مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

خرید (۱۰ مدل) شکلات تخته ای عمده و ارزان

آنچه در این مقاله میخوانیم...

خرید شکلات تخته ای عمده و ارزان را از کجا تهیه کنیم؟ شکلات تخته ای باکیفیت و قیمت مناسبانواع شکلات تخته ای (10 مدل)شکلات تخته ای وانیلیشکلات تخته ای دارکمیوه ای در طعم های مختلفتلخ با درصد های متغیرنعناکاپوچینوقهوهپرتقالیو غیرهدریافت لیست قیمت شکلات تخته ای کیلوییتفاوت قیمت شکلات تخته ای شیرین با تلخطرز استفاده از شکلات تخته ای در قنادیطرز استفاده از شکلات تخته ای در بستنیمزایای بکارگیری شکلات تخته ای در صنایع تولیدیپخش گسترده انواع شکلات به اقصی نقاط ایران
خرید شکلات تخته ای

خرید شکلات تخته ای ، شکلات تخته ای ارزان ،۱۰ طعم شکلات تخته ای فله ، وزن ۳۰۰۰ گرمی، لیست قیمت شکلات تخته ای کارتن ۱۲Kg ریالی

خرید شکلات تخته ای عمده و ارزان، امروزه سهم خوبی از بازار را فروش شکلات به خود اختصاص داده از میانسال تا خردسال همه شکلات را دوست دارند، با توجه به گزارش های ارائه شده از سوی مراجع قانونی صادراتی در حال حاضر در کشور های همسایه شکلات ایرانی قابل رقابت با شکلات های خارجی می باشد. اگر شما هم قصد تجارت در این زمینه را دارید پیشنهاد می کنم، قبل از هر کاری از پیچ و خم صادرات شکلات و تافی، آگاهی کامل را به دست بیاورید.

مشاوران ما در تمام ساعت های اداری آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان می باشند، شما می توانید از طریق تماس با ما در ارتباط باشید. امروز می خواهیم به برخی از سوالات پیرو تماس و ایمیل های شما عزیزان با مشاوران ما صورت گرفته پاسخ دهیم. همچنین اطلاعاتی درباره نحوه خرید شکلات تخته ای عمده را در اختیار شما همراهان گرامی قرار خواهیم داد.

خرید شکلات تخته ای عمده و ارزان را از کجا تهیه کنیم؟

خرید شکلات تخته ای

اما باید بگویم به جز فاکتور خرید شکلات تخته ای ارزان، کیفیت هم نقش مهمی را در خرید و تهیه یک محصول با کیفیت ایفا می کند. پس دنبال یک محصول با کیفیت و ارزان باشیم، غالبا کارخانه های که جدید افتتاح می شوند، کیفیت بسیار بالای را با قیمتی ارزان ارائه می دهند که کارشناسان ما با شناسایی این کارخانه ها و تست مواد تشکیل دهنده محصولات آن کارخانه در آزمایشگاه ها قرارداد خرید و فروش محصولات صنایع غذایی را بسته و اقدام به فروش آن محصولات می نماییم .

 

 شکلات تخته ای باکیفیت و قیمت مناسب

شکلات تخته ای با کیفیت

خرید شکلات تخته ای باکیفیت و قیمت مناسب می تواند در کاهش هزینه های محصول نهایی و کیفیت بیشتر برای محصول شما موثر باشد. با توجه به اینکه بسیاری از صنایع غذایی که با شکلات سر و کار دارند، مصرف بالایی از شکلات تخته ای دارند، ۲ عامل برایشان بسیار مهم است.

قیمت شکلات تخته ای  : شکلات تخته ای ارزان قیمت، با توجه به خرید عمده و دوره ای ، قطعا عامل مهمی در انتخاب برای یک تولید کننده است. با تولید و تامین شکلات تخته ای ارزان قیمت این مساله برای شما حل کرده ایم.

کیفیت و تامین همیشگی و دائمی : وقتی یک کارخانه یا کارگاه تولیدی، محصولی را تست و آن را در فرایند تولید وارد می کند، به صورت منطقی این انتظار را دارد که خریدهای بعدی و دوره ای آن همیشگی و اسان انجام باشد و دسترسی به محصول نیز میسر باشد. ما با درک نیاز مشتری و آشنایی کامل با فرایند تولید و تامین ، پشتیبان همیشگی مشتریان خود هستیم.

 

انواع شکلات تخته ای (۱۰ مدل)

انواع شکلات تخته ای

پیش از خرید شکلات تخته ای  بایستی با انواع آن آشنا شوید که لیست انواع شکلات تخته ای (۱۰ مدل) در زیر آورده شده است:

  • شکلات تخته ای وانیلی

  • شکلات تخته ای دارک

  • میوه ای در طعم های مختلف

  • تلخ با درصد های متغیر

  • نعنا

  • کاپوچینو

  • قهوه

  • پرتقالی

  • و غیره

دریافت لیست قیمت شکلات تخته ای کیلویی

خرید شکلات تخته ای

شکلات تخته ای اصولا به صورت کیلویی تولید و عرضه می شود. بنابراین قیمت شکلات تخته ای کیلویی در بازار داده می شود. شکلات های تخته ای معمولا در بسته های یک کیلویی و سه کیلویی و در کارتن های ۱۲ کیلویی تولید و پخش می شوند. در خصوص قیمت ها هم با توجه به طعم مورد نظر و درصد تلخی با سفید بودن آن ، قیمت ها متغیر است. بنابراین کارشناسان فروش و پشتیبانی ما می توانند به درخواست های شما در خصوص دریافت لیست قیمت خرید شکلات تخته ای کیلویی پاسخ دهند.

تفاوت قیمت شکلات تخته ای شیرین با تلخ

خرید شکلات تخته ای

کاکائو ماده ای گران قیمت و کمیاب است. همچنین این ماده خارجی و وارداتی است. هرچه درصد میزان کاکائو در شکلات بیشتر باشد اصطلاحا شکلات تلخ تر و تیره تر یا دارک تر می شود. ینابراین به طور طبیعی ، قیمت خرید شکلات تخته ای شیرین ارزان تر از شکلات تخته ای تیره و تلخ است.

در تمام روز آماده پاسخگویی جهت مشاوره  به شما عزیزان هستیم.

قیمت خرید شکلات تخته ای شیرین یا وانیلی و سفید را برای تولید کنندگان، بهترین و مناسب ترین نرخ در نظر گرفته ایم و از این طریق توانسته ایم همکاری های خوبی با تولید کنندگان در سراسر کشور ایجاد نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت قیمت خرید شکلات تخته ای شیرین با واحد فروش در تماس باشید.

طرز استفاده از شکلات تخته ای در قنادی

طرز استفاده از شکلات تخته ای در قنادی

در این قسمت، با طرز استفاده از شکلات تخته ای در قنادی آشنا خواهید شد. در واقع، یکی از مراکزی که بیشترین استفاده را از شکلات تخته ای دارد، همین قنادی ها هستند. مراکز قنادی با خرید شکلات تخته ای پوششی، تنوع محصولات خود را افزایش می دهند. شکلات تخته ای پوششی، بافت مستحکمی دارد که این بافت در برابر حرارت مقاومت بالایی داشته و به راحتی ذوب نمی شود؛ به همین خاطر از آن در روکش انواع دسرها از کیک های محفلی گرفته تا شیرینی های مختلف استفاده می کننئ.

به این ترتیب، استفاده از شکلات تخته ای روی کیک یکی از مصارف این محصول به حساب می آید. تولیدکنندگان با ذوب کردن شکلات تخته ای و تبدیل کردن آن به یک سس غلیظ، کار روکش کردن محصولات خود را انجام می دهند. ضمن اینکه، می توان این شکلات را با استفاده از دستگاه ‌های مربوطه مانند رنده، خرد و تکه تکه کرد و سپس آن را به عنوان یک ماده تزئینی بر روی سطح تولیدات خود قرار داد.

می‌ توان گفت که شکلات تخته ای یکی از مواد خوراکی پرمصرف تولیدکنندگان است که در زمینه زیباسازی و طعم‌دهی به تولیدات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از آنجایی که، کیک ها و شیرینی های کاکائویی طرفداران بسیاری دارند، مواد اولیه تولید آن‌ها نیز همچون شکلات تخته ای، شکلات چیپسی، پودر کاکائو، پودر نارگیل، لسیتین و … به صورت عمده خریداری می شوند که خرید شکلات تخته ای کارخانه و همین‌طور سایر محصولات اولیه موردنظرتان را می توانید از طریق همین سایت سفارش دهید.

