  • صادرات شکلات تافی به عراق

  • صادرات شکلات تافی به افغانستان

  • صادرات شکلات تافی به ترکمنستان

Call Now Buttonمشاوره + قیمت