مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

لیست قیمت روغن سی بی اس عمده‌ای ( ۱٫۵ WIGS ) جایگزین کره کاکائو

آنچه در این مقاله میخوانیم...

لیست قیمت روغن سی بی اس عمده‌ای ( 1.5 WIGS )مزایای استفاده از روغن سی بی اس در شکلاتواردات روغن سی بی اس از کشورهای مختلف ( 1.5 WIGS )فروش روغن سی بی اس سایم داربی مالزیفروش روغن سی بی اس کروکلن با قیمت مصوب ( 1.5 WIGS )نمایندگی فروش روغن جانشین کره کاکائو در ایران
قیمت روغن سی بی اس عمده‌ای

در این بخش به بررسی این پرسش که قیمت روغن سی بی اس عمده‌ای چقدر است؟ ( ۱٫۵ WIGS )  خواهیم پرداخت و اطلاعات مربوط به این محصول را در اختیار کاربران محترم قرار خواهیم داد. سی بی اس یا همان روغن جانشین کره کاکائو دارای کاربردهای فراوانی است. این روغن از روغن موجود در دانه پالم استخراج می‌ شود و نوعی روغن گیاهی با چربی اشباع‌شده به حساب می آید.

قیمت روغن سی بی اس عمده‌ای

در واقع، روغن سی بی اس (CBS) یکی از جایگزین‌های اصلی کره کاکائو محسوب می‌ شود؛ زیرا قیمت کره کاکائو زیاد است و دسترسی به آن دشوار می‌ باشد. به این ترتیب، استفاده از روغن سی بی اس برای تولید محصولات غذایی باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها خواهد شد. بنابراین قیمت روغن پایه سی بی اس عمده‌ای بسیار کمتر از کره کاکائو است و می‌توان به‌راحتی آن را از مراکز مختلف خریداری کرد. در ادامه مطلب، با ما همراه باشید تا با این روغن اولیه کاربردی بیشتر آشنا شوید.

لیست قیمت روغن سی بی اس عمده‌ای ( ۱٫۵ WIGS )

قیمت روغن سی بی اس عمده‌ای

در اینجا به بررسی لیست قیمت روغن سی بی اس عمده‌ای می پردازیم. روغن‌های سی بی اس توسط کشورهای مختلفی تولید می‌ شوند. نوع بسته‌بندی این روغن‌ها نیز متفاوت است؛ اما غالباً سی بی اس در بسته‌بندی‌های ۲۰ کیلویی و به‌صورت فله‌ای به فروش می‌ رسد؛ بنابراین قیمت این محصول ثابت نیست و بستگی به عوامل مختلفی دارد.

نوع کشور تولیدکننده، نوع برند، نوع روغن تالو سی بی اس (پوششی یا قالبی)، نوع بسته‌بندی و روش خرید از عوامل مؤثر در میزان قیمت روغن سی بی اس فله ای محسوب می‌شوند. یکی از روش‌ها جهت اطلاع از لیست قیمت روغن سی بی اس عمده‌ای مراجعه به سایت‌های فروش آنلاین این محصول است.

بهتر است مواد اولیه شکلات‌سازی ازجمله روغن‌های سی بی اس را از تولیدی‌ها و بازرگانی‌های واردکننده اصلی خریداری نمایید؛ تا هزینه کمتری پرداخت کنید و از کیفیت محصول مطمئن شوید. قیمت این محصول را می توانید همچون سایر محصولات اولیه شرکت Soren از واحد فروش مرکز استعلام بگیرید.

مزایای استفاده از روغن سی بی اس در شکلات

روغن سی بی اس در شکلات

روغن سی بی اس دارای ساختاری متفاوت از کره کاکائو است. بااین‌حال، این محصول دارای ویژگی‌ها و خواص فیزیکی مشابه کره کاکائو می باشد. بنابراین مزایای استفاده از روغن سی بی اس در شکلات کاملاً مانند استفاده از کره کاکائو است. این محصول مواد اولیه شکلات را یکدست کرده و باعث ترکیب بهتر مواد می‌شود. همچنین روغن سی بی اس نقش نگه‌دارنده هم دارد.

این روغن حیوانی از نقطه ذوبی مناسبی برخوردار است و از ذوب شدن شکلات در دماهای بالا جلوگیری می‌ کند. روغن سی بی اس باعث می‌شود قالب پذیری شکلات بهتر صورت گیرد و سطح آن را براق و صاف می‌ کند. یکی دیگر از مزیت‌های اصلی این روغن دارا بودن قیمت مناسب است. قیمت روغن سی بی اس عمده‌ای ( ۱٫۵ WIGS )  برخلاف کره کاکائو بسیار مناسب است.

واردات روغن سی بی اس از کشورهای مختلف ( ۱٫۵ WIGS )

واردات روغن سی بی اس از کشورهای مختلف

واردات روغن سی بی اس ( ۱٫۵ WIGS ) از کشورهای مختلف همچون مالزی صورت می گیرد. همانطور که در ابتدا نیز گفته شد، کشورهای زیادی در حال تولید روغن سی بی اس هستند که مالزی یکی از این کشورها است. تولیدات مالزی در بازار جهانی عرضه می شود و سطح رضایت از کیفیت آن بالا است. بنابراین این تولید حرفه ای روغن سی بی اس در مالزی باعث راه یابی روغن این کشور به کشورهای زیادی ازجمله ایران شده است.

می توان گفت که روغن سی بی اس تولید مالزی از سطح کیفی خوبی برخوردار است و بسیاری از تولیدکنندگان از کیفیت آن رضایت دارند.

همچنین مناسب بودن قیمت روغن سی بی اس عمده‌ای سایم داربی یکی از مشخصات بارز این محصول است که باعث جذب بسیاری از تولیدکنندگان و تامین کنندگان داخلی و خارجی شده است. بنابراین روغن cbs سایم داربی مالزی هم کیفیت قابل قبولی دارد و هم از نظر قیمت در محدوده مناسبی قرار داشته و به خوبی می تواند سطح انتظار مشتری را از یک روغن سی بی اس مناسب برآورده کند.

فروش روغن سی بی اس سایم داربی مالزی

فروش روغن سی بی اس سایم داربی مالزی

فروش روغن سی بی اس سایم داربی مالزی (Sime Darby) تحت چند مدل مختلف از جمله قالبی و پوششی صورت می گیرد. روغن سی بی اس قالبی همانطور که از اسمش مشخص است برای تولید شکلات های قالبی به کار می رود و از آن می توان در ترکیب شکلات ها نیز استفاده کرد؛ اما روغن سی بی اس پوششی در قسمت روکش یا پوشش شکلات ها مورد استفاده قرار می گیرد. به این ترتیب، در زمان سفارش روغن سی بی اس به مدل آن توجه داشته باشید.

شرکت تولیدکننده روغن CBS سایم داربی هر دو مدل روغن را به خوبی تولید می کند و آن ها را در پکیج های مناسبی قرار می دهد؛ بنابراین تمام فرآیندهای تولید روغن سی بی اس در این مجموعه به صورت کاملا حرفه ای صورت می گیرد که خروجی آن، یک روغن سی بی اس در سطح کیفی استاندارد است. به این ترتیب، هنگام تولید آن به استانداردهای جهانی تعریف شده توجه شده است.

فروش روغن سی بی اس کروکلن با قیمت مصوب ( ۱٫۵ WIGS )

فروش روغن سی بی اس کروکلن با قیمت مصوب

فروش روغن سی بی اس کروکلن با قیمت مصوب ( ۱٫۵ WIGS )  نیز در جریان است. این روغن هم همچون روغن سایم داربی از کیفیت خوبی برخوردار است و به خوبی می تواند به انتظارات تولیدکنندگان پاسخ دهد. قیمت آن نیز در رنج مناسبی قرار داشته و جزء روغن های سی بی اس خوش قیمت قرار دارد. بنابراین اگر به دنبال یک روغن سی بی اس باکیفیت و در عین حال، قیمت مناسب هستید این روغن گزینه مناسبی محسوب می شود. روغن کروکلن هم اکنون موجود بوده و در حال توزیع سراسری در داخل می باشد.

نمایندگی فروش روغن جانشین کره کاکائو در ایران

نمایندگی فروش روغن جانشین کره کاکائو

سورن یکی از مراکز نمایندگی فروش روغن جانشین کره کاکائو در ایران است که محصولات متنوعی را همچون انواع روغن سی بی اس، لسیتین مایع، گوارگام، پودر ثعلب صنعتی (CMC)، پودر نارگیل و پودر کاکائو و … را ارائه می کند. این مجموعه انواع مواد اولیه شکلات‌ سازی را با نشان تأییدیه سلامت و مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌ رساند. محصولات سورن دارای کیفیت بالایی هستند و به‌صورت عمده عرضه می‌ گردند. جهت ثبت سفارش محصولات موردنیاز تولیدی خود با واحد فروش در تماس باشید. ارسال محصولات نیز با باربری مطمئن و قیمت مناسب صورت می گیرد تا ارسال سفارش های مشتریان محترم با ایمنی بالا و کمترین هزینه انجام گیرد.

قیمت روغن سی بی اس عمده‌ای

مشاوره و فروش

Call Now Buttonمشاوره + قیمت