مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

قیمت روز پودر نارگیل سریلانکا | بازار فروش پودر نارگیل مرغوب

آنچه در این مقاله میخوانیم...

قیمت روز پودر نارگیل سریلانکاانواع پودر نارگیلخرید پودر نارگیل Coconut Powderبازار فروش پودر نارگیل مرغوب
قیمت روز پودر نارگیل سریلانکا

قیمت روز پودر نارگیل سریلانکا بر اساس قیمت میوه نارگیل و تعرفه روز توسط کارخانه مربوطه مشخص می گردد. کشور سریلانکا یکی از نامدارترین کشورهای تولید کننده این عرصه محسوب می شود و بازارهای کشورهای بیشماری را پشتیبانی می کند. کشور ما نیز از خریداران پودر نارگیل سریلانکا به شمار می آید و توسط مرکز ما، این محصول در وزن بالا وارد کشور می شود تا پاسخگو نیاز تاجران و تولید کنندگان سراسر کشور باشد.

قیمت روز پودر نارگیل سریلانکا

توضیح درباره قیمت عمده پودر نارگیل و همچنین خرید آن در ادامه آمده است. با ما همراه باشید.

قیمت روز پودر نارگیل سریلانکا

قیمت روز پودر نارگیل سریلانکا

قیمت روز پودر نارگیل سریلانکا کاملا مناسب بوده و از حیث کیفیت نیز وضعیت خوبی دارد. این محصول کاربرد زیادی در صنایع غذایی داشته و در مراکز تولیدی بسیاری به کار گرفته می شود. این پودر نارگیل مرغوب در دو مدل عرضه می شود که هر دو مدل در حیطه غذایی مهم و پرکاربرد هستند. مشخصاتی نظیر کیفیت بالا، قیمت پایین و طعم لذیذ موجب شناخته شدن پودر نارگیل تولید سریلانکا شده است.

ضمن اینکه میوه نارگیل از پتاسیم و خواص فوق العاده دیگری برخوردار است و فرآورده های آن نیز دارای پتاسیم هستند. وجود پتاسیم در یک ماده خوراکی سبب تقویت قلب و کنترل فشار خون شده و اینکه این میوه و مشتقات اش از طعم عالی برخوردار هستند. بنابراین پودر نارگیل علاوه بر مزه عالی اش، دارای فواید ارزنده ای نیز می باشد.

انواع پودر نارگیل

  • پودر نارگیل خشک
  • پودر نارگیل چرب

خرید پودر نارگیل Coconut Powder

خرید پودر نارگیل Coconut Powder

خرید پودر نارگیل Coconut Powder برای مراکز تولیدی مانند قنادی ها، کارخانجات و کارگاه های تولیدی بسیار حائز اهمیت می باشد و به طور مرتب توسط این مراکز خریداری می شود. تاجران و بازرگانان نیز از دیگر خریداران عمده این محصول به حساب می آیند. تلاش ما دسترسی تمام مراکز کشور به این محصول است و برای این کار راه های ارتباطی متعددی را ایجاد نموده ایم. پودر نارگیل در کنار پودر کاکائو، کرم کاکائو، لسیتین و … در بخش های غذایی مهم و تاثیرگذار هستند و یک طعم لذیذ و عالی به محصولات می بخشند. همه این مواد پایه در بازرگانی ما به حالت فله ای ارائه می گردد.

بازار فروش پودر نارگیل مرغوب

بازار فروش پودر نارگیل مرغوب

بازرگانی سورن یک مرجع و بازار فروش پودر نارگیل مرغوب است. در مجموعه ما، پودرهای نارگیل درجه یکی عرضه شده اند که از نظر کیفیت و طعم تضمین شده هستند و بسته بندی استانداردی نیز دارند. برای استعلام قیمت و اطلاع از آنالیز پودر نارگیل ما، لطفا با واحد فروش و مشاوره تماس برقرار نمایید.

خانم ایرانی

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: خانم ایرانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122581660

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: mehdii.moazen@gmail.com

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت