مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

پودر نارگیل اصلی اندونزی وارداتی | Indonesia | Soren

آنچه در این مقاله میخوانیم...

واردات پودر نارگیل از اندونزی و سریلانکاقیمت پودر نارگیل پرچربخرید پودر نارگیل اصلی وارداتی
پودر نارگیل اصلی وارداتی

پودر نارگیل اصلی وارداتی

نارگیل یکی از غنی‌ترین محصولات غذایی است. این میوه حاوی مقدار زیادی ویتامین و املاح معدنی همچون پتاسیم، فسفر منگنز، روی، کلسیم و آهن می‌باشد. از میوه درخت نارگیل مواد غذایی مختلفی تولید می‌شود. یکی از اصلی‌ترین مواد تهیه‌شده از این میوه، پودر نارگیل است. پودر نارگیل دارای انواع و برندهای مختلفی است و در دو نوع پرچرب و کم‌چرب تولید می‌شود. ازآنجایی‌که تعداد درختان نارگیل ایران محدود است، بیشتر پودر نارگیل مصرفی کشور از طریق واردات تأمین می‌شود. برای خرید پودر نارگیل اصل واردتی بهتر است به مراکز معتبر مراجعه نمایید تا از کیفیت محصول مطمئن شوید.

واردات پودر نارگیل از اندونزی و سریلانکا

واردات پودر نارگیل

پودر نارگیل توسط کشورهای مختلفی همچون سریلانکا، اندونزی، ویتنام و فیلیپین تولید می‌شود؛ بنابراین در بازار ایران انواع برندهای خارجی پودر نارگیل موجود است. پودر نارگیل یکی از مواد اولیه شکلات‌سازی و شیرینی سازی است. از این پودر بیشتر به‌عنوان چاشنی و طعم‌دهنده استفاده می‌شود. از پودر نارگیل برای مصارف خانگی و تزئین مواد غذایی نیز استفاده می‌شود. واردات پودر نارگیل از طریق کشورهای مختلفی انجام می‌شود. برندهای ترک یکی از انواع پودر نارگیل اصلی وارداتی محسوب می‌شوند. شرکت ام تی رویال ترکیه یکی از شرکت‌های معتبر صادراتی شناخته‌شده است. این شرکت بیشتر مواد اولیه شکلات‌سازی را مانند پودر کاکائو، کره کاکائو و پودر نارگیل را تأمین می‌کند. می‌توان انواع پودرهای نارگیل چرب و خشک را از طریق این شرکت وارد کرد.

قیمت پودر نارگیل پرچرب

قیمت پودر نارگیل پرچرب

پودر نارگیل دارای دو نوع پرچرب و کم‌چرب است. پودر نارگیل پرچرب از ارزش غذایی بیشتری برخوردار است. به همین دلیل قیمت پودر نارگیل پرچرب بیشتر از پودر کم‌چرب می‌باشد. در صنایع غذایی بیشتر از پودر نارگیل کم‌چرب استفاده می‌شود چراکه میزان رطوبت آن کم است و همین رطوبت کم باعث ماندگاری بیشتر مواد غذایی می‌شود. از پودرهای نارگیل چرب بیشتر در صنایع آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود. به‌طورکلی میزان قیمت پودرهای نارگیل با توجه به نوع بسته‌بندی، روش خرید، نوع کشور تولیدکننده و برند آن متفاوت است؛ اما اگر این پودر را از واردکننده اصلی خریداری نمایید، با حذف واسطه‌های فروش هزینه کمتری متقبل خواهید شد.

خرید پودر نارگیل اصلی وارداتی

خرید پودر نارگیل اصلی وارداتی

برای خرید پودر نارگیل اصلی وارداتی بهتر است به مراکز معتبر مراجعه نمایید. تا باکیفیت‌ترین پودر نارگیل را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. سورن یکی از واردکنندگان اصلی انواع برندهای پودر نارگیل مرغوب می‌باشد. این مجموعه محصولات خود را به‌صورت عمده و با نازل‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. محصولات سورن بر طبق استانداردهای لازم تولیدشده و دارای نشان تأییدیه سلامت هستند. به همین دلیل از کیفیت خوب و ماندگاری بالایی برخوردارند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت