مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

شرکت تولید کننده اسیدسیتریک | واردکننده اسید سیتریک

آنچه در این مقاله میخوانیم...

بهترین شرکت تولید کننده اسیدسیتریکقیمت فروش از وارد کننده اسیدسیتریکتوزیع و پخش اسیدسیتریک به سراسر ایران
شرکت تولید کننده اسیدسیتریک

شرکت تولید کننده اسیدسیتریک

یکی از بزرگترین شرکت تولید کننده اسیدسیتریک در جهان، شرکت مربوط به کشور چین است که تولیدات آن، به اندازه ای رسیده که محصولاتش را به کشورهای بسیاری از جمله کشور ما صادر می کند. اسید سیتریک که از موادی نظیر پرتقال و لیموترش به دست می آید کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد. این ماده افزودنی که عده ای آن را با نام جوهر لیمو یاد می کنند در پخت کیک و شیرینی، انواع غذا و … کارآیی داشته و افراد فعال در صنایع غذایی همواره این نگهدارنده را برای بهبود کیفیت تولیداتشان سفارش می دهند.

کارآیی Citric Acid به صنایع غذایی محدود نمی شود و صنایع بزرگ دیگری همچون صنعت داروسازی، صنایع آرایشی بهداشتی و … از خریداران و طرفداران پر و پاقرص این محصول به حساب می آیند. ضمن اینکه اسید سیتریک، یک ماده مقاوم در برابر کپک و فاسد شدن محصولات است و اجازه ورود باکتری ها و میکروب ها به درون مواد غذایی را نمی دهد به همین خاطر وجود این ماده نگهدارنده در محصولات بسیار حائز اهمیت است و فروش آن نیز بسیار بالا می باشد به طوری که در دسته پرفروش ترین محصولات وارداتی قرار گرفته است.

بهترین شرکت تولید کننده اسیدسیتریک

بهترین شرکت تولید کننده اسیدسیتریک

از بهترین شرکت تولید کننده اسیدسیتریک می توان به شرکت های چینی و هندی اشاره کرد. در جهان، شرکت های بسیاری به تولید اسیدسیتریک مشغول هستند ولی از بین آنها، چین و هند به دلیل تولید آن با کیفیت مطلوب و قیمت پایین مورد توجه قرار گرفته اند.

در مرکز ما نیز اسیدسیتریک تولید چین و هند عرضه می گردد و تولید کنندگان محترم در هر تناژی که بخواهند می توانند به این ماده افزودنی دسترسی داشته باشند. ضمن اینکه این ماده نگهدارنده برخلاف سایر مواد نگهدارنده موجود در بازار مضر نیست و حتی برای سلامت بدن نیز مفید می باشد که این ویژگی سبب فروش بالا آن نسبت به مواد افزودنی مضر شده است.

قیمت فروش از وارد کننده اسیدسیتریک

قیمت فروش اسیدسیتریک

قیمت فروش اسیدسیتریک تولید چین به نحوه سفارش و حجم درخواستی شما بستگی دارد. در واقع این ماده درون بسته بندی ۲۵ کیلویی ارائه می گردد و از آنجایی که قیمت آن به روز محاسبه می شود جهت اطلاع از قیمت وارد کننده اسید سیتریک با مشاور فروش صحبت نمایید.

توزیع و پخش اسیدسیتریک به سراسر ایران

توزیع و پخش اسیدسیتریک به سراسر ایران

توزیع و پخش اسیدسیتریک به سراسر ایران از سوی بازرگانی سورن با بسته بندی باکیفیت صورت می گیرد. در فروش اسیدسیتریک نیز محدودیت مکانی وجود ندارد و تولید کنندگان محترم در هر منطقه ایران که مشغول فعالیت و کار هستند می توانند این محصول وارداتی را سفارش دهند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت