مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

مرکز تولید کرم کاکائو سطلی ۱۲ کیلویی درجه ۱ مرغوب

آنچه در این مقاله میخوانیم...

کرم کاکائو سطلی درجه 1 مرغوب کرم کاکائو قنادی 12 کیلویی  درجه 1 مرغوب  چیست؟مواد تشکیل دهنده کرم کاکائو 12 کیلویی (کاکائویی و وانیلی)ارزش غذایی کرم کاکائو برای شیرینی پزیخواص کرم کاکائو یا شکلات صبحانه برای سلامتیفروش کرم کاکائویی شطلی برای کارگاه قنادیکرم کاکائو سطلیکرم کاکائو سطلی مخصوص قنادی ها چه ویژگی دارد؟کرم کاکائو سطلی خرید اینترنتی کرم کاکائو سطلی را از کجا انجام دهیم؟
کرم کاکائو سطلی

کرم کاکائو سطلی درجه ۱ مرغوب 

کرم کاکائو سطلی درجه ۱ مرغوب  ۱۲ کیلویی مرغوب تولید گروه فروش سورن برای کارگاه قنادی. همانطور که می دانید

دسرها و کیک هایی که در آنها از خامه کاکائو استفاده می شود طرفداران بیشتری پیدا کرده و در نتیجه در فروش موفق خواهند بود.

در واقع محصولات تهیه شده از دانه های کاکائو مانند پودر کاکائو، خامه کاکائو، کره کاکائو و … طعم شگفت انگیزی به محصولات غذایی می دهد و به همین دلیل جزء لاینفک دسرهای محبوب و پرطرفدار هستند.

اکثر خریداران این محصول ۱۲ کیلویی قنادی هستند که برای تامین مواد اولیه سطل های خامه کاکائو را به صورت عمده خریداری می کنند.

کرم کاکائو سطلی

 

کرم کاکائو قنادی ۱۲ کیلویی  درجه ۱ مرغوب  چیست؟

آب نبات کاکائویی با خامه ۱۲ کیلویی (کاکائو و وانیل) یکی از پرفروش ترین محصولات است که به عنوان میان وعده نیز استفاده می شود.

محصولی است که در صنعت شیرینی سازی در صنعت شیرینی پزی مانند فیلینگ کیک استفاده می شود.

در مورد کیک، او عاشقان زیادی دارد. کاربر. فیلینگ کیک شکلاتی به عنوان یک فیلینگ و رویه عالی برای کیک و دسر استفاده می شود.

خامه کاکائو به شکلات صبحانه و نوتلا معروف است و علاوه بر شیرینی و مراکز تولیدی دیگر مصارف خانگی نیز دارد و به دلیل ارزش غذایی بالای این محصول نسبت مصارف خانگی دو برابر شده است. محصولاتی را که تولید می کنیم به صورت عمده به بازار پرفروش می فروشیم و همچنین خامه کاکائوی شیرینی پزی را به صورت سطلی به صنایع تولیدی داخلی و خارجی توزیع می کنیم.

کرم کاکائو سطلی

مواد تشکیل دهنده کرم کاکائو ۱۲ کیلویی (کاکائویی و وانیلی)

کرم کاکائو به طور کلی از پودر کاکائو، پودر شیر، روغن های گیاهی، لسیتین سویا، وانیل و فندق تهیه می شود. همچنین با نام های دیگری مانند شکلات صبحانه و نوتلا نیز شناخته می شود و در خانه نیز استفاده می شود. این محصول خوشمزه با برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار موجود است. بسته بندی کرم کاکائو متفاوت است. بسته های سطلی برای استفاده عمده مناسب هستند. شما می توانید این محصول را به صورت حضوری و آنلاین با تولید و کارخانجات تهران خریداری نمایید.

کرم کاکائو سطلی

 

ارزش غذایی کرم کاکائو برای شیرینی پزی

خامه کاکائوی قنادی حاوی پروتئین خوراکی شیر و ژلاتین است که پروتئینی بسیار ارزشمند و به عنوان یک جزء کربوهیدراتی است.

طعم فوق العاده و بی نظیری می دهد.

طعم فوق العاده لذیذ خامه کاکائویی برای قنادی باعث محبوبیت آن شد و مشتریان زیادی را به سمت این محصول جذب کرد.

امروزه والدین از خامه کاکائو (شکلات صبحانه) برای صبحانه و سایر وعده های غذایی برای جبران کمبود غذا استفاده می کنند.

از آن در کودکان استفاده می کنند تا مواد مغذی و پروتئین لازم را در بدن فرزندان خود فراهم کنند، زیرا کرم کاکائو طعم لذیذ و لذیذی دارد.

خوردن خامه کاکائو کودکان را به خوردن صبحانه تشویق می کند و اشتهای آنها را افزایش می دهد. لازم به ذکر است که ارزش غذایی کرم کاکائو به اصل بودن آن بستگی دارد و برای اطمینان از اصالت آن باید شکلات صبحانه مورد نیاز خود را از برندهای معتبر خریداری کنید.

کرم کاکائو سطلی

خواص کرم کاکائو یا شکلات صبحانه برای سلامتی

خامه کاکائو یا شکلات صبحانه خواص و فواید زیادی برای سلامت بدن دارد. از خواص آن می توان به افزایش انرژی،

کاهش افسردگی، پیشگیری از دیابت، پیشگیری از حمله قلبی، پیشگیری از آرتریت، کنترل وزن، سلامت کبد، خواص ضد سرطانی و پیشگیری از آسم.

افزایش انرژی: خامه کاکائو یا شکلات صبحانه برای ورزشکاران بسیار مفید و کاربردی است، زیرا حاوی کربوهیدرات زیادی است و معمولا پروتئین کمی دارد و به سرعت جذب بدن می شود. از آنجایی که کربوهیدرات ها منبع اصلی انرژی برای بدن هستند، کرم کاکائو را می توان محصولی نیروبخش نامید و می توانید در طول روز از آن استفاده کنید.

پیشگیری از سکته قلبی: با مصرف خامه کاکائو و شکلات می توانید انرژی زیادی بگیرید، انرژی خود را دو برابر کنید و از بیماری های قلبی پیشگیری کنید.
پیشگیری از ورم مفاصل: آرتریت یک بیماری مفصلی یا روماتیسم مفصلی است که مشکلات زیادی را در بدن ایجاد می کند. با خوردن روزانه خامه کاکائو می توانید به راحتی با یک رژیم غذایی ضد التهابی از این بیماری التهابی جدی پیشگیری کرده و آن را درمان کنید.

کنترل وزن: با مصرف کرم کاکائو قبل از غذا می توانید از پرخوری در هنگام غذا خوردن جلوگیری کنید و همچنین مواد لازم را در اختیار بدن قرار دهید. باعث لاغری و کنترل وزن می شود.

سلامت کبد: کرم کاکائو شیرین حاوی آنتی اکسیدان های زیادی برای پاکسازی کبد و درمان بیماری های کبدی است که کبد را سالم نگه می دارد و پوست و مو را جوان می کند.

کرم کاکائو سطلی

فروش کرم کاکائویی شطلی برای کارگاه قنادی

کرم کاکائو سطلی باید در صنعت شیرینی سازی با شرایط معدودی فروخته شود. اول اینکه خامه کاکائو باید کیفیت لازم را داشته باشد، خالص و خوش طعم باشد.

قیمت خامه کاکائو از دیگر موضوعات مورد توجه است. از آنجایی که در پخت و تهیه کیک کاربرد زیادی دارد، قنادی ها باید آن را به مقدار زیاد تولید کنند، بنابراین قیمت آن باید در سطح مناسبی تعیین شود تا تولیدکنندگان بیشتری بتوانند از خامه کاکائویی باکیفیت برای بهبود کیفیت محصولات خود استفاده کنند.

کرم کاکائو سطلی

کرم کاکائو سطلی مخصوص قنادی ها چه ویژگی دارد؟

در اینجا برخی از مشخصات سطل خامه کاکائویی برای قنادی ها آورده شده است:

  • حجم و کیفیت بالا
  • طعم عالی
  • رایحه ای دلنشین و درجه یک
  • بسته بندی مناسب و ایمن

کرم کاکائو به طور کلی از پودر کاکائو، پودر شیر، روغن نباتی، لسیتین سویا، وانیل و فندق تهیه می شود. همچنین با نام های دیگری مانند شکلات صبحانه و نوتلا نیز شناخته می شود و مصارف خانگی نیز دارد.

کرم کاکائو سطلی

 خرید اینترنتی کرم کاکائو سطلی را از کجا انجام دهیم؟

خرید اینترنتی کرم کاکائو یکی از خواسته های خریداران محترم در زمینه پخت کیک، دسر و … می باشد و از آنجایی که خامه کاکائو به مقدار زیاد خریداری می شود، بهتر است آن را از طریق اینترنت انجام دهید.
بنابراین خریدار نیازی به انجام این کار ندارد. به مرکز توزیع مراجعه کنید و چندین بار هزینه ارسال را پرداخت کنید و همچنین زمان زیادی را صرف کنید.

این امکان در گروه ما ایجاد شده است تا صاحبان کارگاه های شیرینی پزی از دورترین مناطق ایران نیز بتوانند

کرم کاکائویی را که می خواهید بخواهید. همانطور که می دانید خرید اینترنتی مزایای زیادی دارد و یکی از محبوب ترین روش های خرید در ایران است. با توجه به خرید عمده مواد اولیه قنادی، این مراکز تمایل بیشتری برای خرید حضوری نشان دادند، به خصوص مراکزی که در شهرهای دیگر فعالیت می کنند و مراجعه به مرکز برای آنها مشکل است.

کرم کاکائو سطلی

Call Now Buttonمشاوره + قیمت