مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

پخش شکلات مغزدار میوه ای ۳ کیلویی فله ایرانی از کارخانه

آنچه در این مقاله میخوانیم...

خرید شکلات مغزدار میوه ای فله 3 کیلوییانواع شکلات تافی ها برای فروش داخلی و صادراتقیمت شکلات مغزدار میوه ای فله (تافی میوه ای )
قیمت تافی ترش میوه ای

خرید شکلات مغزدار میوه ای فله ایرانی از کارخانه با بهترین قیمت ایران و همچنین تنوع بالا برای خریداران عمده و فعالان پخش شکلات مغزدار فله در ایران و سایر کشورها امکان پذیر است.

شکلات مغزدار میوه ای فله یا همان تافی شکلات مغزدار  در انواع مختلفی تولید و بسته بندی می شود. از انواع بسته بندی های شکلات مغزدار میوه ای فله  می توان به پرفروش ترین و پرتقاضاترین آنها یعنی بسته بندی های ۱۰۰۰ گرمی ، ۳۰۰۰ گرمی و کارتن ۱۲ کیلویی اشاره کرد.

شکلات مغزدار میوه ای فله

خرید شکلات مغزدار میوه ای فله ۳ کیلویی

از آنجاییکه که خرید شکلات مغزدار میوه ای فله ، در وزن های بالا و حجم های عمده خریدارای میشود و مخصوصا برای صادرات و حجم فروش کانتینری استفاده می شود ، لذا موجود تنوع در آن می تواند به افزایش فروش و پرکردن تنوع سبد خرید کمک نماید تا فروشنده بتواند محصول خود را راحت تر خرید و فروش نماید.

از این رو تولید شکلات مغزدار میوه ای و سایر انواع شکلات تافی ما در انواع مختلف شرایط را برای همکاران  و مشتریانمان راحت تر نموده است. یکی از پرتقاضا ترین انواع بسته بندی نیز شکلات مغزدار میوه ای فله ۳ کیلویی است که در کنار سایر انواع تولید و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

انواع شکلات تافی ها برای فروش داخلی و صادرات

برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با محصولات ما انواع شکلات مغزدار و تافی میوه ای ها را حضورتان معرفی می نماییم.

  • شکلات مغزدار در انواع طعم و رنگ  بسته بندی متنوع (تافی مغزدار)
  • انواع تافی شکلاتی و کاکائو
  • انواع شکلات میوه ای فله در طعم های موز ، سیب ، آلبالو و غیره
  • تافی شیری
  • تافی کره ای
  • انواع شکلات ترش میوه ای
  • انواع تافی شکلات رولن عمانی
  • انواع آبنبات مغزدار پاستیلی
  • غیره

شکلات مغزدار میوه ای فله

قیمت شکلات مغزدار میوه ای فله (تافی میوه ای )

یکی از عوامل موفقیت در محبوبیت و فروش بالای شکلات میوه ای مغزدار و انواع تافی ها ، قیمت شکلات میوه ای و تافی است. این دسته از شکلات ها علاوهبر کیفیت مناسب و تنوع بالا ، دارای قیمت بسیار مناسبی هم هستند. ما نیز با درک بازار و مشتریان با ارائه بهترین قیمت شکلات میوه ای مغزدار و انواع تافی میوه ای که بسیار مناسب برای فروش داخلی و صادرات است ، شرایط خوبی را برای همکاری با مشتریان عمده فروش که در بازار فروش انواع شکلات در داخل فعالیت می نمایند و نیز صادرات شکلات و تافی  برای صادرکنندگان ایرانی و تاجران خوبی فراهم نموده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

شکلات مغزدار میوه ای فله

 

Call Now Buttonمشاوره + قیمت