مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

مرکز فروش پودر کاکائو تضمینی در تهران

آنچه در این مقاله میخوانیم...

شناسایی پودر کاکائو اصل و تشخیص آنقیمت پودر کاکائو درجه یک در کشورمرکز فروش پودر کاکائو در تهرانخرید پودر کاکائو مرغوبعرضه مواد اولیه شکلات سازی

مرکز فروش پودر کاکائو در تهران کجاست؟ پاسخ این سوال برای خریداران عمده ، کارخانه ها ، کارگاه های شیرینی و قنادی می تواند سودمند باشد. چرا که با یافتن بهترین مرجع و مرکز وارداتی پودر کاکائو ، میتوان خرید های بهتری با قیمت مناسب تر داشت. همچنین از این طریق دریافت پودر کاکائو اصل تضمینی می باشد. برای دریافت پاسخ این سوال، شناخت انواع پودر کاکائو، انواع کاکائوی وارداتی و تفاوت آن ها در ادامه با ما همراه باشید.

مرکز فروش پودر کاکائو در تهران

شناسایی پودر کاکائو اصل و تشخیص آن

پودر کاکائو اصل با پودر کاکائو غیر اصلی یا همان تقلبی تفاوت های فاحشی دارد که در فرایند تولید بسیار تاثیرگزار است. در سال های گذشته و به سبب افزایش قیمت ها و نرخ های مواد اولیه خارجی با توجه به نرخ ارز، متاسفانه برخی افراد سودجود بدون آن که توجهی به سلامتی عموم مردم نمایند اقدام به بسته بندی و تهیه پودر کاکائو تقلبی نموده اند و از آن بدتر اینکه این کاکائو ها در کیسه های اصلی در کارگاه های زیرزمینی نیز بسته بندی می نمایند. از مشکلات اصلی این پودر کاکائوها داشتن میکروب، طعم نامطبوع، فاقد خواص و عطر کاکائو اصلی و بسیاری موارد دیگر میباشد. در واقع تنها شباهت کاکائو فیک با پودر کاکائو اصل، بسته بندی و رنگ آنها می باشد. بنابراین خریدارانی که در این موارد به دردسر می افتند بلافاصله بعد از رسید و استفاده از محصول به تقلبی بودن آن پی می بردند. بنابراین به شما توصیه اکید می شود که برای خرید، حتما با مراکز فروش پودر کاکائو اصل در تهران در ارتباط باشید و در کنار درخواست قیمت های مقرون به صرفه و رقابتی اصلی بودن جنس را از آنها مهم تر بدانید. چراکه اعتبار شما در گرو کیفیت و سلامت محصولات شما است.

پودر کاکائو اصل

قیمت پودر کاکائو درجه یک در کشور

قیمت پودر کاکائو درجه یک تضمینی  در کشور تابع عوامل مختلفی است که به آنها می پردازیم:

به صورت کلی پودر کاکائو از درخت کاکائو و دانه کاکائو ساخته می شود. با توجه به اینکه درخت کاکائو به هیچ وجه در ایران قابلیت رویش ندارد، لذا این محصول هیچ وقت بومی نبوده و نخواهد شد. بنابراین وقتی در خصوص قیمت پودر کاکائو درجه یک در ایران صحبت میکنیم عوامل بنیادین یعنی نرخ ارز و نوسانات آن و همچنین عوارض گمرکی در قیمت تمام شده بسیار موثر خواهند بود. پودر کاکائو درجه یک در ایران در طول سالهای گذشته از کشورهای هلند، اسپانیا و ترکیه وارد شده است. البته کشورهای دیگری نیز مانند اندونزی و مالزی و چین در این میان وارداتی داشته اند. اما بهترین پودر کاکائو ها در ایران که به وفور مصرف شده اند و جواب خود را پس داده اند: پودر کاکائو هلندی و ترک هستند. بنابراین قیمت پودر کاکائو درجه یک تضمینی  هلندی و ترک به صورت معمول و با توجه به رقابتی بودن آنها معمولا پایین تر است.

قیمت پودر کاکائو درجه یک

مرکز فروش پودر کاکائو در تهران

سورن، مرکز فروش پودر کاکائو در تهران ، با عرضه سراسری عمده ای انواع پودر کاکائو اصلی وارداتی با آنالیز و مجوز مصرف معتبر و سفارشی در طول سایلان گذشته، افتخار همکاری با اکثر کارخانجات شیرینی و شکلات و کارگاه های شیرینی شکلات و شیرینی پزی ها بوده است. برای کارخانجات و مراکزی تولیدی مجوز مصرف و آنالیز جزو لاینفک خرید محسوب می شود که این موارد از طریق ارتباط با مرکز فروش پودر کاکائو در تهران (بازرگانی سورن) عرضه می شود. برای اطلاع بیشتر مصرف کنندگان گرامی اصلی ترین پودرهای کاکائو در مرکز فروش تهران ما شامل موارد زیر است:

  1. پودر کاکائو کارگیل هلندی
  2. پودر کاکائو S9 ترک

مرکز فروش پودر کاکائو در تهران

خرید پودر کاکائو مرغوب

خرید پودر کاکائو مرغوب به صورت عمده از طریق ارسال و سفارش گذاری مستقیم از مرکز فروش کاکائو سورن امکان پذیر است. پودر کاکائو ممتاز تضمینی با شرایط مجوزهای وارداتی و آنالیزهای معتبر از طریق گمرکهای رسمی کشور وارد و به سراسر کشور عرضه می شود. انبار های عمومی مواد غذایی در شور آباد محل ذخیره و ارسال می باشند. برای خرید پودر کاکائو مرغوب باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

۱- شرکت ارائه دهنده پودر کاکائو: تجربه و سوابق در تامین و عرضه و شناخت مشتریان و همکاران در شهرهای مختلف یکی از راه های شناسایی شرکت می باشد.

۲- چک کردن آنالیز و دیتا شیت پودر کاکائو: هر محصولی که به طریق قانونی وارد کشور شده باشد باید دارای آنالیز معتبر و دیتا شیت مواد اولیه و تست های مرتبط آن باشد. همچنین مجوز مصرف محصول باید چک شود.

۳- تاریخ اعتبار و انقضای محصول: پودر کاکائو های معتبر مانند انواع هلندی و ترک دارای تاریخ مصرف ۲ ساله هستند. اگر در طول مدت نگهداری محصول در انبار رطوبت و سرما و گرمای شدید وجود نداشته باشد تا پایان دو سال کاکائو قابل مصرف می باشد.

با توجه به موارد بالا و رعابت کردن نکات مربوطه می توانید خرید پودر کاکائو مرغوب را به صورت عمده تجربه نمایید.  مرکز فروش پودر کاکائو در تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد.

خرید پودر کاکائو مرغوب 

عرضه مواد اولیه شکلات سازی

مواد اولیه شکلات سازی که عموما وارداتی هستند به صورت مستقیم و بی واسطه از طریق مرکز سورن عرضه می شوند. انواع مواد اولیه صنعت شکلات سازی شامل موارد زیر هستند:

  1. پودر کاکائو : که انواع آن در بالا مطرح شدو عموما ترک یا هلندی آلکالایز هستند.
  2. سی بی اس یا روغن جانشین کره کاکائو: که به جای کره کاکائو در تمامی شکلات های تولیدی مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. لسیتین: این ماده به صورت مایع و در بشکه های ۲۰۰ الی ۲۵۰ کیلویی عرضه و در صنعت شکلات سازی به وفور مصرف می شود.
  4. پودر نارگیل: به صورت چرب و خشک و عموما از دو کشور سریلانکا و مالزی وارد و عرضه می شود.

 

مواد اولیه شکلات سازی 

Call Now Buttonمشاوره + قیمت