مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

خرید و قیمت فروت فیلینگ کیک و شیرینی | کارخانه شکلات سازی

آنچه در این مقاله میخوانیم...

فیلینگ کیک چیست؟ فیلینگ آماده کیک و شیرینیفروت فیلینگ کیک و شیرینی چیست؟آماده سازی کیک برای فیلینگ انواع فروت فیلینگ کیکفیلینگ کردن کیک با تمشکفیلینگ کیک موس پرتقالیقیمت و خرید فروت فیلینگ کیک و شیرینی
فروت فیلینگ کیک و شیرینی

اخیرا در بازار قنادی و شیرینی پزی شاهد کیک هایی هستیم که با میوه و عصاره آن فیلینگ یا تزئین شده اند. پر شدن مارمالات و عصاره میوه در میان لایه های کیک، شیرینی ، تارت و… باعث می شود طعم تازگی و بی نظیر میوه را در دهان احساس کنید.

در این مقاله قصد داریم هر آنچه درباره فروت فیلینگ کیک و شیرینی می دانیم در اختیار شما قرار دهیم.

فروت فیلینگ کیک و شیرینی

فیلینگ کیک چیست؟ 

فیلینگ مخلوط غلیظی است که بین لایه های کیک استفاده می شود. ممکن است برخی به این مواد انواع مغز های آجیل یا میوه اضافه کنند و گاهی اوقات از مخلوط خامه فرم گرفته و کاسترد برای پر کردن استفاده می شود. زیبایی کار با فیلینگ کیک زمانی مشخص می شود که مثلا در کیک اسفنجی برش های یکسانی زده شود و بین لایه ها به طور مساوی مواد فیلینگ شود.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت عمده کرم فیلینگ در انواع مختلف | کارخانه کرمفیل

فروت فیلینگ کیک و شیرینی

فیلینگ آماده کیک و شیرینی

در بسیاری از محصولات نانوایی مانند کیک و شیرینی با موادی مانند خامه، فوندانت، شکلات، ترافل، پرالین، کارامل پر می شود. آنها در انواع شیرینی ها و دسرها مانند دونات ها، کیک های لایه ای، پای ها، شیرینی ها، ساندویچ کوکی ها یا محصولات پخته شده گنجانده می شوند تا منحصر به فرد باشد.

فیلینگ کیک و شیرینی برای ایجاد بافت دلخواه، شیرینی، سفتی، چسبندگی، ماندگاری، یا سهولت پمپاژ/تزریق و سایر خواص مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از فیلینگ های آماده شیرینی پزی امکان تهیه کیک و سایر محصولات نانوایی با کیفیت ثابت را فراهم می کند. این نوع فیلینگ  ها به دلیل بافت مقاوم در برابر حرارت در هنگام پخت و یا قهوه ای شدن ذوب نمی شوند و در هنگام انجماد و آب شدن دوام خود را حفظ می کنند. آنها همچنین می توانند پس از پخت استفاده شوند.

فروت فیلینگ را می توان مستقیماً به عنوان فیلینگ یا روکش در انواع کیک ها، شیرینی ها و نان ها و همچنین برای طعم دهنده خامه استفاده کرد.

فروت فیلینگ کیک و شیرینی چیست؟

فیلینگ های فروت برای هر نوع کاربرد مناسب هستند: به عنوان پر کردن پای، پر کردن مافین، تزئین کیک، پر کردن شیرینی پف دار یا فیلینگ نانوایی و موارد دیگر!

برخی از میوه های رایج مورد استفاده عبارتند از: توت فرنگی، بلوبری، موز، تمشک، هلو، زردآلو ….

هنگام استفاده از فروت فیلینگ، لایه ای  از فراستینگ (لایه زخیم خامه ای) در بالای لایه در اطراف لبه بیرونی کیک اعمال می شود تا به عنوان سدی عمل کند تا فیلینگ را در بین لایه ها نگه دارد. میوه‌های تازه را نیز می‌توان بین لایه‌ها اضافه کرد. این نوع کیک را فقط باید ظرف چند ساعت پس از خوردن آن جمع کنید.

میوه حتی زمانی که در یخچال نگهداری می شود به رسیدن ادامه می دهد و آب میوه ها شروع به خیساندن در کیک می کنند. اگر کیک میوه پخته ای داشته باشد که تخم مرغ نداشته باشد، می توان آن را تا ۲ روز در دمای اتاق نگهداری کرد. برای نگهداری طولانی تر در یخچال بگذارید.

فروت فیلینگ کیک و شیرینی

 

آماده سازی کیک برای فیلینگ 

انواع زیادی از فیلینگ برای پر کردن کیک وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد. در انتخاب فیلینگ برای کیک باید به نکات زیر توجه کرد.

