مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

شرکت مرکزی خرید کافی میت ۳۵-۳۰% چربی ارزان در ایران

آنچه در این مقاله میخوانیم...

خرید کافی میت ارزانکافه میت coffee mate چیست و چه کاربردی دارد؟ مصرف کافی میت چه فوایدی برای سلامت بدن دارد؟خرید کافی میت فول دریم 35 درصد ارزان چینواردات قهوه موکاته لهستان 30 درصدخرید  کافی میت آرکو اندونزیمزایا خرید کافی میت به صورت فله ای چیست؟خرید کافی میت ارزان

خرید کافی میت ارزان

خرید کافی میت ارزان از مواد وارداتی توسط مجموعه بازرگانی سورن برای توزیع به تمام مناطق کشور می باشد. بیشترین استفاده از قهوه میت در کافی شاپ ها و مراکزی است که نوشیدنی های فوری سرو می شود.

اسامی دیگر کافی میت:
کافی کریمر
پودر شیر
کافی کریمر نباتی
کرم قهوه
سفید کننده قهوه

خرید کافی میت ارزان

کافه میت coffee mate چیست و چه کاربردی دارد؟

کافه میت شیر ​​خشکی است که حالت شیری خود را از دست می دهد اما طعم شیر باقی می ماند و افزودن آن به قهوه یا نسکافه طعم شیری بسیار خوبی به این نوشیدنی ها می دهد.
قهوه میت طعم و عطر نوشیدنی را بهتر از قبل می کند و به عبارتی تلخی بیش از حد را به بهترین شکل ممکن کاهش می دهد. بنابراین کافه ها و رستوران ها از طعم هایی مانند قهوه مات یا کرم قهوه برای سرو بهترین نوشیدنی ها استفاده می کنند. در این قسمت به بررسی جامع سفید کننده قهوه یا قهوه می پردازیم و اطلاعاتی در مورد این محصول در محدوده خود در اختیار شما قرار می دهیم. برای این طعم درجه یک با ما همراه باشید.

ماده ای مایع یا دانه ای که جایگزین مناسبی برای شیر یا خامه به عنوان افزودنی به چای، قهوه، شکلات داغ و سایر نوشیدنی ها باشد، قهوه مات نامیده می شود.

افزودن کافه میت به قهوه خامه ای آن را قوی تر و لذیذتر می کند و قهوه مات باعث می شود قهوه ای با طعم عالی بنوشید.

 

خرید کافی میت ارزان

 

 

 مصرف کافی میت چه فوایدی برای سلامت بدن دارد؟

همانطور که گفتیم، Coffeemate یک مایع خامه ای است که بدون لبنیات، بدون کلسترول و کم کالری است.

قهوه میت ت عمدتا برای سفید کردن قهوه استفاده می شود تا طعم بهتری داشته باشد.

همانطور که در بسته بندی کافه میت آمده است، کافه میت حاوی عصاره گلوکز است.

عصاره گلوکز موجود در این طعم از نشاسته بدست می آید که قند بسیار کمی تولید می کند. این محصول حاوی خامه بدون لبنیات است که از روغن های گیاهی تولید شده و بدون کلسترول می باشد.

در زیر محبوب ترین و ارزان ترین حصیرهای قهوه وارداتی به کشور را معرفی می کنیم:

 

Coffeemate نوعی خامه و افزودنی به قهوه است که معمولاً به جای شیر استفاده می شود. البته از این افزودنی می توان در چای، هات چاکلت و … نیز استفاده کرد. اما بهترین طعم را در قهوه ایجاد می کند.

خرید کافی میت ارزان

خرید کافی میت فول دریم ۳۵ درصد ارزان چین

فول دریم چین به مقدار بالا از چین وارد می شود. چین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد خام در جهان است که در تولید خامه قهوه، نوع دیگری از طعم قهوه، سرآمد است. این محصول چینی در دو درصد مختلف چربی ۳۵ و ۴۰ درصد تولید و در بسته بندی محکم بسته بندی می شود. به این ترتیب می توان گفت خامه قهوه ساخت چین به نام فول دریم چاشنی بی نظیری است که می تواند طعم قهوه شما را خوشمزه و فوق العاده کند.

