مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

قیمت خرید روغن جانشین کره کاکائو | moi کارتن آبی

آنچه در این مقاله میخوانیم...

قیمت خرید روغن جانشین کره کاکائوویژگی های روغن جایگزین کره کاکائودلایل انتخاب و سفارش روغن جایگزین کره کاکائو
قیمت خرید روغن جانشین کره کاکائو

قیمت خرید روغن جانشین کره کاکائو که به آن CBR نیز گفته می شود کاملا مناسب بوده که به همین دلیل تولیدی ها به جای استفاده از کره کاکائو گران قیمت، به سراغ جایگزین آن که کاملا متناسب با نیاز آنها می باشد رفته اند. این روغن CBR که نامش کوتاه شده جمله Cocoa Butter non–lauric Replacer است معمولا از محصولات غیر لوریکی نظیر روغن خرما، سویا و دانه پنبه حاصل می گردد.

قیمت خرید روغن جانشین کره کاکائو

این روغن گیاهی که در صنایع شیرینی پزی، پرکاربرد است و موجب افزایش کیفیت شیرینی ها می شود در مجموعه ما به صورت عمده ای و با بهترین قیمت ارائه می گردد. اگر قصد خرید فله ای روغن جانشین کره کاکائو را دارید یا اینکه می خواهید با ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید ادامه مطلب را از دست ندهید.

قیمت خرید روغن جانشین کره کاکائو

قیمت خرید روغن جانشین کره کاکائو

همانطور که اشاره شد قیمت خرید روغن جانشین کره کاکائو موجب ورود آن به صنایع غذایی شده است. این روغن که با کاکائو ترکیب می شود در شیرینی ها، کلوچه های کاکائویی، انواع ویفر و بیسکویت و … کاربرد دارد. در واقع، تولید کنندگان برای اینکه تولیدات شان با افزایش قیمت زیادی مواجه نشود این روغن را به جای کره کاکائو به کار می برند. این روغن که در حال حاضر بهترین جایگزین کره کاکائو است از مواد گیاهی به دست می آید و نه تنها ضرری ندارد بلکه برای سلامتی نیز مفید است. یکی از معروف ترین روغن جایگزین کره کاکائو هایی که در ایران مصرف بالایی است CBS  Moi کارتن آبی قالبی می باشد.

ویژگی های روغن جایگزین کره کاکائو

ویژگی های روغن جایگزین کره کاکائو

  • مقاومت خوب در برابر حرارت بالا
  • براق نمودن محصولات تولیدی
  • دارای طعم مطلوب
  • قیمت مناسب

دلایل انتخاب و سفارش روغن جایگزین کره کاکائو

دلایل انتخاب و سفارش روغن جایگزین کره کاکائو

دلایل انتخاب و سفارش روغن جایگزین کره کاکائو CBS  تنها به خاطر قیمت مناسب اش نمی باشد. مقدار کره کاکائو که از دانه کاکائو به دست می آید کم بوده و هر کره کاکائویی از کیفیت لازم برخوردار نیست. از آنجایی که شیرینی جات از مواد خوراکی پرمصرف در ایران و جهان به شمار می آید مواد پایه تولید شیرینی باید نامحدود و همیشه در دسترس باشند که این موضوع شامل کره کاکائو نمی شود.

بنابراین تولید کنندگان تصمیم به انتخاب یک روغن دیگر به جای کره کاکائو گرفته اند و چه روغنی بهتر از CBR که مشابه آن بوده و چه از نظر طعم و چه از نظر تطبیق با کاکائو، رفتار درجه یکی نشان داده است. این روغن هم اکنون در انبارهای ما موجود است و برای تمام مراکز، کارخانجات، قنادی ها و … که در ایران فعالیت می کنند در یک بسته بندی مناسب و قیمت عمده ای ارسال می گردد.

خانم ایرانی

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت