مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

شرکت وارد کننده پودر کاکائو خارجی

آنچه در این مقاله میخوانیم...

ویژگی های پودر کاکائو خارجی مرغوبچگونه پودر کاکائو خارجی خوبی انتخاب کنیم؟اعتماد به برندهای معروف و پرتقاضای پودر کاکائواستعلام از طریق مشتریان و مصرف کنندگان قبلیاز طریق انجام آزمایشاتشرکت وارد کننده پودر کاکائوچرا پودر کاکائو خارجی؟واردات پودر کاکائو از هلندمشخصات پودر کاکائو بنسروپ هلند Bensdropمشاوره انتخاب پودر کاکائو با کیفیتشرکت وارد کننده پودر کاکائو
پودر کاکائو کارگیل

پودر کاکائو به عنوان یکی از مواد اصلی اولیه در تولیدات شکلات و شیرینی به شمار می رود. بنابراین انتخاب و مصرف یک پودر کاکائو مرغوب و با کیفیت می تواند تاثیر به سزایی در محصول نهایی داشته باشد. لذا شرکت وارد کننده پودر کاکائو سورن با درک نیاز مشتری سعی در ارائه بهترین ها دارد.

 

ویژگی های پودر کاکائو خارجی مرغوب

پودر کاکائو با کیفیت و مرغوب باید بتواند نیاز یک تولید کننده که در تهیه شکلات ، شیرینی ، کیک و سایر محصولات به این محصول نیاز دارد را به خوبی برطرف نماید. بنابراین ویژگی های یک پودر کاکائو درجه یک و مرغوب می تواند تاثیر خود را در محصول نهایی نشان دهد.

اما برای شناسایی پودر کاکائو مرغوب چه می توان کرد:

شرکت وارد کننده پودر کاکائو

چگونه پودر کاکائو خارجی خوبی انتخاب کنیم؟

برای خرید پودر خارجی باکیفیت با توجه به پیچیدگی های شناسایی پودر کاکائو باید از طریق های زیر اقدام نمایید.

  • اعتماد به برندهای معروف و پرتقاضای پودر کاکائو

  • استعلام از طریق مشتریان و مصرف کنندگان قبلی

  • از طریق انجام آزمایشات

شرکت وارد کننده پودر کاکائو

چرا پودر کاکائو خارجی؟

پودر کاکائو ، ماده ای است که مشتق شده از دانه های کاکائو می باشد. از طرفی درخت کاکائو که میوه های کاکائو و دانه های کاکائو از آن به دست می آیند، در ایران تولید نمی شود و لذا ایران ابزار داخلی برای تولید پودر کاکائو را ندارد. بنابراین برای خرید پودر کاکائو مرغوب از کشورهای معتبر و برندهای معتبر استفاده می شود. بنابراین شرکت وارد کننده پودر کاکائو خارجی اقدام به واردات نوده است.

 

واردات پودر کاکائو از هلند

یکی از کشورهایی که پودر کاکائو مرغوب را با برندهای معتبر در بازارهای جهانی ارائه کرده است، هلند است. برندهایی از پودر کاکائو مانند بنسروپ و کارگیل از جمله مارک های معروف پودر کاکائو در دنیا هستند که نه تنها در ایران در سایر کشورهای دیگر در دنیا نیز عرضه می شوند. بنابراین واردات پودر کاکائو هلندی و فروش مستقیم این محصول به کارخانه جات شکلات و شیرینی و کارگا هها و مراکز پخش پودر کاکائو می تواند در صرفه جویی برای هزینه تمام شده کالا موثر باشد. در این زمینه و برای کسب قیمت عمده پودر کاکائو می توانید از طریق تماس با واحد فروش با ما در تماس باشید.

شرکت وارد کننده پودر کاکائو

مشخصات پودر کاکائو بنسروپ هلند Bensdrop

پودر کاکائو بنسروپ نسبت به سایر انواع برندهای دیگر دارای رنگ تیره تری می باشد. این موضوع باعث رنگ دهی فوق العاده قوی و خوبی شده است. درجه چربی پودر کاکائو بنسروپ نیز بین ۲۲ الی ۲۴ است که استاندارد خوبی می باشد. پودر کاکائو بنسروپ هلند در کیسه های ۲۵ کیلویی وارد و عرضه می شود. برای خرید مستقیم پودر کاکائو بنسروپ می توانید از واحد فروش پیگیری سفارش خود را ارائه نمایید.

شرکت وارد کننده پودر کاکائو

مشاوره انتخاب پودر کاکائو با کیفیت

خرید پودر کاکائو  با کیفیت دغدغه تمام تولید کنندگان صنعت شکلات و شیرینی است. بنابراین شناخت کیفی پودر کاکائو با توجه به تنوع بالای پودر کاکائو در کشور و خرید مقرون به صرفه و با کیفیت قطعا نیازمند مشاوره می باشد. پودر کاکائو در بسته های ۲۵ کیلویی به صورت کیسه تولید و در پالت های ۷۵۰ کیلویی وارد و به فروش می رسد. درضد چربی پودر کاکائو در میان برندهای مختلف متفاوت بوده و از ۱۲ الی ۲۴ درصد متغیر است. همچنین درصد رنگ دهی ، تلخی و رنگ پودر کاکائو نیز از جمله مواردی است که در خرید باید به آن دقت شود.

شرکت وارد کننده پودر کاکائو

شرکت وارد کننده پودر کاکائو

علاوه بر انتخاب برندی معتبر  و با کیفیت برای پودر کاکائو، باید به قیمت این محصول نیز دقت نمود. با توجه به اینکه پودر کاکائو خارجی با ارزهای خارجی وارد می شود از نظر قیمتی هم مورد نظر باید قرار گیرد. لذا خرید مستقیم از شرکت وارد کننده پودر کاکائو می تواند با حذف واسطه ها منجر به ارزان تر شدن قیمت خرید شود.

 

Call Now Buttonمشاوره + قیمت