مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

کارخانه تولید و فروش تافی ترش شیرین آتام

آنچه در این مقاله میخوانیم...

خرید تافی ترش شیرین آتام با برند سوگل ، گزینه مناسب برای فروش های داخلی و خارجیقیمت تافی ترش شیرین آتام
قیمت تافی

تافی ترش ، تافی شیرین آتام ، تولید تافی سوگل ، تافی ترش ارزان ، کارخانه تافی شیرین آتام

تافی ترش که به نام ها دیگری نظیر شکلات ترش، شکلات تافی ترش، تافی لواشکی و شکلات لواشکی نیز شناخته می شود، به یکی از تقاضاهای بالا و محبوب بازار شکلات و شیرینی تبدیل شده است. تافی ترش یا همان شکلات لواشکی،  جایگزین لواشک های سنتی بازار شده است و رفته رفته بازار لواشک های سنتی را از آن خود کرده است که ایین موضوع از جهات زیر البته قابل پیش بینی بود:

  • بسته بندی استاندارد و مناسب برای تافی ترش که باعث می شود حمل و نقل آن بسیار ساده باشد. معمولا بسته بندی های تافی های ترش در انواع ۵۰۰ گرمی، ۱ کیلوگرمی و ۳ کیلوگرمی موجود می باشد و این بسته بندی ها در کارتن های ۱۲ کیلوگرمی عرضه می شوند.
  • بهداشت بسیار مناسب تر، استاندارد و تاییدیه وزارت بهداشت برای تولید تافی ترش: این موضوع از موضوع اول نیز اهمیت بیشتری دارد. بسیاری از لواشک های سنتی قدیمی از لحاظ بهداشتی مورد تاییدیه هیچ سازمانی نبودند و بعضا هم مشکلات سلامتی برای مصرف کننده بوجود می آورند که البته با جایگزینی توسط تافی های ترش به کلی ایم مشکل برطرف شده است.

تافی ترش

خرید تافی ترش شیرین آتام با برند سوگل ، گزینه مناسب برای فروش های داخلی و خارجی

کارخانه تافی ترش شیرین آتام، در حوالی تهران واقع شده است. محصولات باکیفیت و متنوع ما در کارخانه شیرین آتام فرصت های مناسبی را برای فروش تافی ترش در سراسر ایران و شهرستان های مختلف و نیز صادرات تافی ترش فراهم آورده  است. فروش تافی ترش شیرین آتام در انواع مختلف ۱کیلوگرمی و ۳ کیلوگرمی صورت می گیرد و در کارتن های ۱۲ کیلوگرمی نیز بسته بندی می شود.

تافی ترش

قیمت تافی ترش شیرین آتام

ما با در نظر گرفتن قیمت تافی ترش شیرین آتام به صورت بسیار ارزان و رقابتی در پی توسعه تجارت و فعالیت خود با مشتریان داخلی و خارجی خود هستیم و از این طریق فرصت خرید و فروش بالاتری را برای مشتریان فراهم کرده ایم. با مقایسه قیمت تافی ترش شیرین آتام با برند سوگل در کنار کیفیت مناسب آن به راحتی می توان فهمید که این شکلات، گزینه بسیار مناسبی برای خرید تافی ترش است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه خرید تافی ترش شیرین آتام، قیمت تافی ترش و اطلاعات تکمیلی با واحد پشتیبانی و فروش ما در تماس باشید.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت