مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

طرز تهیه شکلات صبحانه سفید خانگی خوشمزه

آنچه در این مقاله میخوانیم...

طرز تهیه شکلات صبحانه شیری در منزلمواد اولیه:طرز تهیه شکلات تخته‌ای سفید در منزلمواد لازم
طرز تهیه شکلات

شکلات سفید به دلیل بافت بسیار نرم و طعم خوشمزه ای که دارد می تواند یک ماده اولیه بسیار مناسب برای آماده ساختن شکلات صبحانه به صورت خانگی باشد که در ادامه طرز تهیه آن بیان می شوداگر شما هم به عنوان یک خانم خانه دارریال مشتاق تهیه شکلات صبحانه در منزلتان و برای عزیزانتان هستید در ادامه با ما همراه باشید تا با یکی از فوق العاده ترین و خوشمزه ترین این دستورات آشنا شوید.

 

برای خرید کرم وانیلی سطلی نیز میتوانید با ما تماس بگیرید.

 

 

طرز تهیه شکلات صبحانه شیری در منزل

مواد اولیه:

 

  • -شکلات تخته ای سفید، ۳۰۰ گرم
  • -وانیل، ۳ قاشق مربا خوری
  • -شیر، ۱/۵ لیوان
  • -خامه سبک صبحانه، ۵ قاشق سوپ خوری سرخالی

 

ابتدا بهتر است شکلات ها را به تکه های کوچکتری تقسیم کنید تا ذوب شدن آنها سریع‌تر صورت گیرد. سپس برای ذوب کردن شکلات، از روش بن ماری و حرارت غیرمستقیم استفاده کنید. این روش باعث می‌شود تا شکلات به آرامی و بدون احتمال سوختن ذوب شود و بافت یکدستی به خود بگیرد.

بعد از ذوب شدن شکلات، نوبت به افزودن خامه می‌رسد. خامه بافت نرم و لذیذی به شکلات می‌بخشد. پس از افزودن خامه، آرام‌آرام مواد را با هم مخلوط کنید تا یکجا شوند. در این مرحله، تدریجاً شیر را به مواد اضافه کرده و به خوبی هم بزنید تا مواد به هم مخلوط شوند و بافت صاف و یکدستی داشته باشند.

آخرین مرحله اضافه کردن وانیل است. وانیل به شکلات یک عطر و طعم خاص می‌دهد که آن را بسیار دلچسب‌تر می‌کند. پس از اضافه کردن وانیل، شکلات آماده را از روی حرارت بردارید و کمی صبر کنید تا حرارت آن کم شود.در مرحله آخر، مناسب است شکلات سطلی را درون یک ظرف شیشه‌ای ریخته و آن را به مدت حداقل سه ساعت در یخچال قرار دهید تا بافت آن، استحکام لازم را بیابد. با این روش، یک شکلات لذت بخش و بافتی عالی خواهید داشت که می‌توانید لذت ببرید.

 

شکلات صبحانه سفید خانگی

 

طرز تهیه شکلات تخته‌ای سفید در منزل

 

مواد لازم

  • کره کاکائو
  • پودر شیر خشک
  • شکر آسیاب شده
  • وانیل

 

1. ابتدا کره‌ی کاکائو را به تکه‌های کوچک خرد کنید.
2. یک کاسه‌ی مقاوم به حرارت را روی یک ظرف آب قرار داده و یک دیگ بخار ساده ایجاد کنید. مطمئن شوید که آب کف ظرف را لمس نکرده و روی حرارت متوسط ​​و کم قرار دارد.
3. تکه‌های کره کاکائو را در کاسه‌ی رویی ریخته و اجازه دهید به آرامی ذوب شوند اما نجوشند.
4. در حین ذوب شدن خوب هم بزنید تا حرارت در کل ظرف یکنواخت پخش شود.
5. بعد از ذوب شدن، پودر قند را به ظرف اضافه کنید و خوب هم بزنید تا شکر حل شود.
6. سپس پودر شیر خشک را اضافه کنید.
7. حالا حرارت را خاموش کنید و مخلوط را در یک غذاساز یا مخلوط کن ریخته و به مدت ۲-۳ دقیقه مخلوط کنید.
8. سپس شکلات سفید را در قالب‌های دلخواه ریخته و در فریزر قرار دهید تا خودش را بگیرد. این کار ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می‌کشد و بعد به یخچال منتقل کنید.

 

نکات مهم:

1. اگر پودر قند کلوخه شده است، بهتر است ابتدا آن را الک کنید، زیرا این موضوع می‌تواند بر روی شکل نهایی شکلات تأثیر بگذارد.
2. در حین ذوب شدن، بهتر است به جای قاشق چوبی از کاردک سیلیکونی یا ویسک استفاده کنید، زیرا قاشق چوبی رطوبت را در خود نگه دارده و روی شکلات تأثیر می‌گذارد.

 

شکلات صبحانه سفید خانگی

 

نحوه نگهداری:

– این شکلات دو هفته در یخچال سالم می‌ماند.
– اگر می‌خواهید برای چند ماه آن را نگه دارید باید آن را در فریزر بگذارید.

پس از تهیه این شکلات سفید خانگی، می‌توانید از آن برای تهیه انواع ترافل مخصوصا در تهیه ترافل نارگیلی استفاده کنید و لذت ببرید.با این روش ساده و آسان، می‌توانید به راحتی شکلات سفید خانگی خود را تهیه کنید و از آن لذت ببرید همچنین میتوانید کرم کاکائو سطلی فندوقی را از برند کام کایا تهیه کنید.