مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

مرکز پخش شکلات نوروز ترکمنستان کارتنی ۳۰۰۰ گرمی Nowruz

آنچه در این مقاله میخوانیم...

قیمت شکلات نوروز در بازار ایرانفروش شکلات نوروز در بسته بندی :درباره شکلات نوروز ترکمنستانخرید آنلاین شکلات نوروزنمایندگی شکلات نوروز ترکمنستان در تهرانپخش شکلات ژله ای نوروزکارخانه شکلات نوروز ترکمنستانفروش شکلات نوروز کیلویی در کارتن
پخش شکلات خارجی

پخش شکلات نوروز ، واردات شکلات نوروز ، خرید عمده شکلات نوروز ، بهترین قیمت شکلات نوروز در ایران ، فروش شکلات نوروز فله ، شکلات Nowruz

شکلات نوروز ترکمنستان به عنوان یکی از شکلات های اصلی و شناخته شده از انواع شکلات های خارجی در ایران محسوب می شود. شکلات Nowruz شکلاتی با سابقه و بسیار محبوب در ایران می باشد که بدون اغراق می توان گفت تقریبا همه دوستدران و مصرف کنندگان شکلات ، آن را می شناسند. بنابراین تقریبا در همه فروشگاه های شکلات و شیرینی و بازاهای سنتی شکلات فله و مراکز پخش شکلات نوروز یافت می شود و مصرف کنندگان آن در هر کجای ایران باشند به راحتی برای خرید به آن دسترسی دارند.

قیمت شکلات نوروز

قیمت شکلات نوروز در بازار ایران

نکته قابل توجه و بسیار مهم قیمت شکلات Nowruz  می باشد. شکلات نوروز با این که یک شکلات خارجی در ایران محسوب می شود و جزو دسته شکلات های وارداتی است از لحاظ قیمتی نسبت به بسیاری از شکلات های خارجی و حتی ایرانی ارزان تر بوده و یکی از دلایل اصلی محبوبیت و فروش شکلات نوروز د رحجم بسیار بالا نیز همین مورد است. قیمت فروش جزیی شکلات نوروز در بازار به دلیل نوسانات همواره در حال تغییر است و ارائه قیمت دقیق مدت دار برای این محصول امکان پذیر نیست. اما گروه شکلاتیران ، با تکیه بر کارشناسان زبده در بازرگانی و ارتباطات با دفاتر خارجی خود در ترکمنستان ارائه بهترین قیمت شکلات نوروز در بازار با قیمت همکار برای فروش فله و عمده امکان پذیر ساخته است. برای کسب اطلاعات بیشتر د راین خصوص با واحد فروش و پشتیبانی تماس حاصل نمایید.  پخش شکلات نوروز به صورت دو نوع در بازار ایران موجود و قابل عرضه است.

قیمت شکلات نوروز

فروش شکلات نوروز در بسته بندی :

  • بسته بندی های ۳۰۰۰ گرمی پلاستیکی فله
  • کارتن های ۳۰۰۰ گرمی فله

برای آن دسته از مشتریان و فروشگاه های فعال در شهرستان ها ، حالت بهتر برای جلوگیری از ایجاد صدمات فیزیکی و از بین رفتن محصول ، ما خرید به صورت کارتنی را پیشنهاد می نماییم. برای فروش شکلات نوروز با واحد فروش و بازرگانی شکلات نوروز با مشاره تماس های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

قیمت شکلات نوروز

درباره شکلات نوروز ترکمنستان

 شکلات نوروز محصول کارخانه حصار ترکمنستان است و این کارخانه علاوه بر این شکلات ، تولید کننده انواع دیگری نیز هست که بعضا در بازار ایران نیز موجود هستند. اما همانطور که عنوان شد عمده محصول شناخته شده در بازار ایران و بسیاری از کشورهای خارجی شکلات  Nowruz  است. مغز ژله ای و روکش کاکائویی نرم آن با فرمول خاص که طعم دلچسبی برای آن ایجاد کرده است، از دلایل خاص بودن آن است.

قیمت شکلات نوروز

خرید آنلاین شکلات نوروز

گروه شکلاتیران با توجه به پراکندگی و گستره مشتریان خود در سراسر کشور از شمال و جنوب الی شرق و غرب ، به دلیل لیجاد رضایت خاطر بیشتر مشتریان گرامی و صرفه جویی در زمان و هزینه های حمل و نقل و سفر، خرید آنلاین شکلات نوروز را برای مشتریان عمده فروش و فروشگاه های شکلات و شیرینی امکان پذیر ساخت است. همکاران و مشتریان گرامی ما می توانند از طریق ثبت سفارش در همین سایت و یا تماس با واحد فروش و پشتیبانی اقدام به خرید آنلاین شکلات نوروز نمایند. با ما در ارتباط باشید.

خرید شکلات نوروز

 

نمایندگی شکلات نوروز ترکمنستان در تهران

یکی از راه های مطمئن برای خرید شکلات نوروز با بهترین قیمت که هم از نظر اعنبار و اصلیت و هم تاریخ انقضا معتبر باشد ، خرید از نمایندگی شکلات نوروز ترکمنستان در تهران می باشد. نمایندگی شکلات نوروز در تهران علاوه بر تهران ، با مراکز پخش و فروشگاه های سراسر کشور در ارسال سفارشات مربوطه همکاری می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر جهت سفارشات می توانید با واحد فروش در تماس باشید.

نمایندگی شکلات نوروز

پخش شکلات ژله ای نوروز

شکلات نوروز همانطوری که عنوان شد ، از مغز عسلی ژله ای بسیار نرم و روکش کاکائویی با کیفتی تهیه شده است. اگر شکلات نوروز را تازه خریدارای و مصرف نمایید، نرمی و لطافت آن را حس خواهید کرد. از این رو خیلی ها در بازار این محصول را شکلات ژله ای نورور می نامند. برای پخش شکلات ژله ای نوروز به صورت آنلاین هم می توانید از طریق ثبت سفارشات در سایت اقدام نمایید.

پخش شکلات نوروز

کارخانه شکلات نوروز ترکمنستان

شکلات نوروز نام خود را از نوروز باستانی ایران گرفته است. ترکمنستانی ها نیز ایام عید و نوروز ایرانی را جشن می گیرند و ایام خجسته ای برای آن ها به حساب می اید. کارخانه شکلات نوروز ترکمنستان نیز که علاوه بر شکلات nowruz محصولاتی دیگر نظیر ویفر نوروز هم دارد، با نام کارخانه هاسار در عشق اباد مشغول فعالیت و تولید شکلات نوروز می باشد. کارخانه هاسار محصولات خود را از طریق تاجران در مرزهای مشترک در ایران عرضه می نماید و با بازاریابی و ارائه محصولات با کیفیت توانسته است ، سهم خوبی از بازار شکلات خارجی در ایران را به دست آورد.

 

فروش شکلات نوروز کیلویی در کارتن

کارخانه هاسار ترکمنستان محصولات خود را فقط در کارتن های ۳ کیلویی مخصوص با علامت هاسار وارد می نماید. لذا برای خرید و فروش شکلات نوروز کیلویی به صورت اصل فقط شکلات نوروز کیلویی در کارتن مجاز می باشد.

شکلات نوروز کیلویی

Call Now Buttonمشاوره + قیمت