طرز استفاده از شکلات تخته ای در بستنی

طرز استفاده از شکلات تخته ای در بستنی

طرز استفاده از شکلات تخته ای در بستنی نیز مشابه کیک و شیرینی است. طعم کاکائو در بستنی همچون کیک ها و شیرینی های کاکائویی طرفداران بسیاری دارد که این موضوع باعث شده از محصولاتی مانند شکلات تخته ای به منظور تغییر طعم بستنی به کاکائویی استفاده شود.

به این ترتیب، تولیدکنندگان فعال در کافی شاپ ها می توانند با خرید شکلات تخته ای درجه یک، طعم لذیذی در محصولات خود به وجود آورند و طعم آن‌ها را به طعم مورد پسند مصرف کنندگان تبدیل کنند. این شکلات تخته ای بعد از ذوب شدن یا خرد شدن به ترکیب بستنی ها اضافه می شود.

مزایای بکارگیری شکلات تخته ای در صنایع تولیدی

مزایای بکارگیری شکلات تخته ای در صنایع تولیدی

از مزایای بکارگیری شکلات تخته ای در صنایع تولیدی می توان به پرفروش شدن محصولات خوراکی اشاره کرد. همانطور که اشاره شد، شکلات تخته ای محبوبیت زیادی در بین مصرف‌کنندگان دارد که می توان با بهره گیری از این محبوبیت و میزان علاقه به شکلات تخته ای نسبت به فروش بیشتر محصولات خود اقدام کرد. به این صورت که با تهیه انواع شکلات تخته ای و استفاده از آن ها در تولیدات خود بر تنوع تولیداتشان بیفزایند.

در قسمت های قبل به انواع شکلات تخته ای اشاره کردیم و همانطور که ملاحظه فرمودین، این شکلات تحت طعم های متنوعی تولید می شود. تولیدکننده می تواند با خرید شکلات تخته ای و سپس ذوب کردن آن‌ و پخش در سطح تولیداتش باعث زیباتر شدن نمای محصول خود شود.

در واقع، استفاده از محصولاتی مانند شکلات تخته ای و شکلات چیپسی در ساختار کیک و شیرینی از شگردهای تولیدکنندگان حرفه‌ای است و این افراد با این ترفند موفق به افزایش فروش محصولات خود شده اند. سایر تولیدکنندگان نیز می‌ توانند با بهره گیری از مواد اولیه درجه یک و استفاده از آنها در تولیدات خود به فروش بالا و قابل توجهی دست یابد.

پخش گسترده انواع شکلات به اقصی نقاط ایران

پخش گسترده انواع شکلات به اقصی نقاط ایران

پخش گسترده انواع شکلات به اقصی نقاط ایران با بسته بندی مناسب در حال انجام است. شکلات تخته ای از محصولات خوراکی مهم و اساسی صنایع غذایی است؛ چراکه این محصول در مراکزی به کار گرفته می شود که بسیار پر تردد و پر مشتری هستند. مراکزی مانند قنادی ها و کارگاه های تولید کیک، شیرینی و بستنی از خریداران عمده این محصول به حساب می آیند.

این مراکز، با توجه به خط تولید مجهز، ظرفیت تولید بالایی داشته و چرخه تولید آن‌ها یکی از پویاترین چرخه تولید در کشور است؛ به همین خاطر لازم است، محصولات مورد نیاز آن‌ها نظیر شکلات تخته ای به راحتی در دسترس شان قرار بگیرد. ما انواع شکلات تخته ای کارخانه را با قیمت مناسب در اختیار این عزیزان قرار می دهیم.

نام محصول شکلات تخته ای 
وزن فله ای ۳۰۰۰ گرمی – کارتن ۱۲ کیلوگرمی
نوع بسته بندی فله تخته سه کیلویی
دستورالعمل نگهداری در جای خشک و خنک نگهداری شود.
توصیه مصرف و مقدار ذوب مخزن مخصوص (دور از حرارت مستقیم)
کشور سازنده ایران
برند کام کایا آنیه
محدودیت سنی ندارد
قیمت محصول درب کارخانه نسبت به حجم سفارش
تاریخ انقضا یکسال پس از تولید

 

Call Now Buttonمشاوره + قیمت