مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

روغن جانشین سایم داربی KC35 Malaysia ( کارتن ۲۰KG) + کاربرد CBS

آنچه در این مقاله میخوانیم...

معرفی روغن جانشین سایم داربیویژگی های روغن جانشین کره کاکائو CBSکاربردهای روغن جانشین کره کاکائو CBSفروش روغن جانشین کره کاکائو مالزی (Sime Darby)نحوه نگهداری روغن جانشین کره کاکائوواردات روغن جانشین CBSتفاوت روغن CBS با کره کاکائوقیمت روغن سی بی اس مارک سیم داربیمزایای خرید مواد اولیه از فروشندگان اصلیارسال مستقیم روغن جانشین سایم داربی با بسته بندی مناسب
روغن جانشین سایم داربی

در این بخش به آنالیز روغن جانشین سایم داربی پرداخته ایم. روغن جانشین کره کاکائو یکی از مواد اولیه پرمصرف صنایع غذایی است که تحت برندهای مختلفی در بازار جهانی عرضه می شود و یکی از برندهای معروف آن، سایم داربی نام دارد که توسط کشور مالزی تولید و عرضه می شود.

روغن جانشین سایم داربی

روغن جانشین کره کاکائو در زبان انگلیسی به صورت Cocoa Butter Substitute نامیده می شود و بسیاری از تولیدکنندگان داخلی و خارجی نیز از آن با نام سی بی اس (CBS) یاد می کنند. درواقع، این روغن قیمت مناسب‌تری نسبت به کره کاکائو دارد به همین خاطر بسیاری از تولیدکنندگان به جای کره کاکائو از این چربی استفاده می کنند.

معرفی روغن جانشین سایم داربی

معرفی روغن جانشین سایم داربی

اکنون نوبت به معرفی روغن جانشین سایم داربی رسیده است. برند سایم داربی، محصولات خود را در سطح کیفی بالایی تولید می کند و آن‌ها را در بسته های ۲۰ کیلویی انتقال داده و آماده عرضه می کند. این تولید حرفه ای باعث راه یابی محصولات Sime Darby به بازارهای کشورهای مختلف از جمله کشور ما شده است.

بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی از روغن جانشین سایم داربی قالبی و روکشی استفاده می کنند و از کیفیت آن رضایت دارند. بنابراین حجم تقاضا برای خرید این روغن سی بی اس CBS بالا بوده که این میزان تقاضا باعث واردات گسترده آن شده است.

ضمن اینکه، برند سایم داربی موفق شده است در بین ۵ تولیدکننده برتر جهان قرار بگیرد که این جایگاه، نشان دهنده فعالیت حرفه‌ای این مرکز است. بنابراین تولیدکنندگانی که برای اولین بار قصد خرید روغن سایم داربی را دارند می توانند با خیالی آسوده این محصول را خریداری کرده و در محصولات خود استفاده کنند.

ویژگی های روغن جانشین کره کاکائو CBS

ویژگی های روغن جانشین کره کاکائو

در این قسمت به ویژگی های روغن جانشین کره کاکائو CBS می پردازیم. این محصول از روغن پالم گرفته شده و عملکردش مشابه کره کاکائو است. روغن جایگزین کره کاکائو که به دو صورت، روکشی و قالبی تولید می شود در روند تولید انواع شکلات قالبی و شیرینی جات به کار می رود. از ویژگی های این روغن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش مقاومت محصولات در برابر حرارت
  • قدرت قالب گیری بالا و شکنندگی مطلوب
  • بهبود طعم و کیفیت محصولات غذایی
  • براق شدن سطح شکلات ها

کاربردهای روغن جانشین کره کاکائو CBS

کاربردهای روغن جانشین کره کاکائو

کاربردهای روغن جانشین کره کاکائو CBS در صنایع غذایی گسترده است که در زیر به برخی از آنها اشاره کرده ایم:

  1. انواع شکلات و آبنبات
  2. انواع ویفر و بیسکویت
  3. انواع کوکی و کیک‌ شکلاتی
  4. خامه قنادی
  5. انواع وافل و …

فروش روغن جانشین کره کاکائو مالزی (Sime Darby)

فروش روغن جانشین کره کاکائو مالزی (Sime Darby)

فروش روغن جانشین کره کاکائو مالزی (Sime Darby) در تناژ بالا صورت می گیرد تا نیاز مراکز تولیدی به این محصول رفع شده و بازار آن به خوبی مدیریت شود. برای اینکه بازار به ثبات لازم برسد بایستی به طور پیوسته، محصولات قیمت مناسب به آن تزریق شود که این توزیع کالا برعهده فروشندگان اصلی است.

