مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

پودر کاکائو هلندی کارگیل ۱۰-۱۲% | جی تی ۵۰

آنچه در این مقاله میخوانیم...

تفاوت پودر کاکائو آلکالایز و طبیعیمشخصات پودر کاکائو کارگیلقیمت پودر کاکائو هلندیخرید عمده پودر کاکائو هلندی کارگیلآنالیز پودر کاکائو کارگیل cbc 10-12%درصد قلیایی پودر کاکائو جی تی 50 هلند چقدر است؟ Ph 7.8پودر کاکائو هلندیواردکنندگان پودر کاکائو هلندی اصلی در بازار
پودر کاکائو هلندی کارگیل

پودر کاکائو هلندی کارگیل

پودر کاکائو یکی از محصولات غذایی است که از آن بیشتر به‌عنوان طعم‌دهنده استفاده می‌شود. این پودر حاوی مقدار زیادی مواد معدنی و ویتامین است و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. پودر کاکائو در صنایع مختلفی مورداستفاده قرار می‌گیرد. تولید محصول لبنی، تولید نوشیدنی و نوشابه، تولید دسر، کیک، شیرینی و شکلات برخی از موارد مصرف پودر کاکائو است. در ایران مقدار تولید پودر کاکائو محدود است. ازاین‌رو بیشتر پودر کاکائو صنایع مختلف از طریق واردات تأمین می‌شود. هلند یکی از کشورهای تولیدکننده و صادرکننده پودر کاکائو به جهان است. پودر کاکائو هلندی کارگیل توسط مراکز مختلفی عرضه می‌شود.

 

تفاوت پودر کاکائو آلکالایز و طبیعی

 تفاوت پودر کاکائو آلکالایز و طبیعی

پودرهای کاکائو در دو نوع آلکالایز و طبیعی تولید می‌شوند. پودر کاکائو طبیعی یا نچرال دارای رنگی روشن است. خام می‌باشد و به آن ماده افزودنی اضافه نشده است. پودر کاکائو آلکالایز در طی مراحل تولید حرارت داده می‌شود. به همین دلیل رنگ آن تیره است. این پودر کاکائو دارای مواد افزودنی است. این مواد افزودنی باعث کاهش اسیدیته کاکائو می‌شود و رنگ و طعم آن را تقویت می‌کند؛ بنابراین تفاوت پودر کاکائو آلکالایز و طبیعی در روش تولید، رنگ و طعم و عطر می‌باشد. پودر کاکائو هلندی کارگیل از نوع آلکالایز است.

مشخصات پودر کاکائو کارگیل

مشخصات پودر کاکائو کارگیل

دارا بودن رنگ تیره، رنگ دهی عالی، طعم و عطر مناسب از مهم‌ترین مشخصات پودر کاکائو کارگیل است. کارگیل یکی از برندهای معتبر اروپایی است که کمپانی آن در کشورهای مختلفی فعالیت می‌کند. اسپانیا، هلند و مالزی از کشورهای تولیدکننده پودر کاکائو کارگیل محسوب می‌شوند. بیشتر تولیدی‌ها و کارخانجات ایرانی از نمونه هلندی آن استفاده می‌کنند. این پودر کاکائو در بسته‌بندی‌های ۲۵ کیلوگرمی و به‌صورت عمده توسط بازرگانی‌ها به فروش می‌رسد. قیمت پودر کاکائو کارگیل نیز با توجه به نوع کشور تولیدکننده متفاوت است.

قیمت پودر کاکائو هلندی

قیمت پودر کاکائو هلندی

قیمت پودر کاکائو هلندی بستگی به عوامل مختلفی همچون مارک و برند، نوع کشور تولیدکننده، نوع پودر کاکائو و درصد چربی دارد. اگر این پودر کاکائو کارگیل را به‌صورت عمده و مستقیم از بازرگانی‌های واردکننده خریداری نمایید از میزان هزینه‌های شما کاسته خواهد شد. جهت اطلاع از قیمت پودر کاکائو کارگیل هلندی با نمایندگی‌های فروش تماس برقرار نمایید. از بهترین و معتبرترین پودر کاکائو های هلندی می توان به پودر کاکائو کارگیل Cargill اشاره کرد. این کاکائو با کدهای زیر در کشور عرضه می شود:

  • پودر کاکائو کارگیل GT50
  • پودر کاکائو کارگیل DJ150
  • پودر کاکائو کارگیل DB82
  • پودر کاکائو کارگیل DB400

خرید عمده پودر کاکائو هلندی کارگیل

خرید عمده پودر کاکائو هلندی کارگیل از طریق بازرگانی سورن امکان‌پذیر است. سورن انواع برندهای معتبر پودر کاکائو خارجی را به‌صورت عمده و با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. تمامی محصولات سورن دارای تأییدیه سلامت و استانداردهای لازم هستند. جهت اطلاع دقیق از مشخصات محصول و ثبت سفارش با واحد فروش سورن در تماس باشید.

خرید عمده پودر کاکائو هلندی کارگیل

آنالیز پودر کاکائو کارگیل cbc 10-12%

شرکت های تولیدی شکلات بسکوییت و کارخانه های کیک و کلوچه و نیز کارگاه های قنادی و … برای خرید مواد اولیه مانند پودر کاکائو برای درک بهتری از محصول و اینکه بدانند آیا محصول با مشخصات فرمول محصول آنها مطابقت دارد یا خیر، نیاز مند داشتن آنالیز پودر کاکائو هستند.

آنالیز پودر کاکائو کارگیل هلندی که دارای cbc 10-12% یا همان درصد چربی با این میزان هست، برای این منظور از کشور سازنده تهیه شده و در اختیار مصرف کنندگان و مشتریان گرامی قرار می گیرد. لذا واحدهای تولیدی به راحتی میتوانند مشخصات آنالیز پودر کاکائو کارگیل را به درخواست خود چک نموده و سپس اقدام به خرید نمایند.

درصد قلیایی پودر کاکائو جی تی ۵۰ هلند چقدر است؟ Ph 7.8

قلیایی بودن پودر کاکائو که واژه ایرانی است در واقع همان آلکالایز بودن آن است. پودر کاکائو به صورت نچرال و طبیعی معمولا روشن تر و کم بوتر است. این خصوصیت باعث میشود در محصول نهایی تیرگی و بوی کافی ایجاد نشود نشود. البته برخی محصولات لبنی و کیک و کلوچه ها بنا بر فرمول خود از پودر کاکائو نچرال ارگانیک یا طبیعی استفاده می کنند که در انبار شرکت سورن موجود است. اما بسیاری دیگر خواستار پودر کاکائو قلیایی تیره یا پودر کاکائو آلکالایزر هستند.

پودر کاکائو کارگیل هلندی جی تی ۵۰ دارای درصد قلیایی ۷٫۳ تا ۷٫۸ % است که باعث طعم تندتر و بوی بیشتر و قابلیت رنگ دهیی بالاتر می شود و به محبوبیت محصول نهایی بسیار کمک شایانی می کند.

پودر کاکائو هلندی

واردکنندگان پودر کاکائو هلندی اصلی در بازار

واردکنندگان پودر کاکائو هلندی اصلی در بازار با وارد کردن قانونی کاکائو کارگیل که از محبوب ترین مواد اولیه صنایع شیرینی شکلات در کشور است، در انبارهای عمومی در تهران پس از ترخیص کالا آن را قرار می دهند. مشتریان نیز می توانند با تماس با واحد فروش شرکت وارد کننده پودر کاکائو نسبت به ثبت سفارش و خرید عمده کاکائو به صورت کیسه های پلمپ اقدام نمایند. واحد فروش بازرگانی مواد اولیه واردکننده کاکائو سورن برای اطلاعات تکمیلی از طریق کارشناسان خود با شما در ارتباط است.

 

Call Now Buttonمشاوره + قیمت