مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

فروش تافی ترش ارزان با کیفیت ، فله و عمده

آنچه در این مقاله میخوانیم...

فروش تافی ترش شناخت تافی ترش با کیفیتمعرفی انواع تافی تولیدیفروش تافی ترش فله ارزان از کارخانهپخش عمده انواع تافی فله در تمام نقاط کشورمواد تشکیل دهنده و فرایند تولید تافیخرید تافی ترش فله ارزان برای صادرات

تولید و فروش تافی ترش ، مستقیم و بدون واسطه برای عمده فروشان و خریدهای عمده و نیز صادر کنندگان، از کارخانه امکان پذیر است. امروزه در اقصی نقاط جهان تافی ترش از محبوبیت خاصی برخوردار شده است، به همین دلیل مصرف تافی ترش بین عموم مردم افزایش پیدا کرده است، فروش تافی ترش در تمام نقاط ایران و فقط با یک تماس از طریق باربری قابل ارسال می باشد. در صورت نیاز شما عزیزان می توانید با مراجعه حضوری به دفتر مرکزی ما در تهران خرید خود را انجام دهید.

فروش تافی ترش
شناخت تافی ترش با کیفیت

یکی از راه های شناخت تافی ترش که توسط میوه های ترش درست می شوند باز کردن تافی و پهن کردن مغز آن بر روی یک محل تمیز و بدون آلودگی می باشد، داخل مغز تافی نباید کدر رنگ با زبری درشت باشد.رنگ یک دست با دانه های ریز ایرادی ندارد. با توجه به اینکه تشخیص تافی مرغوب و بی کیفیت کار مشکی است،از این رو در این مرکز کارشناسان و مشاوران ما آماده ارائه مشاوره کامل به شما مشتریان عزیز برای انتخاب محصولی خوب هستند و با یک تماس می توانید از خدمات شکلات ایران بهره مند شوید.

فروش تافی ترش

معرفی انواع تافی تولیدی

تافی های ایرانی بسیار محبوب و معروف هستند. در مورد تاریخچه تافی اگر بخواهیم توضیحاتی ارائه دهیم ، تولید تافی در دنیا به ۱۰۰ سال پش باز می گردد. اما در آن زمان تولید تافی در انحصار فقط ۵ کشور اروپایی بود و خرید تافی  در دنیا از طریق اروپا و این ۵ کشور انجام می شد. اما صنعت شکلات و تافی در طول سالهای بعد و علی الخصوص سالهای اخیر در ایران پیشرفت چشمگیری داشته است و امروزه شاهد تولیدات متنوعی در زمینه همه محصولات شکلاتی از جمله تافی در ایران هستیم. با پیشرفت صنعت تافی در ایران ، نه تنها بازارهای داخلی بلکه بسیاری از بازارهای خارجی نیز علاقه مند به خرید تافی ایرانی  شدند تا جاییکه در حال حاضر ایران به مرکز تافی خاورمیانه تبدیل شده است. انواع تافی تولیدی در ایران شامل مدلهای زیر است:

  • انواع تافی ترش: در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی ، ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی و در کارتن های ۱۲ کیلوگرمی
  • انواع تافی مغزدار : در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی ، ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی و در کارتن های ۱۲ کیلوگرمی
  • انواع تافی میوه ای: در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی ، ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی و در کارتن های ۱۲ کیلوگرمی
  • انواع تافی رولن: در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی ، ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی و در کارتن های ۱۲ کیلوگرمی
  • تافی کره ای: در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی ، ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی و در کارتن های ۱۲ کیلوگرمی
  • تافی کاکائویی: در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی ، ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی و در کارتن های ۱۲ کیلوگرمی
  • تافی دارچینی :  در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی ، ۱۰۰۰ گرمی و ۳۰۰۰ گرمی و در کارتن های ۱۲ کیلوگرمی

فروش تافی ترش

فروش تافی ترش فله ارزان از کارخانه

تافی ترش یکی از محبوب ترین تافی های تولیدی در ایران است، یکی از درخواست های اصلی و نیازهای اصلی تاجران خرید تافی ارزان  و البته با کیفیت استاندارد است. مجموعه ما با وجود نوسانات و افزایش قیمت مواد اولیه و هزینه ها ، با نگه داشتن قیمت ها در حداقل سعی در راضی نگاه داشتن مشتریان قدیمی خود در سراسر کشور و تاجران خارجی و نیز به وجود آوردن فرصت های جدید همکاری با مشتریان گرامی است. لذا با فروش تافی ترش ارزان، این فرصت برای همکاری برای همکاران و مشتریان ما فراهم است.  این محصول دارای ۱۵ ماه ماندگاری از تاریخ تولید می باشد و ما فروش تافی ترش را به صورت مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه به صورت عمده برای شما مشتریان عزیز انجام می دهیم. شما عزیزان از طریق تماس و ارتباط با کارشناسان ما می توانید از قیمت تافی ها و شرایط تحویل اطلاع پیدا کنید.

فروش تافی ترش

پخش عمده انواع تافی فله در تمام نقاط کشور

با توجه به امکانات استفاده از خرید آنلاین مشتریان و عدم نیاز به مراجعه حضوری، ترتیبی اتخاذ کرده ایم تا در سریع ترین زمان ممکن و نیز با قیمت های بسیار مناسب حمل و همچنین با در نظر گرفتن کیفیت ارسال و امنیت سفارش، در هر کجای ایران که هستید سفارش را به شما تحویل نماییم.

مواد تشکیل دهنده و فرایند تولید تافی

در تهیه تافی اول شکر را داخل آسیاب می ریزند تا پودر شکر حاصل شود.  بعد از این مرحله شیر خشک ، روغن و آب را به آن اضافه می کنند.

این ماده را از ترکیب فوق به وجود آمده را به سمت دیگ تافی هدایت می کنند. در دیگ تافی مواد افزودنی دیگر مانند کاکائو یا کره کاکائو ، انواع اسانس مصرفی و افزودنی ها و نیز لسیتین به آن اضافه می شود. در این مرحله با همزنی که در بالای دیگ تعبیه شده ، ان در هم زده می شود تا به صورت خمیری یکنواخت دربیاید.

سپس توسط دستگا های فرم دهنده  به پخت منتقل شده و بعد به دستگاه بسته بندی منتقل می شود.

فروش تافی ترش

خرید تافی ترش فله ارزان برای صادرات

یکی از تقاضاهای اصلی و تولیدات عمده به خرید تافی ترش فله برای صادرات اختصاص دارد. با توجه به محبوبیت بالا و درخواست های زیاد کشورهای خارجی مخصوصا کشورهای همسایه و خاورمیانه برای خرید تافی ترش ایران ، فرصت های خوبی در این زمینه برای صادرکنندگان و تاجران فراهم است. برای خرید تافی ترش فله به منظور صادرات و اخذ مجوزهای لازم با واحد پشتیبانی و فروش در تماس باشید.

 

Call Now Buttonمشاوره + قیمت