بخش قابل توجهی از کنترل و تامین بازار مواد اولیه برعهده بازرگانی‌های کشور مانند بازرگانی سورن است.

شرکت Soren با هدف کنترل اصولی بازار اقدام به واردات مواد پایه‌ای کرده و آن‌ها را با بهترین قیمت به فروش می رساند. فروش روغن جانشین کره کاکائو نیز در این راستا انجام گرفته و در حال حاضر روغن های باکیفیتی در حال توزیع به سراسر کشور هستند.

نحوه نگهداری روغن جانشین کره کاکائو

نحوه نگهداری روغن جانشین کره کاکائو

باید نحوه نگهداری روغن جانشین کره کاکائو به صورت اصولی انجام بگیرد تا سطح کیفی محصول حفظ شود. این روغن باید در مکانی خشک و خنک نگهداری شود و از منابع حرارتی نیز دور باشد.

واردات روغن جانشین CBS

واردات روغن جانشین CBS

بیشترین واردات روغن جانشین CBS از مالزی صورت می گیرد. این کشور تجربه بالایی در تولید روغن سی بی اس داشته و رابطه خوبی هم با ایران دارد به همین خاطر واردات روغن معادل کره کاکائو از این کشور آسیایی صورت می گیرد. از طرفی هم قیمت محصولات شرکت های مالزی در رنج خوبی قرار دارد و عرضه آن‌ها با استقبال تولیدکنندگان و تامین کنندگان مواجه می شود به همین خاطر این محصول در لیست مواد وارداتی ما قرار گرفته است.

تفاوت روغن CBS با کره کاکائو

تفاوت روغن CBS با کره کاکائو

مهمترین تفاوت روغن CBS با کره کاکائو مربوط به ساختار و قیمت آن‌ است. کره کاکائو یک چربی طبیعی پرخواص است که در روند تولید پودر کاکائو به دست می آید. مقدار این کره در هر میوه کاکائو بسیار ناچیز است و برای دستیابی به حجم مطلوب بایستی درختان کاکائو بیشماری پرورش داده شوند. این محدودیت و قیمت بسیار بالای کره کاکائو باعث ورود روغن‌های مختلف به بازار شده است. این روغن‌های جایگزین مانند کره کاکائو، پرخواص نیستند اما عملکرد آن‌ها شبیه کره کاکائو است و قیمت ارزانی هم دارند.

قیمت روغن سی بی اس مارک سیم داربی

قیمت روغن سی بی اس مارک سیم داربی
برگه آنالیز روغن Sime Darby

قیمت روغن سی بی اس مارک سیم داربی در یک رنج رقابتی قرار دارد. یکی از مشخصات مثبت روغن cbs مالزی، قیمت مناسب آن است. این برند، محصولات خود را با قیمت پایینی عرضه می‌ کند و با وجود قیمت ارزان، کیفیت آن در سطح استاندارد قرار دارد. همچنین شما عزیزان با خرید فله ای روغن سی بی اس می توانید این محصول را با قیمت بهتری خریداری کنید. جهت اطلاع از قیمت این محصول لطفا با واحد فروش ما تماس بگیرید.

مزایای خرید مواد اولیه از فروشندگان اصلی

مزایای خرید مواد اولیه از فروشندگان اصلی

در زیر به مزایای خرید مواد اولیه از فروشندگان اصلی اشاره کرده ایم:

  • دریافت کالاهای اصل و تضمین شده
  • خرید محصول با قیمت واقعی
  • موجود بودن انواع محصول اولیه

ارسال مستقیم روغن جانشین سایم داربی با بسته بندی مناسب

ارسال مستقیم روغن جانشین سایم داربی با بسته بندی مناسب

ارسال مستقیم روغن جانشین سایم داربی با بسته بندی مناسب صورت می گیرد. این روغن دارای بسته بندی مقاومی بوده و قابل ارسال به دورترین مناطق کشور نیز می باشد. بنابراین تولیدکنندگان محترم در هر منطقه کشور که باشند می توانند نسبت به خرید این محصول و سایر محصولات اولیه اقدام کنند.

شرکت بازرگانی SOREN فروشنده انواع مواد اولیه در ایران است و محصولات کاربردی زیادی مانند انواع پودر کاکائو، پودر نارگیل خشک و چرب، پودر ژلاتین، پودر ثعلب CMC و همین‌طور انواع افزودنی مانند لسیتین، جوهرنمک، سوربیتول و … را توزیع می کند. همه این مواد اولیه در تناژ بالا و با نرخ عمده به فروش می رسند. ضمن اینکه، انواع شکلات، تافی و ویفر وارداتی نیز توسط مرکز ما به سراسر کشور ارسال می شوند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت