مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

مرکز فروش و خرید پودر کاکائو آلکالایز مرغوب در تهران

آنچه در این مقاله میخوانیم...

بهترین مارک کاکائو در ایرانانواع پودر کاکائو آلکالایز اسپانیاییخرید پودر کاکائو آلکالایز مرغوب
پودر کاکائو آلکالایز مرغوب

پودر کاکائو یکی از محصولاتی است که از ارزش غذایی بالایی برخوردار می‌باشد. از این محصول بیشتر به‌عنوان طعم‌دهنده در کارخانه‌های تولیدی شیرینی و شکلات استفاده می‌شود. این پودر از دانه‌های کاکائو به دست می‌آید. در میوه درخت کاکائو تعدادی دانه وجود دارد که پس از استخراج روغن موجود در این دانه‌ها، باقی‌مانده آن آسیاب شده و به‌عنوان پودر کاکائو مورداستفاده قرار می‌گیرد. پودرهای کاکائو توسط کشورهای مختلفی مانند غنا، نیجریه، اندونزی، اسپانیا، هلند و… تولید و عرضه می‌شوند. در ادامه بیشتر با انواع پودر کاکائو و مراکز خرید پودر کاکائو آلکالایز مرغوب آشنا خواهید شد.

 

بهترین مارک کاکائو در ایران

پودر کاکائو آلکالایز مرغوب

با توجه به اینکه تعداد درختان کاکائو در ایران محدود است، بیشتر پودر کاکائو مصرفی از طریق واردات تأمین می‌شود. بااین‌حال برخی از کارخانه‌های تولیدی این پودر را در برندهای مختلفی مانند فرمند، سبزفام، هانی کو، شاهسوند، گل‌ها، رشد و… تولید می‌کنند. میزان کیفیت پودرهای کاکائو ایرانی تقریباً مشابه است به همین دلیل نمی‌توان به‌طور مشخص بهترین مارک کاکائو در ایران را مشخص کرد. بیشتر پودرهای کاکائو تولیدشده ایرانی آلکالایز و فرآوری شده می‌باشند. برای خرید عمده این پودرها می‌توان به نمایندگی‌ها و مراکز فروش پودر کاکائو آلکالایز مرغوب مراجعه کرد.

انواع پودر کاکائو آلکالایز اسپانیایی

پودر کاکائو آلکالایز اسپانیایی

پودرهای کاکائو دارای دو نوع نچرال و آلکالایز هستند. پودرهای کاکائو طبیعی یا نچرال خام هستند و هیچ ماده افزودنی به آن‌ها اضافه نشده است. این نوع پودر دارای رنگی روشن و طعم و رایحه‌ای تند می‌باشد. پودرهای آلکالایز یا قلیایی شده در طی مراحل تولید بوداده می‌شوند. به پودرهای آلکالایز مواد افزودنی اضافه می‌شود تا میزان اسیدیته کاکائو و طعم ترش آن کاهش یابد. پودر کاکائو آلکالایز دارای رنگی تیره‌تر و طعم و رایحه‌ای ملایم‌تر می‌باشد.

بیشتر پودر کاکائو مصرفی ایران از نوع آلکالایز می‌باشد. یکی از برندهای معتبر موجود در بازار پودر کاکائو آلکالایز اسپانیایی است. این پودر از کیفیت بالایی برخوردار است و دارای قیمت بیشتری نسبت به پودرهای کاکائو ترکیه‌ای و ایرانی است. بیشتر تولیدی‌های شیرینی و شکلات از پودرهای کاکائو اسپانیایی در محصولات خود استفاده می‌کنند. می‌توان انواع پودر کاکائو آلکالایز اسپانیایی را از بازرگانی‌ها و مراکز فروش پودر کاکائو آلکالایز مرغوب خریداری کرد.

خرید پودر کاکائو آلکالایز مرغوب

پودر کاکائو آلکالایز مرغوب

برای خرید پودر کاکائو آلکالایز مرغوب می‌توانید به آدرس اینترنتی بازرگانی سورن مراجعه نمایید. سورن انواع پودرهای کاکائو نچرال و آلکالایز را به‌صورت عمده به فروش می‌رساند. محصولات این برند دارای نشان تأییدیه سلامت هستند و از کیفیت خوبی برخوردار می‌باشند. جهت خرید و کسب اطلاعت بیشتر با واحد فروش سورن در تماس باشید.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت