مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

خرید روغن قالبی سی بی اس کارتنی | Moi – WBBFat 21

آنچه در این مقاله میخوانیم...

مشخصات کارتن های انواع روغن سی بی اس CBSواردکنندگان روغن جایگزین کره کاکائو مالزیخرید روغن قالبی سی بی اس کارتنی با برندهای Moi و WBB FAT و ...عرضه انواع پودر کاکائو خارجی ارزان | اندونزی | مالزی | ترکیه | ارزان
خرید روغن قالبی سی بی اس

خرید روغن قالبی سی بی اس به عنوان یکی از اصلی ترین مواد اولیه در صنایع تولید شکلات در کنار پودر کاکائو محسوب می شود. تامین مواد اولیه کارخانه های کیک و یسکوییت و شکلات با حداقل قیمت ها و در زمان مناسب همیشه از دغدغه های اساسی تولید کنندگان بوده است که به یاری همکاران توانسته ایم این هدف را براورده سازیم.

مشخصات کارتن های انواع روغن سی بی اس CBS

مشخصات کارتن های انواع روغن سی بی اس
روغن سی بی اس قالبی که به آن در لاتین CBS یا Cacao butter substitute هم گفته می شود معمولا در کارتن های ۲۰ کیلویی یا ۲۵ کیلویی بسته بندی و در انبارهای مجهز به سردخانه نگهداری می شود که معمولا انبارهای تهران میزبان بارهای وارداتی شرکت های بازرگانی مانند بازرگانی سورن می باشد.

واردکنندگان روغن جایگزین کره کاکائو مالزی

واردکنندگان روغن جایگزین کره کاکائو مالزی

یکی از کشورهای اصلی تولید روغن جایگزین کره کاکائو کشور مالزی است . اندونزی نیز از جمله معروف های تولید روغن cbs قالبی محسوب می شود. واردکنندگان روغن جایگزین کره کاکائو و پودر کاکائو ، ازطریق گمرکات کشور اقدام با تامین این مواد برای صنایع شکلات و نیز صنایع وابسته می نمایند. روغن قالبی سی بی اس همانطور که گفتیم جزو مهم ترین اقلام مصرفی در صنایع شکلات محسوب می شود.

 

خرید روغن قالبی سی بی اس کارتنی با برندهای Moi و WBB FAT و …

خرید روغن قالبی سی بی اس

اگر قصد خرید روغن قالبی سی بی اس کارتنی با برندهای Moi و WBB FAT و … به صورت عمده برای تولیدی و یا بازرگانی خود دارید بهتر است آن را از مراکز و شرکت های معتبر تهیه نمایید. چرا که قیمت و تاریخ اعتبار و اهمیت اصل بودن انها از درجه بالایی برخوردار است. تامین مواد اولیه صنایع شکلات سازی علاوه بر روغن CBS شامل پودر کاکائو ، لسیتین و اسید سیتریک هم می شود که تمامی آنها را می توانید به صورت کلی تامین نمایید.

عرضه انواع پودر کاکائو خارجی ارزان | اندونزی | مالزی | ترکیه | ارزان

پودر کاکائو یکی از محصولات اولیه خارجی اساسی در صنایع تولیدی به شمار می رود. انواع پودر کاکائو خارجی اصلی از کشورهای اندونزی ، مالزی ، ترکیه و عرضه مستقیم از بازرگانی وارد کننده پودر کاکائو از طریق این مرکز امکان پذیر است.

عرضه انواع پودر کاکائو خارجی ارزان

 

Call Now Buttonمشاوره + قیمت