مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

خرید شکلات ایرانی آیتن مستقیم از کارخانه Aitan | صنایع شکوه آذین تبریز

آنچه در این مقاله میخوانیم...

معرفی شرکت شکلات ایرانی آیتن Aitanتولیدات اصلی آیتن Aitanتولید تافیآبنباتقندنباتویفربیسکویتمحصولات شکلات ایرانی آیتن Aitanمحصولات آبنبات و تافی های آیتن Aitanفروش عمده محصولات آیتن با قیمت مناسبصادرات محصولات شرکت آیتن به 25 کشور جهان
شکلات ایرانی آیتن

خرید شکلات ایرانی آیتن ، کارخانه شکلات آیتن ، دفتر فروش شکلات آیتن ، شکلات Aitan

شکلات ایرانی آیتن (صنایع شکوه آذین تبریز) یکی از مطرح ترین کارخانه جات تولید و عرضه شکلات، تافی، آبنبات، رولن های مغزدار، ویفر و همچنین شوکورول با طعم های جور می باشد. اگر قصد یک تجارت پر سود به کشور های همسایه را دارید ما شکلات های آیتن Aitan را به شما معرفی می کنیم. شکلات های آیتن محبوبیت خاصی در کشور های عراق، افغانستان، پاکستان و هند دارند و فروش خوبی را در این کشورها به دست آورده اند.

جهت دریافت لیست قیمت و آشنایی بیشتر با شکلات آیتن با کارشناسان ما در تماس باشید.

بنابراین یکی از محصولات پر فروش در بازار داخلی و خارجی همین شکلات های ایرانی است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. شکلات های تولید آیتن نیز طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور دارند که در اینجا، قصد معرفی شرکت و محصولات در حال عرضه آن را داریم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تولیدات کارخانه آیتن با ما همراه باشید.

شکلات ایرانی آیتن

معرفی شرکت شکلات ایرانی آیتن Aitan

ابتدا به معرفی شرکت شکلات ایرانی آیتن Aitan ( کارخانه شکوه آذین) می پردازیم. شرکت واقع در آذرشهر تبریز، در طول سال های فعالیت خود توانسته است با استفاده از نیرو های جوان و افزایش دستگاه های اتوماتیک پیشرفته، تنوع خاصی در محصولات خود ایجاد کند. در ضمن، آیتن، نام تجاری شرکت است و نام اصلی آن، شکوه آذین می باشد.

حدود ۳ دهه از فعالیت تولیدی شکوه آذین می گذرد و در تمام این مدت با پیشرفت روزافزون، مسیر برای صادرات انواع شکلات شرکت هموار شده است و اکنون، محصولات شرکت در بازار ۲۵ کشور دنیا در حال عرضه شدن است که این صادرات گسترده یک دستاورد بزرگ برای مجموعه شکوه آذین به حساب می آید.

بنابراین مشتریان محصولات آیتن محدود به داخل و حتی کشورهای همسایه نمی شود و خوشبختانه، تولیدات مجموعه با استقبال خوب کشورهای دیگر نیز همراه شده است که از مهم ترین دلایل این استقبال را می توان کیفیت خوب شکلات های مرکز و قیمت مناسب آنها دانست. در ادامه انواع محصولات شرکت شکوه آذین جهت اطلاعات بیشتر شما عزیزان آورده شده است.

خرید شکلات آیتن

تولیدات اصلی آیتن Aitan

تولیدات اصلی آیتن Aitan محدود به شکلات نمی شود و شرکت در حال حاضر، چندین محصول دیگر را هم به صورت استاندارد و حرفه ای تولید می کند که در زیر می توانید این محصولات را مشاهده کنید:

  • تولید تافی

  • آبنبات

  • قند

  • نبات

  • ویفر

  • بیسکویت

بنابراین شرکت شکلات  آیتن برخلاف تصور بسیاری از مشتریان، تولیدکننده تنها شکلات و تافی نیست. ضمن اینکه، آشنایی بیشتر با محصولات شکلات ایرانی آیتن، شما را در بحث خرید عمده آن یاری می نماید که این اطلاعات، در ادامه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

شکلات ایرانی آیتن

محصولات شکلات ایرانی آیتن Aitan

عمده تولیدات شرکت شکلات ایرانی آیتن Aitan  ( کارخانه شکوه آذین) در بخش تولید تافی و آبنبات می باشد که آنها را با انواع طعم های میوه ای، عسلی، مغزدار، شکلاتی، شیری و کره ای تولید کرده است. محصولات از نظر بسته بندی نیز شرایط خوبی دارند و در پکیج های زیبا و ایمنی قرار داده می شوند. بسته بندی در سه نوع روانه بازار می شود:

  1. ۳ کیلویی
  2. ۱ کیلویی
  3. ۵۰۰ گرمی

این تنوع در شکلات ایرانی آیتن از حیث طعم و وزن باعث شده مشتریان بتوانند راحت تر نسبت به خرید محصولات موردنظر خود اقدام کنند. ضمن اینکه، تامین کنندگان محترم سراسر کشور می توانند با خرید عمده انواع شکلات آیتن از قیمت های عمده این محصولات بهره مند شوند و با خرید و فروش آن به سود مناسبی دست یابند.

