مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

خرید دستگاه های تولید شکلات ، تافی مغزدار و آبنبات

آنچه در این مقاله میخوانیم...

انواع دستگاه تولید شکلات و تافی مغزدار برای خط تولیددستگاه تانک ذخیره شکلاتدستگاه اکسترودردستگاه درامدستگاه لواش کن خمیربازدهی خط تولید شکلات جهت خرید دستگاه تولید شکلات و تافی مغزدار
دستگاه تولید شکلات تافی

یکی از تجهیرات  اولیه و اصلی جهت راه اندازی کارخانه شکلات، قطعا موضوع خرید دستگاه تولید شکلات ، تافی مغزدار و آبنبات است. برای این موضوع علاوه بر اینکه باید هزینه ها را در نظر داشت ، می بایست کیفیت و کارآرایی آنها را هم هنگام خرید درنظر داشته باشید تا در تولید دچار مشکلات خط و … نشوید.

دستگاه تولید شکلات

انواع دستگاه تولید شکلات و تافی مغزدار برای خط تولید

دستگاه تانک ذخیره شکلات

این دستگاه با استفاده از گردش آب مصرفی شکلات را در دمای میعنی و غلظت مشخصی نگاه می دارد.

دستگاه اکسترودر

مناسب برای توده های محتوی حداکثر ۱۰درصد چربی . از قبیل تافی و آدامس و آبنبات حداقل نوسان و هدایت بهینه خمیر با پرهیز از بار حرارتی و تنش ناشی از روند تولید باعث ایجاد خروجی بسیار پایدار می شود.

دستگاه درام

مناسب برای خنک کردن اتوماتیک انواع تافی  و کارمل های جویدنی می باشد. در دستگاه درام آب سرد در میان جداره ها سرکوله می شود و با خنک کردن آن از چسبیدن محصول به درام جلوگیری می نماید

دستگاه لواش کن خمیر

این دستگاه جهت ورقه ورقه کردن خمیر و تغذیه دستگاه اکسترودر به کار می رود.

دستگاه تولید شکلات

 

بازدهی خط تولید شکلات جهت خرید دستگاه تولید شکلات و تافی مغزدار

صنعت شکلات و تافی تا چند سال پیش در ایران سنتی بوده است. ولی در طول چند سال گذشته با رشد و توسعه بالایی همراه بوده است. این صنعت در حال حاضر تا جایی پیشرفت کرده است که ایران را به یکی از قطب های صادرات در خاورمیانه تبدیل نموده است. امروز در هر سال چندین هزار تن شکلات و تافی از ایران به کشورهای دیگر دنیا صادر می شود. با این تقاضای روزافزون بسیاری از تولیدی ها در حال حاضر سقف تولید خود را برای تقاضاهای مشتریان در نظر گرفته اند تا سفارشات را نهایی کنند. لذا با هزینه های اولیه جهت خرید دستگاه تولید شکلات و تافی مغزدار و تولیدی مناسب و با کیفیت راه ورود به تجارت و راه های جهانی نیز باز شدنی است. برای کسب اطلاعات بیشتر ، قیمت دستگاه تولید شکلات ، تافی مغزدار و سایر ماشین آلات تولید شکلات و مشاوره در خصوص محصول با ما در تماس باشید.

دستگاه تولید شکلات

Call Now Buttonمشاوره + قیمت