مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

قیمت انواع تافی روشن به صورت عمده | ۲۰۲۱

آنچه در این مقاله میخوانیم...

قیمت تافی روشن در نمایندگی:انواع شکلات و تافی روشن:-شکلات-پاستیل-آبنبات-ویفر-تافیانواع تافی روشن:قیمت شکلات روشن و نحوه خرید آن :
قیمت تافی روشن

قیمت انواع تافی روشن:

تافی روشن از نمونه های تافی خارجی با قیمت مناسب می باشد.قیمت تافی روشن با توجه به نوسانات بازار به قیمت روز عرضه می شود . قیمت تافی روشن در مقایسه با نمونه های مشابه بازار بسیار مناسب میباشد. پخش تافی روشن به صورت عمده از  ترکیه انجام میشود.

قیمت انواع تافی روشن

قیمت تافی روشن در نمایندگی:

قیمت تافی روشن در نمایندگی ارزانتر از نمونه های تقلبی در بازار می باشد.تافی روشن یک مدل پر فروش از برند roshen  محصوب می شود. اگر میخواهید بدانید قیمت تافی روشن در نمایندگی تهران چقدر است تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

قیمت تافی روشن

انواع شکلات و تافی روشن:

شکلات روشن دارای ۴ شعبه میباشد که در حال حاظر بیش از ۲۰۰ نوع شیرینی و شکلات در این ۴ کارخانه تولید میشود.در بازار ایران شکلات روشن از فروش بالایی برخوردار است و  بیش از یک دهه است که در ایران حضور دارد، ولی در چند سال اخیر محبوبیت زیادی  پیدا کرده است.

از انواع محصولات روشن می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

-شکلات

-پاستیل

-آبنبات

-ویفر

-تافی

قیمت تافی روشن

انواع تافی روشن:

  • تافی با مغز شیری
  • تافی کره ای
  • تافی شیری با مغز شکلات
  • تافی ترون با تیکه های کاکائو
  • تافی ترون با تکه های میوه خشک
  • تافی اولد تون شیری
  • تافی ژله ای با طعم میوه

در سال ۲۰۱۲ روشن جزو ۱۰۰ شرکت معتبر   تولید کننده آبنبات و تافی قرار گرفت . این شرکت کارخانه های متعددی در شهرهای اکراین و روسیه و مجارستان دارد.

 

قیمت شکلات روشن و نحوه خرید آن :

در صورتی که شکلات  و تافی های روشن و دیگر محصولات خارجی مورد نیاز شما برای خرید عمده می باشد می توانید ضمن تماس با ما از قیمت ها آگاه شده و سفارش خود را ثبت نمایید. فعالیت گسترده این سایت امکان سفارش انواع شکلات ایرانی و خارجی را برای شما در کمترین زمان و هزینه پایین فراهم میکند.

قیمت شکلات روشن

 

Call Now Buttonمشاوره + قیمت