مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

شکلات تلخ اصل پارمیدا تخفیف جام ملت های آسیا

آنچه در این مقاله میخوانیم...

تفاوت شکلات پارمیدا با سایرجدید ترین محصول ما در حال حاضر شکلات سنگی پارمیدا نام دارد.تنوع محصولات ما:شکلات تلخ اصل پارمیدا تخفیف جام ملتهای آسیاشکلات کادویی خشتی تلخ 60%

شکلات تلخ اصل پارمیدا تخفیف جام ملتهای آسیا، پارمیدا تولید کننده شکلات های تلخ و فراورده های کاکائویی در ایران می باشد. نام اصلی شرکت کیان شکلات کیمیا است. این شرکت با هدف تولید شکلات در سال ۱۹۹۸ میلادی در شهر سمنان و با نام تجاری و برند پارمیدا محصولات خود را به بازار معرفی نمود.

تفاوت شکلات پارمیدا با سایر

شرکت شکلات سازی پارمیدا در حال حاضر در کل کشور شناخته شده و سرشناس می باشد. دلیل این شهرت با محصولات بی کیفیت بدست نیامده بلکه ما شبانه روز برای هرچه بهتر شدن محصولات و فرایند تولید شکلات بخصوص شکلات تلخ اصل تمام تلاش خود را انجام داده ایم تا بهترین فرمول را برای ساخت محصولاتمان داشته باشیم. ما محصولات خودمان را با جدیدترین فناوری های روز دنیا تولید و بسته بندی می نماییم.

جدید ترین محصول ما در حال حاضر شکلات سنگی پارمیدا نام دارد.

شکلات تلخ اصل

تنوع محصولات ما:

  • شکلات صبحانه
  • شکلات تلخ اصل
  • شکلات های سنگی
  • شکلات های شیری
  • شکلات قهوه
  • شکلات های صنعتی و قنادی
  • شکلات خالص
  • پودر کاکائو

شکلات تلخ اصل پارمیدا تخفیف جام ملتهای آسیا

با توجه به حضور پر رنگ ایران در جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ و گل های مهدی طارمی در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ ایران شکلات محصولات خود را با ۱۰% درصد تخفیف برای تاجران و بنکداران عزیز عرضه می کند.

شما می توانید جهت خرید محصولات ما با ما در تماس باشد. این تخفیف ها فقط تا پایان جام ملت های آسیا با حضور ایران برقرار می باشد.به امید برد ایران مقابل ژاپن در روز دو شنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۰۸

شکلات تلخ اصل

شکلات کادویی خشتی تلخ ۶۰%

شکلات تلخ خشتی پارمیدا یکی از بهترین تولیدات این مجموعه می باشد این شکلات در بسته بندی مقوایی شکیل تقدیم شما عزیزان می گردد. شکلاتتلخ پارمیدا از بهترین کره کاکائو تشکیل شده است. خالص و طبیعی وزن تقریبی این محصول حدودا ۳۲۰ گرم می باشد.

 

 

 

شکلات تلخ اصل

شرکت سورن ارائه دهنده بهترین پیشنهاد برای بهترین خرید

Call Now Buttonمشاوره + قیمت