خرید کافی میت ارزان

واردات قهوه موکاته لهستان ۳۰ درصد

کافه میت ۳۰ درصد چربی در مقادیر زیادی از لهستان وارد می شود تا نیازهای بازار محلی را برآورده کند. قهوه مات لهستانی یکی از محبوب ترین قهوه های مات در جهان است که با درصد چربی های مختلف از ۳۰ تا ۳۵ درصد تولید و تهیه می شود. در واقع این دو درصد چربی بیشتر از بقیه محبوبیت داشتند و توجه بیشتری را به خود جلب کردند.

این قهوه همراه خارجی از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است و به راحتی می تواند طعم قهوه فوری را در مرکز شما تغییر دهد و آن را به طعم درجه یک لذیذ تبدیل کند. این ویژگی های خوب شیر موکت باعث استقبال تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کشور از این محصول شده است. شما عزیزان نیز می توانید برای خرید عمده قهوه فرش در این سایت سفارش خود را ثبت نمایید.

خرید کافی میت ارزان

خرید  کافی میت آرکو اندونزی

قهوه میت آرکو اندونزی به صورت عمده به فروش می رسد، از کیسه های ۲۵ کیلوگرمی تشکیل شده است که یک نوع آن حاوی ۳۵ درصد چربی است.

قیمت قهوه مات در بازار در مدل های مختلف این محصول از نظر میزان چربی و حتی کشور سازنده متفاوت است. این محصول عمدتاً در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی قرار می گیرد و با توجه به تنوع مواد موجود در بازار تنها یک تماس لازم است تا بهترین قیمت ها با حجم خرید مورد نیاز را از ما دریافت کنید.

خرید کافی میت ارزان

مزایا خرید کافی میت به صورت فله ای چیست؟

در کشور ما نوشیدنی های گرمی مانند قهوه یا نسکافه طرفداران زیادی دارد که عرضه کنندگان این نوشیدنی ها را به فکر گذاشتن طعمی در کنار آنها انداخت. سال ها از کشف و استفاده از قهوه مات می گذرد و این افزودنی در ایران محبوبیت زیادی پیدا کرده است به همین دلیل مراکز زیادی برای تهیه نوشیدنی های فوری درجه یک قهوه مات را به آن اضافه می کنند.

با توجه به تقاضای زیاد برای نوشیدنی های فوری، مراکز برای تامین مواد اولیه به دستکش با وزن بالا نیاز دارند. بنابراین خرید عمده قهوه میت تامین کننده مواد اولیه و تکمیل کننده موجودی توزیع کنندگان نوشیدنی فوری می باشد. مزیت مهم دیگر تهیه قهوه آسیاب شده این است که با خرید عمده آن قیمت آن بسیار کاهش می یابد و محصول با تخفیف ویژه و قیمت عمده به خریداران عرضه می شود که صرفه جویی اقتصادی خوبی را برای توزیع کنندگان به همراه دارد.

خرید کافی میت ارزان

 

 

 

خرید کافی میت ارزان

خرید اینترنتی کافی میت به صورت عمده بهترین راه برای خرید از تولید کنندگان و تامین کنندگان داخل کشور می باشد.
ما این کانال عرضه را راه‌اندازی کرده‌ایم تا بهتر از خرید مواد اولیه به صورت عمده به خریداران عزیز خدمت کنیم
به راحتی خرید کنید.

در مجموعه بازرگانی سورن علاوه بر کافی میت،کنجد انواع پودر کاکائو، پودر نارگیل، پودر قهوه، لسیتین، پودر ژلاتین، سی ام سی (پودر ثعلب) ،گوارگام نیز توزیع می شود . در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با مشاور مرکز ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید.

خرید کافی میت ارزان

Call Now Buttonمشاوره + قیمت