مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

لیست قیمت عمده لسیتین | ویژه مراکز تولیدی | Soren

آنچه در این مقاله میخوانیم...

کاربرد لسیتین در مواد غذاییقیمت لسیتین مایع و پودریخرید لسیتین پودری
قیمت لسیتین

لسیتین یکی از محصولات فرعی صنعت روغن خوراکی است. لسیتین به بافت چربی موجود در محصولات گیاهی و جانوری گفته می‌شود. این ماده در محصولات متنوعی مانند پنبه‌دانه، تخمه آفتابگردان، سویا، تخم‌مرغ و… وجود دارد؛ اما به علت دسترسی آسان‌تر و قیمت مناسب‌تر این ماده بیشتر از سویا استخراج می‌شود. لسیتین ماده­ای مومی شکل و چرب است که به رنگ زرد و یا قهوه‌ای می‌باشد. این محصول در صنایع غذایی مختلفی کاربرد دارد. لسیتین از ارزش غذایی بالایی نیز برخوردار است. در ادامه بیشتر با انواع این محصول و قیمت لسیتین آشنا خواهید شد.

کاربرد لسیتین در مواد غذایی

کاربرد لسیتین در مواد غذایی

همان‌طور که گفته شد اصلی‌ترین کاربرد لسیتین در صنایع غذایی می‌باشد. لسیتین به‌عنوان روان کننده مواد اولیه محصولات غذایی و خوراکی شناخته‌شده است. این محصول بیشتر در تولیدی‌های شکلات، کیک، شیرینی، کلوچه، سس مایونز، بستنی، نان مورداستفاده قرار می‌گیرند. لسیتین دارای خواص نگه‌دارنده است و به ماندگاری بهتر محصولات غذایی کمک می‌کند. لسیتین باعث می‌شود مواد اولیه این محصولات یکدست شوند و از میزان چسبندگی آن‌ها کم شود. همچنین این ماده باعث کنترل میزان شیرینی و قند محصولاتی مانند شکلات و بیسکویت می‌شود. این محصول در صنایع آرایش و بهداشتی نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. درواقع لسیتین باعث حفظ و نگهداری بیشتر محصولات بهداشتی و آرایشی می‌شود.

قیمت لسیتین مایع و پودری

قیمت لسیتین

لسیتین به‌دست‌آمده از محصولات گیاهی و جانوری مختلف دارای دو نوع مایع و جامد یا پودری است. از لسیتین مایع در تولید شیرینی و شکلات استفاده می‌شود و نوع پودری آن در محصولاتی مانند نان و به‌عنوان بهبوددهنده مورداستفاده قرار می‌گیرند. قیمت لسیتین مایع و پودری با توجه به نوع ماده استخراج‌شده از آن، مارک و برند، وزن و… متفاوت است. بهترین روش جهت اطلاع از میزان قیمت لسیتین تماس با نمایندگی‌های فروش آن است؛ اما اگر لسیتین را به‌طور مستقیم از واردکنندگان و یا تولیدکنندگان این محصول خریداری نمایید واسطه‌های فروش حذف‌شده و شما هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. مزیت دیگر خرید مستقیم، اطمینان از کیفیت محصول می‌باشد.

خرید لسیتین پودری

خرید لسیتین پودری

برای خرید لسیتین پودری و مایع می‌توانید به بازرگانی‌ها و مراکز مختلفی مراجعه نمایید اما اگر قصد خرید این محصول را به‌صورت عمده دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم از طریق بازرگانی سورن اقدام به خرید نمایید. سورن انواع لسیتین را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. این مجموعه برای دسترسی آسان‌تر مشتریان امکان خرید غیرحضوری را نیز فراهم کرده است. برای اطلاع از میزان قیمت لسیتین و کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش سورن در تماس باشید.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت