مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

قیمت خرید شکلات لواشکی عمده از کارخانه

آنچه در این مقاله میخوانیم...

تفاوت اصلی لواشک سنتی با شکلات لواشکی در چیست؟اولین کارخانه تولید کننده شکلات لواشکی (تافی ترش) کجاست؟خرید شکلات لواشکی یامان با قیمت عمده از درب کارخانه

شکلات لواشکی یا همان تافی ترش، در بسته بندی های شکلاتی به صورت شکلات تافی در ایران تولید و عرضه می شود. خرید شکلات لواشکی رفته رفته در بازارهای اخلی و خارجی تقاضای رو به رشدی از خود نشان می دهد و اکثر مردم تقریبا با آن آشنا شده اند.

شکلات لواشکی یا همان تافی ترش، جای لواشک های فله پلاستیکی قدیمی را گرفته اند و با همان طعم و مزه، اما با کیفیت بالاتر در بازار عرضه می شوند.

خرید شکلات لواشکی

تفاوت اصلی لواشک سنتی با شکلات لواشکی در چیست؟

لواشک های سنتی از قدیم در میان مردم محبوبیت خاصی داشته و خیلی از مردم که طرفدار طعم های ترش هستند این لواشک را دوست داشتند. اما از مشکلات همیشگی شکلات های فله و سنتی قدیمی عدم رعایت بهداشت در اکثر آن ها بود و در بیشتر موارد کسی نمیدانست چه محصولی را مصرف می کند. شکلات های لواشکی فعلی با تولید در کارخانه و بسته بندی های بهداشتی و دارای مجوز بهداشت از این مشکل عبور کردهع و علاوه بر دارای طعم دلچسب لواشک، بهداشت نیز در آنها رعایت شده که برای سلامتی ضرری نداشته باشند.

خرید شکلات لواشکی

اولین کارخانه تولید کننده شکلات لواشکی (تافی ترش) کجاست؟

همانطور که مطرح شد، ایده شکلات لواشکی برطرف کننده مشکل سلامت و بهداشت و بسته بندی سنتی لواشک های قدیم بود. اما اولین بار در ایران این بسته بندی ها چطور به وجود آمد؟

کارخانه شکلات سازی یامان، با تولید تافی ترش یامان یا همان شکلات لواشکی یامان، ایده اولین شکلات های لواشکی را در بازار مطرح نمود و از آن پس کارخانه ها و تولیدی های زیادی این محصول را تولید و در سبد محصولات تولیدی خود قرار داده اند.

خرید شکلات لواشکی

خرید شکلات لواشکی یامان با قیمت عمده از درب کارخانه

گروه شکلات ایران عرضه کننده انواع شکلات ها به صورت عمده و فله برای عمده فروشان و فعالان حوزه پخش شکلات در ایران و همچنین تامین کننده انواع تافی های مغزدار و ترش به منظور صادرات به سایر کشورها، خرید شکلات لواشکی یامان به صورت مستقیم از کارخانه و بدون واسطه را به صورت فله و کارتنی برای مشتریان و عمده فروشان فعال در صنعت شکلات انجام می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت خرید شکلات لواشکی یامان با واحد فروش و مشاوره در تماس باشید.

 

 

Call Now Buttonمشاوره + قیمت