مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

سفارش شکلات صبحانه فندقی دوریکا

آنچه در این مقاله میخوانیم...

انواع کرم شکلات مایع دوریکاخرید عمده انواع شکلات مایع دوریکا
شکلات صبحانه فندقی

شکلات صبحانه فندقی که توسط شرکت دوریکا تولید می شود از قیمت های به صرفه تری به نسبت مارک های خارجی برخوردار هستند. سفارش عمده این شکلات ها برای زمینه های مصرفی کافی شاپی و فروشگاهی امکان پذیر بوده اما هر کدام دارای بسته بندی های متفاوتی می باشد.

یکی از دیگر زمینه های تولیدی شرکت شکلات دوریکا در زمینه کرم شکلات مایع می باشد. این محصول که به عنوان شکلات صبحانه هم مورد استفاده قرار می گیرد، دارای طعم های نعنایی، کنجد، فندق و بادام زمینی است.

شرکت شکلات سازی دوریکا همواره در تلاش است تا تولیدات خود را منطبق بر نیاز بازار به انجام رساند و در همین خصوص یکی از نیازهای بازار مربوط به شکلات صبحانه فندقی می باشد.

این محصول شاید به کیفیت نمونه های مشابه خارجی نرسد اما با وجود قیمت های به صرفه تری که دارد برای مصارف کافی شاپی و رستورانی بسیار مناسب می باشد.

شکلات صبحانه فندقی

انواع کرم شکلات مایع دوریکا

کارخانه شکلات دوریکا در زمینه تولید کرم شکلات های خود از متریال متعددی استفاده نموده است که همین مسئله سبب تولید انواع شکلات ها با طعم های جور شده است و از مهم ترین آن ها شامل موارد زیر می باشد:

  • کرم شکلات نعنایی
  • کرم شکلات فندقی
  • کرم شکلات بادام زمینی
  • کرم شکلات کنجدی

این نوع کرم شکلات های ایرانی در سطل های ۴ کیلوگرمی برای مصارف صنعتی بسته بندی می شوند تا از این طریق نیز بتوان به کاهش قیمت تمام شده و ارائه بهترین قیمت ممکن برای خریداران عمده کمک نمود.

خرید عمده انواع شکلات مایع دوریکا

اگر متقاضی خرید عمده شکلات های مایع دوریکا هستید ما برای شما شرایطی را فراهم آورده ایم که بتوانید به صورت دست اول و مستقیم از کارخانه به هدف خود دست یابید.

این مسئله سبب دریافت بهترین قیمت ممکن به همراه آفرهای بیشتر می شود. از همین رو شما هم با انتخاب شکلات های مورد نیاز خود می توانید برای سفارش عمده اقدام به تماس نمایید.

منبع: شکلات ایران

Call Now Buttonمشاوره + قیمت