محصولات آبنبات و تافی های آیتن Aitan

محصولات آبنبات و تافی های آیتن Aitan

محصولات آبنبات و تافی های آیتن Aitan از تنوع خاصی برخوردار هستند و هرکدام جداگانه دارای طعم، رنگ و عطر متنوعی می باشند. در زیر به انواع آبنبات و تافی آیتن اشاره شده است:

  • آبنبات عسلی
  • آبنبات کاراملی
  • آبنبات مغزدار
  • آبنبات مغزدار میوه ای
  • آبنبات میوه ای
  • آبنبات نعنایی
  • تافی دارچینی
  • تافی شیری
  • تافی کاکائویی
  • تافی کاکائویی
  • تافی میوه ای

همانطور که در فهرست بالا مشخص است، تافی آیتن و همینطور آبنبات آن تحت طعم های محبوب مصرف کنندگان تولید می شوند و همگی آنها از طعم لذیذی برخوردار هستند؛ چراکه در ترکیب آنها از مواد اولیه مناسب استفاده شده است. پکیج محصولات نیز به گونه ای است که از آنها می توان در مراسم های مختلف استفاده کرد.

فروش عمده محصولات آیتن با قیمت مناسب

فروش عمده محصولات آیتن با قیمت مناسب

فروش عمده محصولات آیتن با قیمت مناسب یک فرصت ویژه برای تامین کنندگان و بازرگانان کشور است تا بتوانند در معامله شکلات به سود قابل ملاحظه ای دست یابند. در واقع، خرید شکلات ارزان قیمت، تافی ارزان قیمت، آبنبات ارزان قیمت و … از انتظارات مصرف کنندگان است که این انتظار با خرید محصولات آیتن برآورده خواهد شد.

قیمت شکلات آیتن و سایر محصولات شرکت نیز در محدوده منصفانه ای قرار دارد که خود این موضوع از دلایل اصلی فروش بالای آنها است. برای خرید عمده شکلات آیتن می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. مشاور و کارشناس مجموعه شما را در خرید فله ای شکلات های آیتن یاری خواهد کرد و اطلاعات جدید محصولات را نظیر قیمت جدید آنها را به اطلاع شما عزیزان خواهد رساند.

فقط کافی است با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در اختیارتان قرار داده شود. امیدواریم بتوانیم همانند همیشه بهترین همکاری را در کنار شما عزیزان داشته باشیم. ضمن اینکه، به دلیل کیفیت بالای تمام شکلات های آیتن، محصولات با تضمین کیفیت در اختیار مشتریان محترم قرار داده خواهند شد.

صادرات محصولات شرکت آیتن به ۲۵ کشور جهان

صادرات محصولات شرکت آیتن

صادرات محصولات شرکت آیتن ( کارخانه شکوه آذین) به ۲۵ کشور جهان هدفی بود که تحقق یافت. برای تحقق یافتن این هدف از تمام ظرفیت های لازم همچون استخدام نیروهای حرفه ای، تجهیز مرکز با ماشین آلات پیشرفته، استفاده از مواد اولیه مناسب و … بهره گرفته شد. هر محصول نیز بعد از طی کردن مراحل لازم وارد چرخه تولید و بسته بندی می شود. از نظر بهداشتی هم محصولات از سطح بهداشتی لازم برخوردار هستند و در یک محیط پاکیزه تولید و عرضه می شوند.

بنابراین شکلات  آیتن ( کارخانه شکوه آذین) چه از نظر طعم و چه از نظر بسته بندی در شرایط مناسبی قرار دارد. تنوع هر لاین نیز بالا است و باتوجه به نظر مصرف کنندگان لاین های لازم به مجموعه اضافه شده است. در این سایت نیز تامین کنندگان فعال در داخل و خارج از کشور می توانند سفارش های فله ای خود را ثبت کرده و آن را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنند.

خرید شکلات ایرانی آیتن

مشاوره و فروش

Call Now Buttonمشاوره + قیمت