  1. طعم کیک را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که فیلینگ طعم کیک را بهتر می کند.
  2. ذخیره سازی کیک را در نظر بگیرید. وقتی کیک به دلیل سایزش امکان نگهداری در یخچال وجود ندارد، موادی را انتخاب نکنید که نیاز به یخچال دارد.
  3. اگر کیک در معرض دمای گرم قرار می گیرد، مثلاً در پیک نیک تابستانی، از موادی که ذوب می شود یا تهدیدی برای ایمنی در آن شرایط باشد، انتخاب نکنید، مگر اینکه بتوان آن را در خنک کننده یا یخچال نگهداری کرد.
  4. اگر کیک باید یک روز یا بیشتر زودتر از زمان خوردن آن درست شود، مطمئن شوید که کیک برای آن مدت باقی می ماند.
    برای اطلاعات در مورد نگهداری انواع فیلینگ، به شرایط نگهداری کیک – فضای ذخیره سازی کیک مراجعه کنید.
  5. مقدار فیلینگ مورد نیاز شما بسته به نوع فیلینگ، نوع کیک، تعداد لایه ها و ترجیح شخصی متفاوت است. به طور کلی ۱/۲ فنجان پر کردن در هر لایه باید کافی باشد. اگر فیلینگ بسیار پر باشد این مقدار ممکن است زیاد باشد یا ممکن است کمی بیشتر از ۱/۲ فنجان از مقداری فیلینگ را ترجیح دهید. اما مراقب باشید زیاد اضافه نکنید زیرا باعث ناپایدار شدن کیک شود.

 

 

فروت فیلینگ کیک و شیرینی

انواع فروت فیلینگ کیک

۱-بلوبری
این میوه کوچک اما مفید می تواند فواید زیادی برای سلامتی داشته باشد. همچنین به عنوان طعم دهنده در کیک و ژله استفاده می شود.

ترکیب زیبای آبی، شیرین و ترش زغال اخته طعم و رنگ خوبی به ارمغان می آورد.

۲- لیمو
لیمو یکی از پرمصرف ترین میوه هایی است که در انواع غذاها و چه در پوست استفاده می شود.

لیمو را می توان در خمیر کیک یا لایه های پرکننده استفاده کرد.

۳-تمشک قرمز 

میوه ای از خانواده تمشک است که تفاوت هایی با تمشک ایرانی دارد از جمله رنگ و طعم آن که ترش و رنگ آن قرمز است.

تمشک منبع غنی ویتامین C، منگنز و فیبر است و در درمان دیابت نیز کاربرد دارد.

فروت فیلینگ کیک و شیرینی

فیلینگ کردن کیک با تمشک

ساده ترین راه برای این کار این است که یک مربا بین لایه ها برای پر کردن کیک بمالید. مربا را در یک کاسه کوچک بریزید و در صورت تمایل مقدار کمی از عصاره میوه مورد علاقه خود را مخلوط کنید. همچنین در صورت تمایل مقدار کمی میوه له شده اضافه کنید تا طعم بیشتری به آن ببخشد.

طرز تهیه فیلینگ کیک با تمشک:

  • ۳ فنجان تمشک تازه
  • ۱ ½ فنجان آب
  • ۲ قاشق غذاخوری آب لیمو
  • شکر ۱/۳ پیمانه
  • نشاسته ذرت ۳ تا ۴ قاشق غذاخوری (بستگی به ضخامت دلخواه شما دارد)

همه مواد را در یک تابه سس سنگین ترکیب کنید؛ بپزید و روی حرارت ملایم هم بزنید تا غلیظ شود. سپس در لایه های مناسب کیک اضافه کنید.

فیلینگ کیک موس پرتقالی

  • ۵۰ گرم آب پرتقال طبیعی
  • ۲ عدد زرده تخم مرغ
  • ۵۰ گرم شکر
  • خامه قنادی ۹۰ گرم
  • ۱۰ گرم ژلاتین + ۳۰ گرم آب

۱- شکر، آب پرتقال و زرده مرغ را با هم مخلوط کنید.

۲- مخلوط آب پرتقال را حرارت دهید تا بجوشد و غلیظ شود.

۳- مخلوط را از روی حرارت بردارید تا خنک شود. سپس ژلاتینی را که از قبل به روش بن ماری حل کرده اید اضافه کنید.

۴- خامه قنادی را با همزن خوب بزنید تا فرم بگیرد. سپس آن را با مخلوط پرتقال ترکیب کنید.

۵- همه مواد را داخل حلقه بریزید و در فریزر قرار دهید. بعد از سفت شدن مواد می توان از آن به عنوان فیلینگ کیک استفاده کرد.

فروت فیلینگ کیک و شیرینی

قیمت و خرید فروت فیلینگ کیک و شیرینی

فروت فیلینگ را می توان مستقیماً به عنوان فیلینگ یا روکش در انواع کیک ها، شیرینی ها و نان ها و همچنین برای طعم دهنده خامه استفاده کرد. این محصول در برابر حرارت مقاوم است و پس از استفاده روی کیک و شیرینی ها بدون از دست دادن شکل آن را می توان در فر قرار داد.

در حال حاضر فروت فیلینگ را می توان به صورت آماده و بسته بندی شده از کارخانجات صنایع غذایی معتبر مواد اولیه محصولات مرتبط با کیک و شیرینی و نان دریافت کرد.

کارخانه شکلات سازی کام کایا فروت فیلینگ مخصوص کیک و شیرینی را در بسته بندی مناسب و قیمتی مقرون به صرفه به صورت کلی به مصرف کنندگان تولیدات کیک و شیرینی ارائه می دهد. در این مجموعه محصولات مرتبط دیگر مانند شکلات تخته ای، کرم شکلاتی، انواع تافی ، اسمارتیز و…. نیز تولید می شود.

فروت فیلینگ کیک و شیرینی

Call Now Buttonمشاوره + قیمت