مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

مرکز عرضه پودر کاکائو DB400 هلندی تیره کجاست؟

آنچه در این مقاله میخوانیم...

فواید پودر کاکائو برای سلامتیپودر کاکائو DB400 هلندیپودر کاکائو DB400 هلندیانواع کدهای پودر کاکائو کارگیل گرکنز CARGILL GERKENZمشخصات پودر کاکائو DB400 هلندیقیمت پودر کاکائو کارگیلفروش پودر کاکائو کارگیل با ارزان ترین قیمتمشخصات پودر کاکائو هلندیپودر کاکائو DB400 هلندیموارد استفاده از پودر کاکائو کارگیل هلندیتولید شیرینی و کیک کاکائوییتولید برخی از انواع بیسکویتتولید انواع شکلات و تافیتولید بستنی کاکائوییتولید برخی از لبنیات مانند شیر کاکائو و...
پودر کاکائو DB400 هلندی

پودر کاکائو در بازارهای داخلی و خارجی انواع مختلفی دارد. اما مانند همه محصولات، آنها به دلیل کنترل کیفیت دقیق و خدمات فروش شخصی، به تولید کنندگان برند تبدیل شده اند.
در زمینه پودر کاکائو قلیایی، آنها در سراسر جهان توسط بسیاری از برندهای رقیب شناخته شده هستند. یکی از این برندها Gerkens (Cargill) است که پنج تا شش کارخانه در اروپا، آفریقا و آسیا دارد.

پودر کاکائو DB400 هلندی

فواید پودر کاکائو برای سلامتی

پودر کاکائو به علاوه طعم و عطر دلپذیر؛ برای سلامتی نیز مفید است. از فواید سلامتی مصرف پودر کاکائو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پودر کاکائو سرشار از آنتی اکسیدان است. بنابراین از پیری زودرس جلوگیری می کند و برای سلامت پوست نیز مفید است.
پودر کاکائو جریان خون مغزی را افزایش می دهد. بنابراین این محصول به بهبود عملکرد و سلامت مغز کمک خواهد کرد.
پودر کاکائو به دلیل داشتن منیزیم به کاهش درد عضلانی کمک می کند. همچنین این پودر در تسکین دردهای میگرنی موثر است.

پودر کاکائو DB400 هلندی

پودر کاکائو DB400 هلندی

پودر کاکائو کارگیل گرکنز هلند بدون شک یکی از محبوب ترین و معتبرترین پودرهای کاکائو خارجی در بازار ایران می باشد. این پودر کاکائو با ویژگی های مناسب خود نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر هر ساله فروش بالایی را تجربه می کند.

هلند یکی از تولیدکنندگان اصلی پودر کاکائو است. برند هلندی کارگیل یکی از با کیفیت ترین و پرفروش ترین پودرهای کاکائو در جهان به شمار می رود. قیمت پودر کاکائو کارگیل به عوامل مختلفی بستگی دارد و با توجه به نرخ ارز قابل تغییر است.

انواع کدهای پودر کاکائو کارگیل گرکنز CARGILL GERKENZ

پودر کاکائو کارگیل هلندی در دو نوع طبیعی و قلیایی تولید می شود. بیشتر پودر کاکائو مورد استفاده در ایران قلیایی است. پودر کاکائو کارگیل کدهای مختلفی دارد. به طور کلی برخی از انواع کدهای پودر کاکائو کارگیل عبارتند از:

پودر کاکائو کارگیل کد GT 50: این نوع کد با نام پودر کاکائو کارگیل گرکنز نیز شناخته می شود. از ویژگی های این پودر می توان به طعم عالی و رنگ بندی عالی اشاره کرد. درصد چربی این کد ۱۲ است و در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی و پالت های ۷۵۰ کیلوگرمی عرضه می شود.

پودر کاکائو کارگیل کد CT 70 : این کد یکی از کدهای جدید پودر کارگیل می باشد. از ویژگی های این پودر می توان به داشتن عطر بی نظیر و طعم فوق العاده اشاره کرد.
پودر کاکائو کارگیل کد DB 82: این نوع کد جزء پودر کاکائو قلیایی بوده و در دو نوع تیره و روشن به فروش می رسد.

پودر کاکائو کارگیل کد DB400: یکی از پرمصرف ترین پودرهای کاکائو کارگیل در بازار داخلی می باشد.

قیمت پودر کاکائو کارگیل با توجه به نوع کد متفاوت است.

پودر کاکائو DB400 هلندی

مشخصات پودر کاکائو DB400 هلندی

  • ۸٫۸-۹٫۲ :pH
  • نوع پودر کاکائو: قلیایی شدن قوی
  • محتوای چربی:۱۰-۱۲٪
  • رنگ پودر کاکائو: فوق العاده تیره
  • کشور مبدا: هلند
  • نام تجاری: دانه های کاکائو
  • سازنده: کارگیل

Gerkens Cacao DB400 یک پودر کاکائو بسیار قلیایی با رنگ تیره عمیق است. برای دادن رنگ قهوه ای تیره به محصولات شیرینی پزی که نوید طعمی غنی از شکلات را می دهد.

قیمت پودر کاکائو کارگیل

از آنجایی که هزینه های تولید در هلند بالا است. قیمت پودر کاکائو کارگیل نیز بالاتر از پودر کاکائو آفریقایی است. البته دلیل این تفاوت قیمت کیفیت بالای پودر کاکائو هلندی است. قیمت پودر کاکائو کارگیل با توجه به نوع کد و خرید جزئی و عمده متفاوت است. بهترین راه برای اطلاع از لیست قیمت پودر کاکائو CARGILL GERKENZ مراجعه به سایت های فروش اینترنتی می باشد. در صورت خرید مستقیم این پودر از واردکنندگان اصلی؛ واسطه های فروش حذف شده اند و شما هزینه کمتری خواهید پرداخت.

پودر کاکائو DB400 هلندی

فروش پودر کاکائو کارگیل با ارزان ترین قیمت

بهتر است پودر کاکائو هلندی اصل را از مراکز معتبر خریداری کنید; زیرا عده ای سودجو پودر کاکائو تقلبی را در بازار می فروشند.
مجموعه تجاری سورن محصولات خود را به صورت عمده و با علامت تایید سلامت به فروش می رساند. برای اطلاعات بیشتر با واحد پشتیبانی سورن تماس بگیرید.

در مجموعه  سورن علاوه بر انواع پودر کاکائو، کنجد، پودر نارگیل، پودر قهوه، لسیتین، پودر ژلاتین، سی ام سی (پودر ثعلب) ،گوارگام و ده ها ماده اولیه دیگر توزیع می شود که در قسمت های مختلف این سایت توضیح داده شده است و اگر شما تولید کننده شیرینی پزی هستید توصیه می کنیم این مطالب را نیز مطالعه کنید.

Gerkens Cacao DB400 یک پودر کاکائو بسیار قلیایی با رنگ تیره است. برای دادن رنگ قهوه ای تیره به محصولات شیرینی پزی که نوید طعمی غنی از شکلات را می دهد استفاده می شود.

مشخصات پودر کاکائو هلندی

پودر کاکائو هلندی در دو نوع قلیایی و طبیعی تولید می شود. این دو نوع پودر کاکائو روش های تولید، طعم، عطر و رنگ متفاوتی دارند. همچنین قیمت این پودرهای کاکائو متفاوت است. پودر کاکائو قلیایی معمولاً گرانتر از پودر کاکائو طبیعی است. زیرا پودرهای کاکائو قلیایی دارای افزودنی به نام کربنات پتاسیم هستند. این ماده اسیدیته کاکائو طبیعی را کاهش می دهد و طعم و عطر پودر کاکائو را ملایم می کند. همچنین پودر کاکائو قلیایی رنگ تیره تری دارد.

پودر کاکائو کارگیل در دو نوع طبیعی و قلیایی موجود است. بنابراین قیمت پودر کاکائو CARGILL GERKENZ متفاوت است. البته بیشتر نمونه های قلیایی این محصول با کدهای مختلف در تولیدات ایرانی استفاده می شود.

به طور کلی از ویژگی های پودر کاکائو هلندی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طعم و عطر مطبوع و مطبوع
  • داشتن نشان گواهی مواد غذایی
  • دارا بودن استانداردهای لازم
  • داشتن درصد چربی مناسب
  •  رنگ یکنواخت و …

پودر کاکائو DB400 هلندی

موارد استفاده از پودر کاکائو کارگیل هلندی

موارد استفاده از پودر کاکائو هلندی کارگیل بسیار گسترده است. از این محصول در تولید انواع محصولات غذایی استفاده می شود. از مهم ترین کاربردهای این نوع پودر کاکائو هلندی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید شیرینی و کیک کاکائویی

  • تولید برخی از انواع بیسکویت

  • تولید انواع شکلات و تافی

  • تولید بستنی کاکائویی

  • تولید برخی از لبنیات مانند شیر کاکائو و…

برای تولید محصولات غذایی می توان از کدهای مختلف کارگیل استفاده کرد. انتخاب کد مناسب با توجه به نوع محصول تولیدی تعیین می شود. قیمت پودر کاکائو کارگیل با توجه به کد آن متفاوت خواهد بود. هر کد دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی است. تولید کنندگان از کدهای مختلف این محصول با رنگ های تیره و روشن استفاده می کنند.

پودر کاکائو DB400 هلندی

 

Call Now Buttonمشاوره + قیمت