مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

فروش مستقیم پودر کاکائو هلندی کارگیل ۹۹٫۸% wet | سورن ۲۰۲۲

آنچه در این مقاله میخوانیم...

بازرگانی پودر کاکائو کارگیل هلند 99.8% Wetخرید پودر کاکائو خالصخرید پودر کاکائو اسپانیایی وارداتیلیست قیمت پودر کاکائو کیلویی در سال 2022مشخصات پودر کاکائو کارگیل تولید هلند Cargill cocoa powderقیمت پودر کاکائو هلندی + آنالیزفروش پودر کاکائو در تناژهای مختلفارسال انواع پودر کاکائو با بهترین باربری به سراسر کشور
قیمت پودر کاکائو عمده

پودر کاکائو کارگیل ، پودر کاکائویی با کیفیت، معتبر و بسیار شناخته شده هلندی است که سالیان طولانی است در بازارهای دنیا به منظور تامین مواد اولیه در صنایع مواد غذایی که نیازمند پودر کاکائو هستند، عرضه می شود. در ایران نیز پودر کاکائو کارگیل هلند از جمله محصولات شناخته شده و با کیفیتی است که محبوب بسیاری از کارخانه ها و تولیدی های شکلات، شیرینی، کیک، بستنی و سایر مواد غذایی وابسته به پودر کاکائو است.

پودر کاکائو کارگیل

بازرگانی پودر کاکائو کارگیل هلند ۹۹٫۸% Wet

پودر کاکائو کارگیل ، در ایران در کیسه های ۲۵ کیلویی و پالت های ۷۵۰ کیلویی توسط بازرگانی پودر کاکائو سورن عرضه می شود. برای کارخانه ها و صنایع غذایی خرید مستقیم و بی واسطه و قابل پیگیری از بازرگانی پودر کاکائو با کسب بهترین قیمت و همچنین اطمینان از اصل بودن محصول ، انتخاب مهمی است که کمک در پایین تر آورن هزینه های تامین و همچنین تهیه کیفیت بالاتر می نماید. برای مشاوره و خرید از بازرگانی پودر کاکائو ، با واحد فروش در تماس باشید.

در خصوص میزان رطوبت پودر کاکائو کارگیل هلند در دیتا شیت آن قابل ملاحظه است، Wet 99.8% ثبت شده است که در آنالیز این پودر کاکائو می توانید مشاهده بفرمایید.

پودر کاکائو کارگیل

خرید پودر کاکائو خالص

پودر کاکائو خالص ، به طور حتم در کیفیت نهایی محصول تاثیر زیادی می گذارد. برای یک تولید کننده کیفیت و اعتبار محصول نهایی بسیار مهم است. بنابراین برای خرید پودر کاکائو خالص ، باید دقت ویژه ای داشت. پودر کاکائو خالص باید دارای ویژگی های رنگ دهی و طعم مناسب باشد. در این خصوص مشاوران ما در کنار ارائه قیمت ، راهنمایی های لازم را برای خریدی مطمئن ارائه می دهند.

پودر کاکائو کارگیل

خرید پودر کاکائو اسپانیایی وارداتی

یکی دیگر از پودر کاکائو های محبوب و با کیفیت در بازار ایران پودر کاکائو اسپانیایی می باشد. از برندهای مطرح در این زمینه پودر کاکائو اولم Olam می باشد. پودر کاکائو Olam اسپانیا به صورت مستقیم و با ارائه شرایط مناسب برای تولیدی ها و کارخانجات در دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش در تماس باشید.

پودر کاکائو اسپانیا

لیست قیمت پودر کاکائو کیلویی در سال ۲۰۲۲

یکی موارد مهم در کنار کیفیت بالا که مودر توجه مصرف کنندگان است، قیمت پودر کاکائو کیلویی است. از آنجاییکه پودر کاکائو های معتبر و باکیفیت وارداتی بوده و با ارز خارجی وارد کشور می شوند ، قیمت ها با نوسانات ارز متفوت می شود. بنابراین برای دریافت لیست قیمت پودر کاکائو کیلویی ، واحد قیمت گذاری بازرگانی پودر کاکائو سورن ، اماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان گرامی است.

پودر کاکائو کارگیل

مشخصات پودر کاکائو کارگیل تولید هلند Cargill cocoa powder

مشخصات پودر کاکائو کارگیل تولید هلند Cargill cocoa powder

از مشخصات پودر کاکائو کارگیل تولید هلند Cargill cocoa powder می‌توان به کیفیت بالا این محصول اشاره کرد. این پودر کاکائو دارای ویژگی ‌هایی مانند رنگ تیره و میزان چربی استاندارد است. پودر کاکائو کارگیل در طی فرآوری به رنگ قهوه‌ ای تیره با PH بین ۷٫۳ تا ۷٫۹ تبدیل شده و طعم ملایمی دارد.

این پودر قابلیت حل شدن بالایی داشته و به خوبی با سایر مواد اولیه ترکیب می‌ شود. نکته قابل توجه پودر کاکائو هلندی نیز قیمت مناسب آن است که باعث افزایش قدرت خرید کادر تولید و تامین کشور شده است.

ضمن اینکه، پودر کاکائو Cargill با گریدها و کدبندی مناسب خود به شما این امکان را می دهد که برای تولید هر محصولی، مواد اولیه آن را تهیه نمایید و به بهترین شکل ممکن تولیدات خود را به بازار عرضه کنید.

به علاوه چربی پودر کاکائو کارگیل ۱۰-۱۲ است که در میان پودر کاکائو ها استاندارد آلکلایز به شمار می رود.

قیمت پودر کاکائو هلندی + آنالیز

قیمت پودر کاکائو هلندی

قیمت پودر کاکائو هلندی + آنالیز آن همچون سایر پودرهای خارجی به قیمت ارز در زمان وارداتش وابسته است. همچنین کیفیت و آنالیزهای انجام شده بر روی پودرها نیز بر قیمت تاثیرگذار می باشد. با این حال، این برند هلندی محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می دهد. مشتریان عزیز می توانند برای اطلاع دقیق از قیمت روز و استعلام موجودی آن‌ها با واحد فروش تماس بگیرند.

فروش پودر کاکائو در تناژهای مختلف

فروش پودر کاکائو در تناژهای مختلف

فروش پودر کاکائو در تناژهای مختلف از طریق مراکز پخش، در کیسه های ۲۵ کیلویی و برندهای مختلف انجام می شود. این امر که با رضایتمندی تولید کنندگان همراه است و این امکان را به مشتریان عزیز می دهد تا پودر کاکائو مورد نیاز خود را با توجه به میزان حجم مصرف در تناژهای گوناگون سفارش دهند.

ارسال انواع پودر کاکائو با بهترین باربری به سراسر کشور

ارسال انواع پودر کاکائو با بهترین باربری به سراسر کشور

ارسال انواع پودر کاکائو با بهترین باربری به سراسر کشور توسط کادر حرفه ای فروش و توزیع شرکت سورن در حال انجام است. همانطور که می دانید حمل بار مواد اولیه به شهرستان‌ها نیاز به وسایل نقلیه مجهز دارد که این کار توسط رانندگان مجرب انجام می شود.

به این ترتیب، بخش باربری این پودرهای عمده را در بسته های ۲۵کیلویی، به طور مستقیم از محل انبار تحویل گرفته و به دست مشتریان عزیز می رسانند. ارسال مستقیم و بدون واسطه برای تولید کنندگان حائز اهمیت است زیرا مواد اولیه مرکز خود را بدون پرداخت هزینه اضافی به واسطه‌ها تحویل می گیرند و همینطور از اصل بودن و کیفیت آنها اطمینان خواهند داشت.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت