مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

قیمت پودر کاکائو اپرا کد OP 9 | کاکائو فرانسه | پودر کاکائو تیره

آنچه در این مقاله میخوانیم...

قیمت پودر کاکائو اپرا کد OP 9 در ایرانقیمت پودر کاکائو اپرا کد OP 9 در ایرانمشخصات پودر کاکائو تیره Opera فرانسهخرید اینترنتی پودر کاکائو اپرا فرانسه کد op9
قیمت پودر کاکائو اپرا کد OP 9

قیمت پودر کاکائو اپرا کد OP 9

قیمت پودر کاکائو اپرا کد OP 9 مطابق با ویژگی های این محصول تعیین شده است. قیمت بسیار مناسب این پودر کاکائو موجب شده است کارگاه ها و کارخانه های تولید کیک و شیرینی، لبنیات و … به سراغ خرید آن بروند. پودر کاکائو Opera یک محصول فرانسوی است که در این کشور با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته از دانه های کاکائو حاصل می گردد. اپرا از نظر کیفیت نیز در گروه پودرهای کاکائو مرغوب قرار دارد. این ویژگی های مثبت منجر به فروش بالا و شهرت جهانی پودر کاکائو اپرا شده است. در ادامه بیشتر درباره این پودر کاکائو وارداتی صحبت کرده ایم. با ما همراه باشید.

 

قیمت پودر کاکائو اپرا کد OP 9 در ایران

قیمت پودر کاکائو اپرا کد OP 9 در ایران

قیمت پودر کاکائو اپرا کد OP 9 در ایران نسبت به پودر کاکائو S9 ترک مناسب تر بوده که این قیمت مناسب با کیفیت بهتر نیز همراه است. بنابراین این پودر کاکائو خارجی هم قیمت پایین تری نسبت به نمونه ترک اش دارد و هم مرغوب تر است و از حیث رنگ نیز به یکدیگر شبیه هستند. این موارد موجب شده تولید کنندگان تمایل بیشتری به خرید پودر کاکائو فرانسوی داشته باشند.

مشخصات پودر کاکائو تیره Opera فرانسه

مشخصات پودر کاکائو Opera فرانسه

در زیر مشخصات پودر کاکائو Opera فرانسه را ذکر نموده ایم:

  • از قیمت مناسبی برخوردار است.
  • کیفیت مطلوب و خوبی دارد.
  • چربی آن بین ۱۰ تا ۱۲ است.
  • در بسته های ۲۵ کیلویی قرار می گیرند.
  • دارای رنگ تیره است.

 

خرید اینترنتی پودر کاکائو اپرا فرانسه کد op9

خرید اینترنتی پودر کاکائو اپرا فرانسه کد op9

در بازرگانی سورن امکان خرید اینترنتی پودر کاکائو اپرا فرانسه کد op9 فراهم شده است.. بیشتر خریداران این پودر کاکائو مایل به خرید آنلاین آن هستند به همین خاطر این بستر جهت آسایش بیشتر خریداران محترم ایجاد شده است. بنابراین این محصول وارداتی که عمده ای فروخته می شود در بسته های ۲۵ کیلویی قرار گرفته و در وزن مدنظر تامین کنندگان گرامی عرضه می گردد.

در واقع، صنایع غذایی کشور به شدت نیازمند این پودر کاکائو است و مشاغل مختلف به طور مداوم این محصول را در وزن بالا سفارش می دهند تا کیفیت محصولات شان حفظ شده و حتی بهتر شود. از آنجایی که کیفیت این پودر کاکائو فرانسوی در سطح بالایی قرار دارد تولید کننده به محض یک بار استفاده از آن به مشتری دائمی اش تبدیل می شود. اگر شما نیز در صنایع غذایی مشغول به فعالیت هستید پیشنهاد می کنم حتما یک بار هم که شده از این پودر کاکائو استفاده نمایید تا از نزدیک شاهد رنگ و طعم مطلوب آن باشید.

برای آشنایی با سایر پودرهای کاکائو وارداتی توصیه می کنم به بخش های دیگر سایت مراجعه نمایید.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت