مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

پخش سراسری عمده و فروش تافی آیتن

آنچه در این مقاله میخوانیم...

فروش تافی ایتن به منظور صادراتپخش تافی آیتن در انواع مختلففروش تافی ایتن مدل رولن، از پر فروش های ایتنقیمت فروش تافی آیتن میوه ای
تافی کیلویی

فروش تافی آیتن به عنوان یکی از پرفروش ترین تافی های داخلی و صادراتی برای تاجران فعال در حوزه شکلات ایرانی پیشنهاد می شود. شرکت تافی آیتن فعالیت خود را در تواید انواع تافی و تافی میوه ای و تافی ترش در تبریز شروع کرده است این شرکت با استفاده از مواد باکیفیت و دستگاه های مدرن اقدام به تولید محصول با کیفیت با قیمت مناسب کرده است و در حال حاضر محصولات خود را طبق استاندارد تولید و روزانه روانه بازار میکند.

فروش تافی ایتن به منظور صادرات

از جمله شکلات و تافی ایرانی مناسب برای صادرات به کشور های عراق و افغانستان و … تافی های آیتن می باشد که علاوه برتنوع زیاد و بسته بندی های متنوع از قیمت های بی نظیری برخوردار است. اکثر کشور های نام برده شده برای صادرات به دنبال محصولات با کیفیت و قیمت مناسب می باشند و دارای نمایندگی نباشند . به همین دلیل تافی های آیتن در طعم های مختلف برای این امر بسیار مناسب می باشند.

فروش تافی آیتن

پخش تافی آیتن در انواع مختلف

انواع تافی آیتن در طعم های میوه ای و ترش و تافی مغزدار تولید میشوند که نمونه هایی از آن را در عکس های زیر به نمایش گذاشته شده است تا مشتریان بتوانند با شناخت کامل از این محصول اقدام به سفارش نماییند.

فروش تافی ایتن مدل رولن، از پر فروش های ایتن

یکی دیگر از محصولات پر طرفدار در بازار تافی کاکائویی رولن آیتن و رولن میوه ای آیتن می باشد که در بسته بندی های مختلف به صورت فله برای خریداران عمده در نظر گرفته شده است شما میتوانید از طریق این سایت و شماره های درج شده در سایت برای خرید عمده و صادرات با ما در ارتباط باشید و خرید خود را با ارتباط با این مرکز به انجام برسانید.

فروش تافی آیتن

قیمت فروش تافی آیتن میوه ای

قیمت شکلات تافی میوه ای آیتن به صورت مستقیم از درب کارخانه با شرایط ویژه توسط این مرکز انجام می شود لذا قیمت تافی رولن و تافی میوه ای آیتن برای خریداران عمده از این شرکت با شرایط ویژه ای همراه است در خصوص اطلاعات بیشتر با واحد فروش و مشاوره ما در تماس باشید.

فروش تافی آیتن

Call Now Buttonمشاوره + قیمت