مجموعه ما شما را به خرید بهترین انواع شکلات و مواد اولیه شکلات سازی دعوت می نماید.

                          برای کسب اطلاعات بیشتر محصول و ارتباط با ما در ادامه همراه شوید:

خرید شکلات اکراینی روشن Roshen | قیمت عمده شکلات

آنچه در این مقاله میخوانیم...

خرید شکلات روشن roshen اوکراینمحصولات کارخانه روشن Roshenانواع آبنبات و شکلاتانواع تافی و کاکائوکارامل های متنوعانواع تی تاببیسکویت های ویفرانواع پاستیلقیمت عمده شکلات roshen
خرید شکلات روشن roshen

خرید شکلات روشن roshen

خرید شکلات روشن roshen یکی از انتخاب های علاقه مندان به شکلات است. کارخانه روشن که یک کارخانه اوکراینی است بیش از ۲۸۰ مدل محصول تولید و در بازارهای جهانی پخش می کند. تنوع محصولات roshen به حدی است که هر فردی می تواند محصول مورد نظرش را در بین محصولات این کارخانه پیدا نماید. این کارخانه با تولیدات درجه یک خود موفق شده است جزء ۱۰۰ کارخانه موفق شکلات سازی قرار بگیرد.

ضمن اینکه کارخانه روشن دارای مراکزی در روسیه و مجارستان است که هر کدام از شعب آن، مسئولیت تولید یک محصول را به عهده دارند. در واقع، سفارشات دریافتی روشن به حدی بالا است که نیاز به چندین کارخانه برای ارائه محصولات اش دارد. حجم تولیدات این کارخانه در سال به ۴۰۰۰۰۰ تن می رسد که یکی از خریداران محصولات Roshen کشور ما می باشد. در ادامه، اطلاعات بیشتری درباره محصولات روشن در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

خرید شکلات روشن roshen اوکراین

خرید شکلات روشن

خرید شکلات پسته ای روشن roshen اوکراین به دلیل طعم و کیفیت عالی که دارد همواره جزء گزینه های انتخابی افراد می باشد. کارخانه Roshen از سال ۱۹۹۶ که فعالیت اش را آغاز کرد توانست هر روز محبوبیت بیشتری به دست آورد و این محبوبیت نزد عموم به حدی رسید که طبق آمار، جزء بهترین تواید کنندگان اروپا و جهان قرار گرفته است. محصولات روشن در ایران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار هستند که مهم ترین علت این علاقه و اعتماد به محصولات روشن، برخورداری آنها از کیفیت و طعم عالی است.

محصولات کارخانه روشن Roshen

محصولات کارخانه روشن Roshen

در زیر به معرفی محصولات کارخانه روشن Roshen پرداخته ایم:

  • انواع آبنبات و شکلات

  • انواع تافی و کاکائو

  • کارامل های متنوع

  • انواع تی تاب

  • بیسکویت های ویفر

  • انواع پاستیل

قیمت عمده شکلات roshen

قیمت عمده شکلات roshen

قیمت عمده شکلات roshen با توجه به اینکه این برند از بهترین های جهان می باشد از قیمت خوبی برخوردار است. قیمت عمده تولیدات روشن با توجه به مدل درخواستی تعیین می گردد و از آنجایی که هر کدام از آنها خودشان نیز دارای محصولات متنوعی هستند قیمت های متفاوتی نیز دارند. برای نمونه، قیمت نوقاهای این کارخانه با قیمت کندی ها برابر نیست یا قیمت کاکائو تلخ کلاسیک roshen با این دو فرق دارد. قیمت ها باتوجه به متریال شکلات ها و میزان هزینه آنها جهت واردات به کشور مشخص می شود.

بنابراین از آنجایی که محصولات روشن قیمت های متفاوتی دارند و محصولات وارداتی هستند بایستی قیمت به روز شده آنها را از واحد فروش بازرگانی سورن جویا شوید. بخش مشاوره و فروش ما در طول روز پاسخگو سوالات شما عزیزان خواهد بود.

 

قیمت عمده شکلات roshen

Call Now Buttonمشاوره + قیمت