مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

مرکز فروش عمده و پخش شکلات تلخ ایرانی Dark

آنچه در این مقاله میخوانیم...

بهترین کارخانه های تولید کننده جهت پخش شکلات تلخ ایرانی کدامند؟پخش شکلات تلخ ایرانی برنوتیپخش شکلات تلخ ایرانی تاکرجهت پخش شکلات تلخ ایرانی، شکلات مناسب را چگونه تهیه کنیم؟
پخش شکلات تلخ

مرکز خرید آنلاین شکلات تلخ، فروش شکلات تلخ فله ، مرکز پخش شکلات تلخ ، بهترین تولیدات شکلات تلخ ایران

پخش شکلات تلخ ایرانی بیشترین آمار تقاضا را در محصولات شکلاتی به خود اختصاص داده است. چراکه شکلات تلخ از پرطرفدارترین  شکلات بین مردم است به دلیل اینکه ماده خشک آن بسیار زیاد و شکر آن بسیار کم است شکلات تلخ یا سیاه از نوع ۲۰ درصدی آغز میشود که این نوع شکلات تلخ و رنگ آن هم تیره است . شکلات تلخ اگر در زمان مناسب مصرف شود فواید بسیاری خواهد داشت.

پخش شکلات تلخ ایرانی

تیرگی شکلات پسته ای تلخ در نیم درصد به نیم درصد حد تیرگی شکلات افزایش می یابد تا به ۹۷ درصد برسد .شکلات تلخ در درصد های مختلفی تولید میشود:

۳۰ درصدی : میزان کاکائو در این نوع شکلات از حد پایه بالاتر است و تلخی ان زیاد نیست و برای افراد مشکلی ایجاد نمیکند.

۴۵ درصدی : در این نوع شکلات تلخ به میزان کاکائو کم کم افزایش میابد درصد آن زیاد نیست ولی برای افرادی که مشکل ریفلاکس معده دارن مناسب نیست.

۵۰ درصدی : این نوع شکلات بسیار تلخ است و مصرف ان برای افرادی که بی خوابی دارن توصیه نمی شود.

۶۵ و ۷۰ درصدی : این نوع شکلات کاملا تلخ است و معمولا این نوع شکلات را با میوه طعم دار میکنند.

۸۰ و ۹۷ درصدی : این نوع از شکلات بسیار تلخ است و دارای فوایدی میباشد.

تمامی این شکلات ها به صورت پخش عمده انجام میشود .

 

پخش شکلات تلخ ایرانی

بهترین کارخانه های تولید کننده جهت پخش شکلات تلخ ایرانی کدامند؟

پخش شکلات تلخ ایرانی برنوتی

شکلات تلخ ۷۴ درصدی برنوتی : این نوی شکلات تلخ یکی از پر فروش ترین نوع شکلات تلخ در باراز می باشد. به دلیل استفاده از مواد با کیفیت و استفاده از کاکائو بیشتر و شکر کمتر این شکلات جزو لذیذ ترین شکلات تلخ بوده و امروزه این محصول صادرات گسترده ای داشته است.

وزن هر شکلات حدود ۴ گرم میباشد و در هر بسته یک کیلویی حدود ۲۵۰ عدد شکلات وجود دارد که بسیار  مقرون به صرفه و اقتصادی است.

پخش شکلات تلخ ایرانی

پخش شکلات تلخ ایرانی تاکر

شکلات تلخ تاکر : این نوع شکلات تلخ ۸۷ درصدی یکی دیگر از پر فروش ترین محصولات در ایران می باشد. این شرکت تازه تاسیس توانسته با ارائه محصول با کیفیت  در زمینه انواع شکلات تلخ و میوه ای در صاردات موفق باشد.قیمت شکلات تلخ تاکر نسبت به سایر تولید کنندها بسیار مناسب است.

شکلات تلخ ازل : شکلات تلخ ۹۵ درصدی اوزل تولید کشور خودمان است. شکلات تلخ اوزل به دلیل ضخامت کم بسیار لطیف بوده و برای پذیرایی مناسب می باشد.این شکلات به دلیل کالری کم جزء شکلات های رژیمی محسوب می شود.

پخش شکلات تلخ

بیشتر بخوانید: شکلات صبحانه سطلی

جهت پخش شکلات تلخ ایرانی، شکلات مناسب را چگونه تهیه کنیم؟

شما میتوانید از طریق سایت های ارتباطی و شماره تماس های زیر به راحتی شکلات تخته ای مورد علاقه خود را به صورت عمده و جزئی از درب کارخانه با قیمت مناسب خریداری کنید. همچنین شما میتوانید برای خرید عمده شکلات و صادرات انواع شکلات و تافی از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید.

ما در این مرکز برای رفاه بیشتر حال مشتریان گرامی و همچنین صرفه جویی در وقت و کاهش هزینه ها این امکان را فراهم کرده ایم تا خرید شکلات تلخ عمده مشتریان شهرستان را از طریق باربری های طرف قرارداد با حداقل هزینه ها و در کمترین زمان به شهرستان محل فعالیت ارسال نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و قیمت ها با ما در تماس باشید.

پخش شکلات تلخ ایرانی

Call Now Buttonمشاوره + قیمت