مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

مرکز پخش شکلات تهران

آنچه در این مقاله میخوانیم...

انواع شکلات ایرانی در مرکز پخش شکلات تهران
قیمت شکلات مغزدار

مرکز پخش شکلات تهران ، گروه شکلات ایران، با بهره مندی از کادر مجرب و با دانش خود در تولید، تامین و بازرگانی انواع شکلات، سبدی از بهترین شکلات های ایرانی و خارجی را با شرایط وبژه و قیمت های عمده درب کارخانه برای انواع شکلات ایرانی و قیمت های عمده مستقیم وارداتی از کشور ترکیه برای انواع شکلات های خارجی معروف و معتبر را برای خریدارانو فعالان عرضه پخش  و فروش عمده شکلات فراهم آورده است.

مرکز پخش شکلات تهران

گروه شکلات ایران، مرکز پخش شکلات تهران و شهرستان،  با سوابق تولیدی و روابط گسترده با کارخانجات مطرح تولید شکلات داخلی و همچنین بهره مندی از زیر مجموعه بازرگانی خود شرکت بازرگانی سورن، نماینده صادرات و واردات مجموعه شکلات ایران، جهت واردات بهترین و معتبرترین شکلات های خارجی در ایران، فرصت بسیار مناسبی را جهت همکاری با فروشندگان شکلات در ایران و سایر کشورهای ذنیا فراهم آورده است. برای اطلاعات بیشتر جهت آشنایی و نحوه ثبت و درخواست سفارشات با ما در تماس باشید.

مرکز پخش شکلات تهران

انواع شکلات ایرانی در مرکز پخش شکلات تهران

انواع شکلات های ایرانی از معتبرتیرن، با کیفیت ترین و مناسب ترین قیمت ها شامل برندهای آیدین، آیتن، برنوتی، تاکر و یامان در تنوع زیر:

مرکز پخش شکلات تهران

همچنین انواع شکلات خارجی معتبر و با کیفیت شامل شکلات های:

مرکز پخش شکلات تهران

ارسال سفارشات شکلات عمده تهران و شهرستان از طریق گروه شکلات ایران، مرکز پخش شکلات تهران، با کمترین هزینه ها و از طریق باربری های طرف قرارداد در سریع ترین زمان از دیگر خدمات مجموعه به شمار می رود. برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت