مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

بازرگانی تامین پودر کاکائو – s9 ترکیه – نمایندگی Altin Marka

آنچه در این مقاله میخوانیم...

واردات پودر کاکائو کیلوییکاربرد پودر کاکائو در صنایع غذاییبازرگانی پودر کاکائو سورنفروش ویژه پودر کاکائو اسنو عمدهقیمت پودر کاکائو ترکیه ایوارد کننده پودر کاکائو خالص و باکیفیتفیلم طرز تهیه پودر کاکائو
پودر کاکائو s9 ترکیه

در ایران درخت کاکائو چندانی وجود ندارد به همین دلیل برای تأمین کاکائو مصرفی کشور این محصول را از کشورهای مختلفی همچون برزیل، مکزیک، مالزی، اسپانیا، ترکیه و… وارد می کنند. هرکدام از محصولات این کشورها دارای برندهای مختلفی هستند که میزان کیفیت و قیمت این برندها باهم متفاوت است. یکی از مرغوب‌ترین انواع این محصول، پودر کاکائو s9 ترکیه می‌باشد. گرید s9 ترکیه دارای مارک‌های مختلفی همچون آلتین مارکا است. در این مطلب قصد داریم شمارا با پودر کاکائو s9 ترکیه و بازرگانی‌های فروش پودر کاکائو  آشنا نماییم تا انتخاب مناسبی برای صنعت خود داشته باشید.

واردات پودر کاکائو کیلویی

پودر کاکائو s9 ترکیه

پودر کاکائو به دو شکل بسته‌بندی و کاکائو کیلویی عرضه می‌شود. میزان قیمت این دو شکل باهم متفاوت است. معمولاً قیمت پودرهای کیلویی کمتر از مدل‌های بسته‌بندی است. پودر کاکادو s9 ترکیه هم در بسته‌بندی‌های یک کیلویی و هم در کیسه‌ها به‌صورت فله‌ای عرضه می‌شود. عمده‌فروشان این پودر را به‌صورت کیلویی عرضه و پخش می‌کنند اما فروشگاه‌های کوچک این محصول را در بسته‌بندی‌های یک کیلویی به فروش می‌رسانند.

کاربرد پودر کاکائو در صنایع غذایی

پودر کاکائو در صنایع غذایی

پودر کاکائو دارای ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلفی است و یکی از محصولات غذایی پرکاربرد محسوب می‌شود. کاربرد پودر کاکائو در تولیدی‌ها و قنادی‌ها برای تولید شکلات، کیک، بیسکویت، بستنی، شیرینی، دسر و… می‌باشد. از پودر کاکائو s9 ترکیه بیشتر برای تولید بستنی، محصولات لبنی و کیک و شیرینی استفاده می‌شود. همچنین از این پودر در کافی‌شاپ‌ها برای کافی میکس شکلاتی، دسرهای کاپوچینو شکلاتی و شکلات‌های چاکلت استفاده می‌شود.

بازرگانی پودر کاکائو سورن

بازرگانی پودر کاکائو سورن

بازرگانی‌های مختلفی در سطح کشور کار واردات و عرضه پودر کاکائو را انجام می‌دهند. یکی از معتبرین بازرگانی‌های پودر کاکائو، سورن است. سورن دارای انواع پودرهای کاکائو ازجمله پودر کاکائو S9 ترکیه می‌باشد. تمامی محصولات این بازرگانی از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار هستند. برای ثبت سفارش عمده خود می‌توانید به‌صورت حضوری مراجعه کرده و یا از طریق کانال تلگرامی و سایت سورن اقدام به خرید نمایید.

فروش ویژه پودر کاکائو اسنو عمده

فروش ویژه پودر کاکائو اسنو عمده

فروش ویژه پودر کاکائو اسنو عمده با اعمال قیمت‌های مناسب در جریان است. اسنو که از گریدهای پرفروش برند آلتین مارکا می باشد در ایران با استقبال بخش تولیدی مواجه شده است و طرفداران بیشماری دارد.

در واقع، ترکیه یکی از تولید‌کنندگان موفق فرآورده‌های کاکائویی است و این محصولات را با استفاده از تجهیزات مدرن و کادر بسیار حرفه‌ای تولید می کند.

برند ALTINMARKA نیز یکی از برندهای سرشناس این کشور است که به کشورهای زیادی صادر می ‌شود. این برند، تولید کننده گریدهای مختلفی از جمله S9 S12 S2 و … می باشد و این گریدها را کاملا باکیفیت و استاندارد تولید می کند. در بین این گریدها نیز بیشترین تقاضا مربوط به گرید S9 است.

پودر کاکائو اسنو با درصد چربی ۱۰ – ۱۲ و با یک طعم لذیذ تولید می شود و همینطور کارخانه، آن را در یک پکیج ۲۵ کیلویی ارائه می دهد. در همین سایت، امکان خرید فله ای پودر کاکائو ترک فراهم شده است.

قیمت پودر کاکائو ترکیه ای

قیمت پودر کاکائو ترکیه ای

قیمت پودر کاکائو ترکیه ای بستگی به برند، گرید و تناژ درخواستی دارد که این قیمت به دلیل نوسانات موجود توسط کادر فروش در اختیار سایرین قرار می گیرد.

به طور کلی، قیمت پودر کاکائو ترک در مقایسه با برخی از برندهای اروپایی در رنج خوبی قرار دارد که این قیمت مناسب یکی از دلایل محبوبیت برندهای ترکیه ای است.

بنابراین مواد اولیه ترکیه علاوه بر کیفیت و طعم درجه یک از قیمت خوبی هم برخوردار هستند و برای استفاده در تولیدی‌های کوچک و بزرگ مناسب می باشند.

وارد کننده پودر کاکائو خالص و باکیفیت

وارد کننده پودر کاکائو خالص و باکیفیت

شرکت سورن به عنوان یکی از مراجع اصلی و وارد کننده پودر کاکائو خالص و باکیفیت، این محصول را در چندین برند معروف آسیایی و اروپایی شارژ نموده و در راستا تامین و تنظیم بازار به اقصی نقاط کشور ارسال می کند.

این تنظیم بازار تنها محدود به پودر کاکائو نیست و سورن، وارد کننده مواد اولیه ای همچون لسیتین کریستالی و مایع، پودر نارگیل چرب و خشک، پودر سوربیتول، پودر ژلاتین، پودر ثعلب، گوارگام، روغن جایگزین کره کاکائو و … است.

این محصولات نیز با بهترین قیمت و باربری به شهرستان ها ارسال می شوند و امکان خرید آنها به صورت حضوری و همینطور به صورت اینترنتی و از راه دور امکان پذیر است. جهت خرید آنلاین پودر کاکائو کافی است شروع به تکمیل فرم زیر نموده و بعد آن را ارسال کنید تا سفارش در واحد فروش رسیدگی شود.

فیلم طرز تهیه پودر کاکائو

برای مشاهده طرز تهیه پودر کاکائو به صورت ویدئو می توانید کلیپ زیر را مشاهده بفرمایید.

 

Call Now Buttonمشاوره + قیمت