مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

کانال تلگرام عمده فروشی لوازم قنادی | t.me/chocolatiran

آنچه در این مقاله میخوانیم...

کانال تلگرام عمده فروشی لوازم قنادی t.me/chocolatiranلیست مواد مورد نیاز قنادی ها و مشخصات کلی آنهامرکز فروش لوازم قنادی در تهرانt.me/chocolatiran
کانال تلگرام عمده فروشی لوازم قنادی

مشتریان محترم با مراجعه به کانال تلگرام عمده فروشی لوازم قنادی بازرگانی سورن t.me/chocolatiran  می توانند از محصولات جدید مجموعه و اطلاعات تکمیلی آنها اطلاع پیدا نمایند.

کانال تلگرام عمده فروشی لوازم قنادی

شرکت بازرگانی Soren ارائه دهنده بهترین مواد اولیه در تهران است و این محصولات را با تضمین کیفی به دیگر شهرهای کشور نیز ارسال می نماید. از مواد اولیه ای که تقاضا برای خرید فله ای آنها بالا است می توان به پودر کاکائو،شکلات تخته ای ، پودر نارگیل، روغن جایگزین کره کاکائو و … اشاره کرد.

این مواد اولیه وارداتی هستند و از بهترین تولید کنندگان خریداری شده اند. در رابطه با محصولات وارداتی، توجه به اصل بودن آنها اهمیت زیادی دارد و تولید کنندگان حرفه ای نیز که حجم تولید بالایی دارند نسبت به اصالت محصولات خارجی حساس هستند و مایلند با بهترین مواد اولیه کار کنند.

از طرفی برای تولید و عرضه محصولات غذایی مرغوب در کشور بایستی بهترین مواد اولیه به کشور وارد شود که بخش قابل توجهی از این واردات توسط بازرگانی ها صورت می گیرد. با ما همراه باشید تا شما عزیزان را در جریان انواع لوازم قنادی موجود در مجموعه آشنا نماییم.

کانال تلگرام عمده فروشی لوازم قنادی t.me/chocolatiran

کانال تلگرام عمده فروشی لوازم قنادی

با عضویت در کانال تلگرام عمده فروشی لوازم قنادی t.me/chocolatiran می توانید از محصولات جدید مطلع شوید و در اسرع وقت نسبت به رزرو و ثبت سفارش مواد لازم خود اقدام نمایید. هم اکنون، فروش فله ای لوازم مورد نیاز قنادی در حال انجام است و افراد می توانند با خرید آنها در تناژ بالا از تخفیفات در نظر گرفته شده نیز بهره مند شوند و محصولات را با قیمت عمده ای خریداری نمایند.

 

لیست مواد مورد نیاز قنادی ها و مشخصات کلی آنها

لیست مواد مورد نیاز قنادی ها و مشخصات کلی آنها

در زیر به لیست مواد مورد نیاز قنادی ها و مشخصات کلی آنها اشاره نموده ایم:

  • پودر کاکائو (ارائه شده در برندهایی مانند آلتین مارکا، جامبی، روچر، کارگیل، فاواریچ اپرا، ناترا و …)
  • پودر نارگیل (این محصول تولید سریلانکا است و در هر دو مدل خشک و چرب عرضه می شود که با استفاده از پودر نارگیل چرب می توان شیرینی های خوش طعمی همچون شیرینی نارگیلی تولید کرد.)
  • کرم کاکائو (جهت زیباسازی و عطر دهی به تولیدات قنادی ها مورد استفاده قرار می گیرد و از نظر کیفیت بسیار عالی می باشد.)
  • پودر ژلاتین (مدل گاوی و حلال آن که کیفیت خوبی دارد آماده ارسال به قنادی های سراسر کشور است.)
  • روغن سی بی اس (در انواع قالبی و پوششی موجود است.)
  • شکلات تخته ای (در رنگ ها و طعم های مختلف موجود است.)
  • بیشتر بخوانید: پودر ژلاتین

مرکز فروش لوازم قنادی در تهران

t.me/chocolatiran

مرکز فروش لوازم قنادی در تهران

شرکت سورن، مرکز فروش لوازم قنادی در تهران و بورس وسایل شیرینی پزی است که محصولات مصرفی این صنف را با بهترین قیمت و کیفیت تضمین شده در اختیار آنها قرار می دهد.

ارسال محصولات لوازم قنادی به سراسر کشور امکان پذیر است و با بهترین بسته بندی و باربری صورت می گیرد.

انواع شکلات نیز که یکی از مواد عرضه شده در قنادی ها است در تنوع بسیار بالایی موجود بوده و این مراکز می توانند به این شکلات های وارداتی پر فروش نیز دسترسی داشته باشند و با فروش آنها به سود مطلوبی دست یابند.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت