مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

خرید شکلات چیپسی سطلی | کاکائو| وانیل | میوه | ۳۰۰۰ گرمی

آنچه در این مقاله میخوانیم...

خرید شکلات چیپسی سطلیشکلات چیپسی اشکی از کجا بخریم؟مزایای استفاده از شکلات چیپسی مقاوم به حرارتانواع شکلات چیپسی سطلیمعرفی شکلات های تزیینی پرکاربرد شیرینی پزیمشخصات شکلات چیپسی سطلی   مشخصات شکلات تخته ای
شکلات چیپسی سطلی
  1. شکلات چیپسی سطلی

فروش شکلات چیپسی سطلی | کاکائو| وانیل | میوه | ۳۰۰۰ گرمی از کارخانه + ارسال سراسر کشور با قیمت پایه کارتن ۱۲kg به صورت عمده ویژه تولیدکنندگان و قنادی ها صورت می گیرد. تولیدکنندگان به منظور تولید محصولات باکیفیت و خوش طعم از این شکلات نسوز در تولیداتشان استفاده می کنند. این شکلات توسط مواد باکیفیتی در کارخانه تولید می شود و به خاطر نسوز بودن و مقاومت عالی که در برابر حرارت دارد به یکی از شکلات های محبوب تولیدکنندگان تبدیل شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره شکلات های چیپسی ادامه مطلب را از دست ندهید.

خرید شکلات چیپسی سطلی

خرید شکلات چیپسی سطلی

برای خرید شکلات چیپسی سطلی به صورت اینترنتی می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. امکان خرید شکلات نسوز به صورت فله ای در این سایت فراهم شده است. قیمت شکلات چیپسی کارخانه نیز در محدوده مناسبی قرار داشته و محصولات چه از نظر تازگی و طراوت و چه از نظر قیمت شرایط مناسبی دارند.

بنابراین برای سفارش شکلات چیپسی به صورت اینترنتی فقط کافی است فرم مربوط به سفارش محصولات را تکمیل و ارسال نمایید.

توجه داشته باشید برای خرید شکلات با بهترین قیمت بایستی آن را به صورت عمده خریداری کنید. خرید محصول به صورت جزئی شامل قیمت های عمده نمی شود و محصول با نرخ تک فروشی ارائه خواهد شد. به این ترتیب، اگر حجم تولید بالایی دارید، بهترین گزینه قطعا خرید محصولات اولیه به صورت عمده می باشد.

شکلات چیپسی اشکی از کجا بخریم؟

خرید شکلات چیپسی سطلی

این پرسش که شکلات چیپسی اشکی از کجا بخریم یکی از سوالات پرتکرار مطرح شده از سوی کاربران است که اکنون به صورت جامع به آن پاسخ می دهیم. توجه داشته باشید اگر خرید شکلات چیپسی سطلی برای شما مصارف خانگی دارد می توانید این محصول را از تامین کنندگان فعال در سطح شهر خریداری کنید.

در صورتی هم که، این محصول را برای مصارف کاری نیاز دارید و می خواهید آن را به تولیدات خود بیفزایید، قطعاً خرید فله ای آن به نفع شما می باشد و بهتر است محصول را از خود کارخانه و بدون واسطه تهیه نمایید. قیمت شکلات چیپسی با خرید از کارخانه کاهش یافته و به یک قیمت مقرون به صرفه تبدیل می شود.

مزایای استفاده از شکلات چیپسی مقاوم به حرارت

خرید شکلات چیپسی سطلی

از مزایای استفاده از شکلات چیپسی مقاوم به حرارت می توان به تزیین شیرینی جات و دسرهای مختلف اشاره کرد. این شکلات ها در اندازه های ریز و درشت تولید می شوند و از نظر طعم و رنگ نیز تنوع خوبی دارند. از انواع شکلات چیپسی از نظر طعم و رنگ می توان به مدل های کاکائویی، وانیلی و رنگی آن اشاره کرد.

 

این شکلات کوچک رنگی مقاوم به حرارت هم باعث زیباسازی دسرهای مختلف می شود و هم طعم لذیذی در محصولات مختلف ایجاد می کند؛ بنابراین از مزایای خرید شکلات چیپسی سطلی و استفاده از آن در دسرهای مختلف می توان به طعم دهی و زیباسازی آن اشاره کرد. همانطور که در تصاویر نیز مشخص است، این شکلات ها یک ظاهر خاص و زیبا در محصولات تولیدی ایجاد می کنند.

انواع شکلات چیپسی سطلی

شکلات های چیپسی سطلی در انواع طعم ها و رنگ های متنوعی تولید و عرضه می شوند. تولید این محصولات در سطل های ۳۰۰۰ گرمی و کارتن ۱۲ کیلویی بسته بندی و ارائه می شود.

  1. شکلات چیپسی سطلی ۳۰۰۰ گرمی کاکائویی
  2. شکلات چیپسی سطلی ۳۰۰۰ گرمی وانیلی
  3. شکلات چیپسی سطلی ۳۰۰۰ گرمی پرتقالی
  4. شکلات چیپسی سطلی ۳۰۰۰ گرمی توت فرنگی
  5. شکلات چیپسی سطلی ۳۰۰۰ گرمی موزی

معرفی شکلات های تزیینی پرکاربرد شیرینی پزی

خرید شکلات چیپسی سطلی

با معرفی شکلات های تزیینی پرکاربرد شیرینی پزی همراه ما باشید. چندین شکلات صنعتی پرکاربرد در حال تولید و فروش هستند که هر یک از آن‌ها مصارف گسترده ای در صنایع غذایی و بخش شیرینی پزی دارند. از این شکلات های تزیینی می توان به شکلات تخته ای، شکلات سکه ای، شکلات مایع و … اشاره کرد.

این شکلات های لذیذ به خوبی می توانند بر زیبای محصولات شما بیفزایند و باعث خوش طعم شدن آن‌ها شود. برای اطلاع از ویژگی های هر یک از این محصولات می توانید به بخش های دیگر سایت مراجعه نمایید. همچنین می توانید با کارشناس فروش تماس گرفته و از جزئیات جدید هر یک از آن‌ها مطلع شوید.

مشخصات شکلات چیپسی سطلی

نام محصول شکلات چیپسی
وزن فله ای ۳۰۰۰ گرمی
نوع بسته بندی فله سطل ۳ کیلویی
دستورالعمل نگهداری در جای خشک و خنک نگهداری شود.
توصیه مصرف و مقدار با توجه به کاربرد و تراکم
کشور سازنده ایران
برند کام کایا آنیه
محدودیت سنی ندارد
قیمت محصول درب کارخانه نسبت به حجم سفارش
وزن کارتن ۱۲ کیلوگرم
تاریخ انقضا یکسال پس از تولید

   مشخصات شکلات تخته ای

نام محصول شکلات تخته ای
وزن فله ای ۳۰۰۰ گرمی
نوع بسته بندی فله تخته سه کیلویی
دستورالعمل نگهداری در جای خشک و خنک نگهداری شود.
توصیه مصرف و مقدار با توجه به کاربرد و تراکم
کشور سازنده ایران
برند کام کایا آنیه
محدودیت سنی ندارد
قیمت محصول درب کارخانه نسبت به حجم سفارش
تاریخ انقضا یکسال پس از تولید
Call Now Buttonمشاوره + قیمت