مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

خرید دانه خام کاکائو | عمده | مستقیم

آنچه در این مقاله میخوانیم...

پودر کاکائو آفریقاییمراحل تولید کاکائو خرید دانه خام کاکائو
خرید دانه خام کاکائو

خرید دانه خام کاکائو

کاکائو یکی از محصولاتی است که از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و در بهبود بیماری‌های مختلفی مؤثر است. از این محصول در صنایع غذایی مختلفی به‌صورت پودر استفاده می‌شود؛ بنابراین پودر کاکائو یکی از محصولات پرفروش بازار ایران محسوب می‌شود. کاکائو از دانه‌های میوه درخت کاکائو به دست می‌آید. در ایران نیز دانه کاکائو در مقیاس‌های کوچک تولید و کشت می‌شود. البته بیشتر مصارف کشور از طریق واردات تأمین می‌شود. بسیاری از تولیدکنندگان این محصول به دنبال مراکز خرید دانه خام کاکائو هستند تا بتوانند بذر مصرفی خود را تأمین نمایند. در ادامه بیشتر با کاکائو و مراکز خرید آن آشنا خواهید شد.

پودر کاکائو آفریقایی

پودر کاکائو

پودر کاکائو توسط کشورهای مختلفی تولید می‌شود. درخت کاکائو بیشتر در مناطق گرمسیری و استوایی رشد می‌کند. به همین دلیل پودر کاکائو آفریقایی یکی از برندهای مرغوب و محبوب این محصول در بازار محسوب می‌شود. این پودر از کشورهای آفریقایی همچون ساحل‌عاج، گینه‌نو، کامرون، غنا، نیجریه و… تولید و صادر می‌شود. از مشخصات پودر کاکائو آفریقایی می‌توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد. این پودرها از کیفیت بالا و تنوع برند برخوردارند و می‌توان به‌راحتی آن‌ها را در بازار خریداری کرد.

مراحل تولید کاکائو

مراحل تولید کاکائو

درخت کاکائو یکی از درختانی است که در تمام فصول سبز است و معمولاً در زیر سایه درختان بزرگ‌تر رشد می‌کند؛ چراکه نور مستقیم آفتاب باعث آسیب به آن می‌شود. این درخت تا ارتفاع ۱۰ متر نیز می‌تواند رشد کند. پس از کشت نهال کاکائو ۴ تا ۵ سال زمان لازم است تا درخت ثمر دهد. میوه‌های درخت کاکائو بیشتر زردرنگ و به شکل خیار هستند. پس از چیدن میوه‌ها در انبار قرار داده می‌شود تا خشک شود. سپس برش داده می‌شود و دانه‌های کاکائو داخل آن استخراج می‌گردد. در هر میوه بین ۲۰ تا ۴۵ دانه وجود دارد. در هر دانه مقدار کمی روغن کاکائو وجود دارد پس از استخراج روغن، باقی‌مانده دانه آسیاب می‌شود و به‌عنوان پودر کاکائو مورداستفاده قرار می‌گیرد. با خرید دانه خام کاکائو می‌توان بذر و نهال آن را کشت داد.

 خرید دانه خام کاکائو

خرید دانه خام کاکائو

کاکائو به دو روش بذر و نهال کشت می‌شود. درروش بذر ابتدا باید دانه‌های میوه کاکائو به مدت ۹ تا ۱۰ روز در آب خیس داده شود و پس از ریشه زدن دانه‌ها آن‌ها را در خاک قرار می‌دهند تا به نهال تبدیل شود و در پایان نهال‌ها را در مناطق اصلی کشت می‌کارند. مراکز مختلفی در سطح کشور درزمینهٔ فروش بذر کاکائو فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید خرید دانه خام کاکائو را نیز از این مراکز انجام دهید و خودتان آن را کشت و تبدیل به نهال نمایید. یکی دیگر از مراکز خرید دانه خام کاکائو بازرگانی سورن می‌باشد. این بازرگانی دانه کاکائو را به‌صورت عمده و با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید با واحد فروش این مجموعه در تماس باشید.

Call Now Buttonمشاوره + قیمت