مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

کریمر قهوه ارزان قیمت | ترکیبات کریمر چیست؟

آنچه در این مقاله میخوانیم...

کریمر قهوه ارزان قیمتکریمر قهوه ارزان قیمتکریمر چیست؟کریمر قهوه ارزان قیمتکریمر قهوه از چه ترکیباتی تشکیل شده است؟کاربرد کافی کریمرکریمر قهوه ارزان قیمتمرکز خرید عمده فروشی ارزان کریمر در ایران
کریمر قهوه ارزان قیمت

کریمر قهوه ارزان قیمت

کریمر قهوه ارزان قیمت را می توانید از نمایندگی های شرکت پخش قهوه در سراسر کشور تهیه نمایید. وب سایت های شرکت سورن همیشه بهترین قیمت کریمر قهوه (خامه قهوه) را به صورت عمده به مشتریان ارائه می دهند.

امروزه بسیاری از مردم قهوه خود را با محصولاتی که به طور خاص به عنوان کریمر قهوه نامیده می شوند، غلیظ می کنند. این محصولات به صورت پودر قهوه، مایعات منجمد و … هستند و اکثر این گزینه ها غیر لبنی هستند. در واقع، آنها معمولاً اصلاً کرم یا خامه نیستند، به همین دلیل است که اغلب به آنها “سفید کننده های قهوه” می گویند.

کریمر قهوه ارزان قیمت

کریمر چیست؟

در دنیای قهوه به خامه یا ماده شیری رنگی که به قهوه یا چای اضافه می شود، «کریمر» می گویند.

گزینه های خامه ای قهوه لبنی و غیرلبنی به ظاهر بی پایان وجود دارد که می تواند طعم هر فنجان قهوه را بهبود بخشد. با گزینه های زیادی که وجود دارد، تصمیم گیری در مورد بهترین نوع کرم قهوه برای شما دشوار است.

خامه‌های غیر لبنی که معمولاً سفیدکننده‌های قهوه نامیده می‌شوند، مواد مایع یا دانه‌ای هستند که برای جایگزینی شیر یا خامه به عنوان افزودنی به قهوه، شکلات داغ یا سایر نوشیدنی‌ها در نظر گرفته می‌شوند.

آنها حاوی لاکتوز نیستند، بنابراین معمولا به عنوان غیر لبنی توصیف می شوند، اگرچه بسیاری از آنها حاوی کازئین، پروتئینی است که از شیر به دست می آید.

تفاوت اصلی بین کریمر قهوه مایع و پودری در نحوه نگهداری آنهاست. کرم پودر قهوه را می توان در کمد نگهداری کرد و نیازی به نگهداری در یخچال نیست. اما بیشتر مایعات پس از باز شدن باید در یخچال نگهداری شوند.

کریمر قهوه ارزان قیمت

کریمر قهوه از چه ترکیباتی تشکیل شده است؟

کریمر مخلوطی مایع یا دانه‌ای است که به قهوه، چای، شکلات داغ و سایر نوشیدنی‌ها به عنوان جایگزین شیر یا خامه اضافه می‌شود و در واقع روغنی گیاهی است که به روش های مختلف تهیه می شود و کاربردهای فراوانی دارد.

برای القای احساس چربی، کرم های لبنی اغلب حاوی روغن های گیاهی هیدروژنه هستند، اگرچه کرم های سفید کننده/سفیدکننده های بدون چربی نیز در دسترس هستند. سایر ترکیبات رایج عبارتند از شربت ذرت جامد و سایر شیرین کننده ها یا طعم دهنده ها و همچنین کازئینات سدیم.

مانند سایر محصولات غذایی فرآوری شده، نسخه های کم کالری و کم چرب برای خامه های غیر لبنی موجود است. افرادی که به شیر حساسیت دارند باید توجه داشته باشند که کرم های غیر لبنی ممکن است حاوی سدیم کازئینات باشند که از مشتقات پروتئین شیر است.

مواد تشکیل دهنده پودر سفید کننده یا انواع دیگر سفید کننده قهوه عبارتند از آب، شربت ذرت (عصاره یا شربت ذرت)، سویای هیدروژنه، روغن پنبه دانه، کازئینات سدیم، فسفات پتاسیم (دی پتاسیم فسفات) و کاراگینان.

شامل سه ماده اصلی است: شکر (یا شیرین کننده مصنوعی)، روغن و غلیظ کننده. گاهی اوقات شرکت ها سعی می کنند مواد سالم را انتخاب کنند، اما اغلب این کار را نمی کنند. به همین دلیل مهم است که هنگام خرید کرم، مواد تشکیل دهنده آن را بررسی کنید. کمتر احتمال دارد که مستقیماً از شیر یا خامه واقعی ساخته شوند.

سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) اعلام کرده است که محصولات حاوی کازئینات سدیم ممکن است حاوی مقادیر کمی لاکتوز باشند. البته برای یک وعده غذایی معمولی، مقادیر آن برای ایجاد عدم تحمل لاکتوز در افراد بسیار کم است.

کریمر قهوه ارزان قیمت

کاربرد کافی کریمر

انسان به نوشیدنی ها علاقه زیادی دارد و در طول تاریخ انواع نوشیدنی ها را تولید و استفاده کرده اند. علاوه بر خود نوشیدنی، افزودنی های غذایی زیادی برای لذت بردن بیشتر نوشیدنی ها تولید شده است.

خامه غیر لبنی به نام کریمر یا کافی کریمر، جایگزینی برای شیر یا خامه به عنوان افزودنی به قهوه، چای، شکلات داغ یا سایر نوشیدنی ها است. آنها حاوی لاکتوز نیستند، بنابراین معمولا به عنوان غیر لبنی توصیف می شوند، اگرچه بسیاری از آنها حاوی کازئین، پروتئینی است که از شیر به دست می آید.

این ترکیبات نیازی به نگهداری در یخچال ندارند و در مکان هایی که یخچال وجود ندارد قابل استفاده و نگهداری می باشند. برخی از خامه های غیر لبنی حاوی شیرین کننده ها و طعم دهنده هایی مانند وانیل، فندق یا خامه ایرلندی هستند. مانند سایر محصولات غذایی فرآوری شده، نسخه های کم کالری و کم چرب برای خامه های غیر لبنی موجود است.

در دنیای قهوه به خامه یا ماده شیری رنگی که به قهوه یا چای اضافه می شود، «کریمر» می گویند.

کریمر قهوه ارزان قیمت

مرکز خرید عمده فروشی ارزان کریمر در ایران

 

اکثر مراکز خرید و فروش پودر قهوه سفید کننده و سایر مواد شیمیایی در تهران و فروشندگان پودر قهوه خامه ای.

در اکثر استان ها و شهرستان ها از تهران خرید می کنند.

به همین دلیل خرید مواد شیمیایی در صورت امکان از تهران توصیه می شود.

دلایلی که ما به شما پیشنهاد می کنیم از مراکز فروش ما در تهران خرید کنید به شرح زیر است:

اکثر شرکت های وارد کننده کرم قهوه در تهران مستقر هستند.
از آنجایی که خرید پودر کافی در سایر استان ها و شهرستان ها در اکثر موارد از طریق چند واسطه انجام می شود، خرید در تهران از نظر قیمت می تواند مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.

از آنجایی که شما به تامین کننده اصلی کالا در تهران نزدیکتر هستید و اکثر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در تهران قرار دارند،
احتمال اصالت و کیفیت محصول نیز افزایش می یابد.
البته لازم به ذکر است که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح نیستند و باید در خرید این محصول دقت کافی را داشته باشید.

در مجموعه بازرگانی سورن علاوه بر کافی کریمر ، کنجد، انواع پودر کاکائو، پودر نارگیل، پودر قهوه، لسیتین، پودر ژلاتین، سی ام سی (پودر ثعلب) ،گوارگام و ده ها ماده اولیه دیگر توزیع می شود که در قسمت های مختلف این سایت توضیح داده شده است و اگر شما تولید کننده شیرینی پزی هستید توصیه می کنیم این مطالب را نیز مطالعه کنید.

کریمر قهوه ارزان قیمت

Call Now Buttonمشاوره + قیمت